Kun se toinen mies tekee hulluksi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Liian lätkässä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Liian lätkässä

Vieras
Mä oon rakastumassa, ihan siis taju lähtee, sellanen fiilis. Tai rakastunut? Mitä tässä voi tehdä.. meen jonnekin eheytymiskoulutukseen vai mitä?
Olen avioliitossa, liitto on ollut yhtä taistelua pitkän aikaa. Eron ajatus on miehelle yhtäkuin itsemurha, ja koitan pitää hänet "tyytyväisenä" parisuhteessa. Mieli on kuin vuoristorata, masennusta ja huonoa itsetuntoa, traumoja lapsuudesta. Ei mene psykolle ja mä en vain jaksais olla aina se joka ottaa vastaan kaiken.
Nyt tää... hetki, että tuntuu että on hyvä olla. Voiko siitä nauttia? Saako? Hetken?

Mä oon rakastumassa, ihan siis taju lähtee, sellanen fiilis. Tai rakastunut? Mitä tässä voi tehdä.. meen jonnekin eheytymiskoulutukseen vai mitä?
Olen avioliitossa, liitto on ollut yhtä taistelua pitkän aikaa. Eron ajatus on miehelle yhtäkuin itsemurha, ja koitan pitää hänet "tyytyväisenä" parisuhteessa. Mieli on kuin vuoristorata, masennusta ja huonoa itsetuntoa, traumoja lapsuudesta. Ei mene psykolle ja mä en vain jaksais olla aina se joka ottaa vastaan kaiken.
Nyt tää... hetki, että tuntuu että on hyvä olla. Voiko siitä nauttia? Saako? Hetken?[/QUOTE

Jos olet avioliitossa niin mikä toisessa miehessä kiinnostaa niin paljon? Tunnetko hänet hyvin? Onko hän edes vapaa?

Nyt tää... hetki, että tuntuu että on hyvä olla. Voiko siitä nauttia? Saako? Hetken?

Kirjottaako sun mies tohon toiseen ketjuun... "petän vaimoani viikottain"?

Naimisissa. Tosin perhe muualla, ei tapaa piiiitkiin aikoihin.
Mikä toisessa miehessä on parempaa? Hän ei nalkuta eikä itke, ei rähjää ja riitele. On kohtelias ja avulias. Kun hän katsoo mua, mun polvet meinaa pettää. Voin sukeltaa niin syvälle hänen silmiinsä ja tuntuu että mä kuolen. Ja kun haistan hänen tuoksunsa, meinaa lähteä taju. (Seksiä ei olla harrastettu.) Tää on jotain ihan älytöntä. Miks, miks, miks...

No älkää sitten kommentoiko. Ihan älyvapaatahan tää on. 10 v mua nuorempi naimisissa oleva muslimirakastaja, joka vie multa tajun. Mä hajoon... Ihan oikeesti, tää kuulostaa kirjotettuna niiiiin typerältä, mutta kun järki katoaa sen seurassa. Meinaan sanoa yhtä ja huomaan tekeväni toista.

No älkää sitten kommentoiko. Ihan älyvapaatahan tää on. 10 v mua nuorempi naimisissa oleva muslimirakastaja, joka vie multa tajun. Mä hajoon... Ihan oikeesti, tää kuulostaa kirjotettuna niiiiin typerältä, mutta kun järki katoaa sen seurassa. Meinaan sanoa yhtä ja huomaan tekeväni toista.

Siinä on se hyvä puoli, ettei se puhu suomea. Ainakaan sä et pane sen aivoja :)

Yhteistyössä