Mitä väärää tämä mies tekee?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mies68
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mies68

Vieras
Mitä väärää on siinä, että nuorekas yli 40v mies, joka on sinkku, iskee nuoria naisia? Minä väitän, että biologian takia suurinta osaa senkinikäisistä miehistä kiinnostaa nimenomaan nuoret naiset.

Mä en halua seurustella tai en ainakaan haluaa vakavaa parisuhdetta. Siksi isken seksisuhteisiin kauniita naisia, jos vaan pystyn. Ja aika hyvin olen pystynyt. Yleensä naisten/tyttöjen ikä on tuollaiset 16-20v, toki on ollut 30-40-vuotiatakin.

Lain puitteissa mennään. Ehdotan alaraja on tosiaan 16v, mutta mitä väärää tässä on... Tuntuu vaan että monen mielestä on.

Ei mitään, ainakaan lain mukaan. Mutta kertooko se jotain sinusta? Oletko tunteeton ihminen kun kaipaat vaan sitä, että pääset henkisesti epävalmiita, lähes lapsia, panemaan?

Et ehkä tee mitään väärä lain mukaan, mutta ällöttävältä tuo kuulostaa. Sääliksi käy, koska kohta et enää nuorta lihaa saa muuten kuin maksamalla.

:censored: 16-vuotiaita. Mä oisin kiertäny sen ikäsenä sut kaukaa ja isä ois varmaan taputellu nyrkillä.

Kauheeta mua ahdistaa toi meijän tyttären kasvaminen. Mä iskostan tyttäreni päähän sen, että kiertää sun kaltaset vanhat ukon retaleet kaukaa. Oon ite 29-vuotias ja aina oon seuraa saanu oman ikäsistä tai pari kolme vuotta vanhemmista. 40-vuotiasta en tässä iässä vois kuvitellakka, yrkky mikä ajatus :censored:.

*pustatus* Niin, eihän miehet tajua muuta kun oman himonsa vaan. Yöks!

Eräs tuttu mies mulle hulluna kohnotti, miten ihanaa kun teinit pukeutuvat niin niukasti (oli kevät) ja huohotti, että tekis mieli koskettaa, mutta kun siitä tulee kakkua. Yäkyäk!!!!

Ne 16v etsii varmaan isähahmoa, niin minäkin tein. En usko että juuri kukaan 16v vois olla muuten kiinnostunut noin vanhasta.
Eli seksi sellaisen 16v kanssa olis hyväkskäyttöä, tavallaan. Ei mullekaan jäänyt loppujen lopuksi kun paha mieli tapahtuneesta, vaikka himokkaana olinkin mukana kaikessa.

Laki sanoo ok, mutta voihan sitä ikää arvioida mieskin. Sun on hyvä tietää, että teolla voi olla tytölle myöhemmässä vaiheessa ikäviä seurauksia, jopa masennusta.

Ei siinä olekaan mitään väärää, jos kerran naamavärkki ja kroppa on siinä kunnossa, että saa pakottamatta. Huono provo. Otahan vaikka se kolmas olutkin näin perjantain kunniaksi.

Jos on teini ja keski-ikää lähenevä mies/nainen niin sillä vanhalla on vastuu. Se vanha käyttää hyväksi teinin kokemattomuutta, joillakin teineillä on kenties halu päästä neitsyydestään, jotkut haluavat kokemuksia jne.

Teinistä voi senikäisenä tuntua jännältä saada sekstata kokeneen kanssa, mutta vuosien päästä, kun tulee järkeä päähän ja rima nousee kumppanin suhteen, voi ne vanhat muistot ällöttää.

Jos on teini ja keski-ikää lähenevä mies/nainen niin sillä vanhalla on vastuu. Se vanha käyttää hyväksi teinin kokemattomuutta, joillakin teineillä on kenties halu päästä neitsyydestään, jotkut haluavat kokemuksia jne.

Teinistä voi senikäisenä tuntua jännältä saada sekstata kokeneen kanssa, mutta vuosien päästä, kun tulee järkeä päähän ja rima nousee kumppanin suhteen, voi ne vanhat muistot ällöttää.

No älä vastaa trollille. Mutta lakihan ne ikärajat asettaa. Mennään sen mukaan. Älä ruoki trollia!