sanokaa ny mitä teen (lääkäriin vai ei)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Ollaan ihan korvessa miehen ja lasten kans. Miehel nous kuume iltapäivällä ja se on suurinpiirtein vaan nukkunut. Ennenku eni nukkumaan niin yskitti ja ahdisti henkeä.
Se on heräillyt välillä, juonut, ottanut parasetamolia ja nukkunut. Nukkuu nytkin. Mun sen hengitys on hirveen tiheä ja mä oon tosi huolissani vaik esim. meidän tytöllä on kuumeessa sama homma. Tekis mieli herätellä sitä kokoajan. Ihan normaalisti kommunikoi ym. aina kun vaan herää.
Mut kuinka huolissaan pitää olla tosta supertiheestä hengityksestä?
Sinänsä ei kyl päivystykseenkään päästä ellei tosi hätä, kun sinne on 45km ja mulla ei oo korttia eikä mies varmaan pystyis ajamaan. Velvonko mä vaan koko yön ja tarkkailen?

Ilmeisesti miehellä vointi hyvä kuitenkin? Turha valvoa. Eiköhän mies herää, jos vointi huononee ja jos hengenahdistusta tulee niin taksilla tai ambulanssilla päivystykseen.

Ilmeisesti miehellä vointi hyvä kuitenkin? Turha valvoa. Eiköhän mies herää, jos vointi huononee ja jos hengenahdistusta tulee niin taksilla tai ambulanssilla päivystykseen.

Kiitos vastauksesta :)
On silla sen verran hyva etta veskissa kay ja jaksoi esim meilit koneelta(läpäri sylissä) tarkistaa. Kyllä sillä henkeen ottaa mutta kuullenmma ihan ok saa hengitettyä.
Pitäsköhän laittaa kello soimaan puolen tunnin välein...Kun tuosta hengityksestä oon huolissani, n 35ker/minuutti ja leposyke 115

Soitin päivystykseen ja voi kuullemma kotona olla, nopea syke ja tiheä hengitys kuuluu kuumeeseen. Mutta jos on vaikea saada happea, niin sit ambulanssi. Lisää parasetamolia myös neuvoivat ottamaan...

Yhteistyössä