F
fgu
Vieras
Niin ja toi 1 cup (150g) jauhoja on n. 2,75 desiä, jollain mukilla tai lasilla olen yleensä heittäny.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Kiitos
Jaan tässä vielä yhden tosi helpon reseptin. Periaatteessa en lähes-vegaanina tykkää enää suositella tämmöisiä mutta jos syöt eläinperiäisiä tuotteita paljon joka tapauksessa niin eipä se mitään muuta. Tää on kumminkin oikeesti hyvää, helppoa ja aika lihottavaaKerran kun halusin nopeesti pari kiloa lisää (oli ns. edustusmatka tiedossa 2 viikon päästä), se onnistui kun menin kauppaan, ostin useamman kilon voita ja juustoa ja muut tarvittavat ainekset (paitsi en pekonia koska olin kasvissyöjä, mutta tämä toimii ilman pekonia oikein mainiosti.) ja söin tätä piirasta suurin piirtein koko ajan
Oma ohjeeni on jostain 1950-luvun australialaisesta keittokirjasta, enkä muista sitä, mutta tämä näyttää hyvin tutulta joten luulen että ihan sama resepti on kyseessä. Tosiaan, kaikki ainekset vaan pieneksi, sekasin, vuokaan ja uuniin, sekotusjärjestyksellä ei väliä ja omassa uunissani aina tarvinnu n. 50 min, eikä 30 niin kun tossa ohjeessa. Jos on monitoimikone tai vastaava juttu joka raastaa/pilkkoo, vielähelpompaa, kaikki vaan sinne. Ja juustona olen käyttäny mitä vaan juustoa, ja öljy taikka voi käy kumpi vaan. Voita voi heittää vähän ylimäärästäkin mukaan, itse pistin ihan reippaasti, varmaan 100g tolla 'dieetilläni'. Jos ei pistä pekonia ja suolasta juustoa kuten cheddaria, pikkuripaus suolaa mukaan myös, vähäsen pippuriakaan ei ole pahitteeksi.
Zucchini on siis kesäkurpitsa, ja self-raising flour on ihan vaan jauhoja joihin on jo valmiina sekotettu leivinjauhe (tai ruokasooda), eli sitä jonkun verran mukaan.
Muutenkin suosittelen leipomista, saa hyvää ja kaloripitosta kohtuuhintaan
http://www.taste.com.au/recipes/5546/zucchini+slice
Kysyisin Sinuna häneltä neuvoja.
Olen lukenut ne kirjat, varmaan löytyy kirjastostakin. Ei kaikki aina ole sitä mitä luulis tai mitä kuulee. Eikä kaikki ole kiva tietää:-(Vaikuttaa hyvin asialliselta ja mielenkiintoiselta. Tutkin lisää...
Aika paljon tulee muutenkin tutkittua jos jonkinmoista monesta lähteestä. Tieto lisää tuskaa ja vastuuta, mutta minkäs teet
Kiitos sulle tästä! Pistin sivun talteen heti kirjainmerkkeihin.![]()