Mitä tykkäät Ikean ruuista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Echo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Echo

Tunnettu jäsen
01.09.2008
56 933
19 190
113
En jaksanut tänä iltana tehdä ruokaa vaan heitin taannoiselta Ikean reissulta ostamani kalapihvit ja peruna-purjosipulipihvit uuniin. Kalapihvit vähän mauttomia, mutta oli ihanan isoja. Ja kasvispihvit oli ihania.

Plussaa...
-ruokapaikassa saa ihanaa lohipinaattilasagnea
-kiva kun on isoja pusseja erilaisia lihapullia: perusjauhelihapullat, kana- ja kasvispullat.

Miinusta
-ne mehut on järkyttävän makuisia (Selja, ym)

Siis pakasteitahan nuo ruuat on ja maku on siinä kärsinyt, mutta sen huomioon ottaen yllättävän hyvänmakuisia.

Mun mielestä ne makujuomat ovat plussaa. Muissakin paikoissa saisivat myös vaihtaa limsat vähemmän sokerisiin juomiin. Ruoka ei jäänyt mieleen, mutta kyllä sillä nälkä lähti.

Olen joskus syönyt niitä paljon kehuttuja Ikean lihapullia. Yök! :poop:
Jopa Extran lihapyörykäntapaiset maistuvat paremmilta

En jaksanut tänä iltana tehdä ruokaa vaan heitin taannoiselta Ikean reissulta ostamani kalapihvit ja peruna-purjosipulipihvit uuniin. Kalapihvit vähän mauttomia, mutta oli ihanan isoja. Ja kasvispihvit oli ihania.

Plussaa...
-ruokapaikassa saa ihanaa lohipinaattilasagnea
-kiva kun on isoja pusseja erilaisia lihapullia: perusjauhelihapullat, kana- ja kasvispullat.

Miinusta
-ne mehut on järkyttävän makuisia (Selja, ym)
Kotiin en ole ostanut niitä pakasteita, mutta kasvispyörykät,couscous ja paholaisenhillo siellä "ravintolassa" oli tosi hyvää!! Eikä hintakaan kirpaissut, kun maksoi 3,95 annos. Nam.

Olen joskus syönyt niitä paljon kehuttuja Ikean lihapullia. Yök! :poop:
Jopa Extran lihapyörykäntapaiset maistuvat paremmilta

En ole maistanut kumpaakaan kertakaan, koska yleensä en koskaan mene nälkäisenä kauppaan:-)

Saitkos paljon puolukoita, Echo? Poimivatko lapsetkin niitä kauan, innoissaan?

Seljankukkamehua haluan hakea, mut sokerittomana, kun haluan laittaa siihen itse makeutuksen, luomuhunajaa.

Ei kannata pilata hyviä hilloja sit sillä hillosokerilla, missä on karrageenia. No, onhan muutakin muistettavaa, mut enpä jaksa kaikkiea nyt muistella, kunhan keräsin talteen, ettei jää kokonaan tietämättömäksi:
http://kaksplus.fi/threads/missae-m...harhaisuuden-ja-psykoottisuuden-raja.2459551/

En ole maistanut kumpaakaan kertakaan, koska yleensä en koskaan mene nälkäisenä kauppaan:-)

Saitkos paljon puolukoita, Echo? Poimivatko lapsetkin niitä kauan, innoissaan?

Seljankukkamehua haluan hakea, mut sokerittomana, kun haluan laittaa siihen itse makeutuksen, luomuhunajaa.

Ei kannata pilata hyviä hilloja sit sillä hillosokerilla, missä on karrageenia. No, onhan muutakin muistettavaa, mut enpä jaksa kaikkiea nyt muistella, kunhan keräsin talteen, ettei jää kokonaan tietämättömäksi:
http://kaksplus.fi/threads/missae-m...harhaisuuden-ja-psykoottisuuden-raja.2459551/
Aika pieni saalis saatiin, kun siinä meidän vakioapajalla oli muita ja jouduttiin etsimään puolukkapaikka muualta. Vajaa sankollinen saatiin. Muksut harasi alkuun koko reissua vastaan mut sit innostuivat keräämään. :)
Hirvikärpäsiä oli myös aikalailla.

Yhteistyössä