Mihin jouluksi lasten kanssa?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Milanna85
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Toivottavasti saadaan olla koko perhe kotona. (pari joulua ollut nyt hankalia sairaalassa olojen vuoksi) Ehkä anoppilan porukka tulee aattona, kutsuin pari päivää sitten,mutta eivät vielä tiedä.
Joulupäivänä tai tapaninpäivänä käydään vanhemmillani tai mummolassani.
Voi ei, toivottavasti enää ei tarvitse mennä sairaalaan jouluksi!:(
 
Olette ilmeisesti köyhiä?

Mikä viittaa siihen, että on köyhä jos viettää joulun kotona? Minä ainakin olen oppinut erittäin paljon arvostamaan sitä,että saadaan veittää rauhassa kotona lomaa, etenkin joulua. Kiirettä ja joka paikassa juoksua riittää ihan liikaa muutenkin. Mukava jouluna oman perheen ja suvun kesken rauhottua, eikä tarvitse olla mihinkään ihmeemmin menossa.
 
Mekin ollaan kotona ja sukuloimassa joulupyhät.

En voisi kuvitellakaan viettäväni joulua muualla kuin kotona sukulaisten kanssa. Varsinkin jotkut palmupuut jouluisin on ihan no no minulle.

Kerran oltiin reissussa niin, että tultiin pari viikkoa ennen joulua kotiin. Afrikan mantereella viriteltiin jouluvaloja palmuihin ja baaritiskeihin. Ei ne valitkaan saaneet sitä joulufiilistä päälle. Se on se oma koti, rauha, loska ja suku.
 
Kotona ollaan, maisemat kyllä suomalaisittain ei niin jouluiset, kun ympärillä on palmuja ja meri ja taivas välkehtivät, mutta ehkä ensi jouluna sitten tulee Suomi-joulu <3
 
Kotona tietenkin! Tai mökillä jos tulee lauha talvi.

cosy-christmas-socks.jpg
 

Yhteistyössä