Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
hyvin muistan.Muistaako kukaan edes minua?
Tervetuloa! En muista ollenkaan, mut kohtalokaverina kiinnostaa kovasti, miten menee. Kokeile kurkumaa kipuun. Monella auttaa monenlaisiin kipuihin, mut sehän on vain mauste, enkä tiedä, mitä haittaa siitä voisi olla.No jo tuli tata taas katseltua, taidan kiskoa huivin silmille ja jatkaa migreenin potemista. Josko sita taas ensi vuonna piipahtaisi.![]()
Taalla taas... mika lie syyna. Ei vain uni tule.
Muuttopuuhat meneillaan ja mies meni omin nokkinensa tyhjaamaan autokuormaa ja jai yoksi uudelle asunnolle. Tylsaa...
Ja ei, en IKINA enaa lisaanny, en tassa enka takuulla tulevissakaan elamissa! Ja Suomessa olemme. Jonseredpa hyvinkin![]()
Sinäkö heivasit sen intiaanin näkösen jenkin? Eiks se ollu aika vanha?
Jokos sinä olet valmis neuropsykologi?
Tervetuloa! En muista ollenkaan, mut kohtalokaverina kiinnostaa kovasti, miten menee. Kokeile kurkumaa kipuun. Monella auttaa monenlaisiin kipuihin, mut sehän on vain mauste, enkä tiedä, mitä haittaa siitä voisi olla.
Kurkumaa olen kayttanyt fibromyalgiasarkyjen pitamiseen kurissa. En tieda, toimiiko, mutta en enaa ota riskia ja jata sita pois.![]()
En, enka ikina tule olemaan.![]()
Höh, minä kun olin muistavinani, että sinä olit kiinnostunut neuropsykologiasta.
No, mikäs susta sitten tulee?