Horoskoopeista, Vaakamies

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja SkorpN
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

SkorpN

Vieras
Te kenellä kokemusta vaakamiehen kanssa seurustelusta, miten kuvailisitte miestä?

Miesystäväni on vaaka, minä skorpioni ja tuntuu että mä en vaan yhtään pääse jyvälle välillä tosta ihmisestä.

Mies tuntuu olevan sisäänrakennetusti itsekäs, ei "tahallaan" vaan ihan vaan automaattisesti kaikki asiat ajatellaan ja tehdään sen kautta mikä itsestä tuntuu hyvältä.

Mustasukkainen, mustasukkaisuus on rasittavaa sorttia eli tyhjien epäilyksien esille tuomista ja minun syyttämistä siitä että joku muukin saattaa huomata olemassa oloni.

Sanoo usein että kaikkeen että ihan sama, kaikki käy mutta mutisee sitten kuitenkin jälkikäteen jos ei ollutkaan mieleistä.

Osottaa hellyyttä omilla ehdoillaan eli silloin kun hänestä tuntuu siltä, ei paljon kauniita sanoja irtoa ainakaan selvinpäin. Tämä taas mulle vaikea asia koska itse kaipaan paljon läheisyyttä mutta en tykkää olla sitä ruinaamassa.

Porukassa sosiaalinen ja tulee ainakin näennäisesti kaikkien kanssa toimeen, kotona aika sohvaperuna ja keskittyy mielellään omiin juttuihinsa, tietokoneeseen, tv:seen yms.

Jotenkin tuo ihminen saa mut välillä ihan hulluuden partaalle itsekkäällä ajattelulla ja sillä että kaiken pitäisi pyöriä hänen aikatauluilla ja ehdoilla, hän kun ei tunnu tajuavan että muidenkin mielipiteet ja tunteet olisi kohteliasta huomioida.
Ottaa päähän myös miehestä huokuva yleisesti välinpitämätön asenne kaikkea ympärillä tapahtuvaa kohtaan, välillä tuntuu elävän jossain omassa pikku ihmemaassaan jossa vain hänellä on merkitystä.

En nyt noin yleisesti ole mikään horoskooppeihin fanaattisesti uskova ihminen mutta kyllä alkaa päivä päivältä tuntua enemmän siltä että alan uskomaan sen ettei vaaka ja skorpioni vaan sovi toisilleen, tai ainakin saa töitä tehdä suhteen kasassa pysymisen eteen ihan helvetisti, ja nimenomaan minun puolelta.
Pitäs olla kokoajan leikkimässä sopivassa määrin jotain kissa-hiirileikkiä.

Olisi kiva kuulla muidenkin kokemuksia vaakamiehistä ja ns. "vaakamaisista" piirteistä.

Samanlaiset kokemukset minulla vaakamiehistä (kahdesta).
Eivät kestä yhtään negatiivista sanomista, heti häipyvät ovet paukkuen omaan maailmaan, jos sanoo jotain mikä ei satu miellyttämään.
Paljon myös peilailevat itseään. Salaa.
Itsekkäitä.
Voivat saada raivarin jonkun oman vainoharhansa vuoksi.. sillon voi tavaraa lentää ja tulevat melkein päälle ja uhkailevat. Jotkut yksilöt varmaan käyvät päällekin asti.
Niillä on myös ihan oma visionsa millanen naisen kuuluisi olla.

Sen vielä unohdin mainita että ovat persoja ahalle ja tavaralle.

Yksi vaakamies piti keittiön kaapissaan tonnejen setelitukkoja markka-aikaan, ja söi pelkkää ruskeaa kastiketta, kun ei raaskinut ostaa edes perunoita saati muuta ruokaa. Eli kiertelemällä kyläpaikkoja ja syöden niissä tarjottua pullaa yms. Autoja vaihtoi ja osteli ja niillä kai kartutti setelitukkoaan.

Näitä impulsiivisuuskohtauksia kun häntä alkaa syystä tai toisesta ärsyttämään joku, ei ole mitenkään väkivaltainen mutta saattaa huutaa ja puhua hyvinkin rumasti kun hermo menee ja siihen ei tosiaan tarvita mitään muuta kuin se että joku asia ei miellytä ja hänen hermoa alkaa kiristää.

On myös mestari kääntämään aina syyn pois itsestään, jos itse mokaa niin ensin selittää sen hetken, pyytää anteeksi ja jos en ole heti tämän jälkeen valmis antamaan anteeksi niin siihe loppuu se yrittäminen ja asetelma kääntyykin niin päin että hän on vihanen mulle kun mä "jatkan" vaan vaikka hän pyysi anteeksi.

Tekee kyllä omista ns. "jaloista" teoista hirveen numeron mutta ei huomaa/arvosta ollenkaan sitä kun muut tekee asioita hänen eteen tai hänen mieliksi.

Todellinen horoskooppi!

VAAKA
Olet hauras lyyrikko ja sinun on vaikea pitää jalat maassa. Jos olet mies, sinulla on hyvin voimakkaita homoseksuaalisia taipumuksia. Onnistut työ- ja raha-asioissa mainiosti. Vaaka-naiset onnistuvat parhaiten prostituutioissa hyvän vaaka-asentonsa vuoksi. Vaa’at kuolevat äkillisiin sukupuolitauteihin. Vaaka on ainoa joka jaksaa katsella omaa persettään peilistä vaikka kuinka kauan. Vaaoilla on valitettavan usein varsin hyvät perseet. Naispuolinen Vaaka ei ole sisäistänyt, että persettä ei ole suunniteltu vain katsottavaksi. Tästä johtuen Vaa’at eivät ole irtosuhteissa halutuinta riistaa.

Onnenkapine: Peili
Onnennumero: Vain 299,-
Onnenväri: Kevään muotiväri
Motto: ”Tää on aivan ihana! Voiko teillä maksaa Visalla?”
Auto: Volvo S80

No mulla oli pitkä ja kuluttava on/off suhde vaakamiehen kanssa. Oli todella hurmaava ja osasi puhua tosi vakuuttavasti, mistä syystä aina lankesin ja uskoin selittelyt. Kaikki oli hänen ehdoillaan, silloin kun hälle sopi. Teki ohareita sovituista asioista, ja kun suutuin, niin vika olikin minussa. Sitten kohta taas selitteli ja halusi takaisin. Koko ajan sai miettiä, että missä nyt mennään, enkä pystynyt luottamaan, kun mies ei sitoutunut, vaan saattoi hävitä omiin juttuihinsa. Lopulta mulla tunteet kuoli täysin ja hän olisi edelleenkin vaan roikkunut mukana...

Vaaka miehen kanssa olen elänyt pian yhdeksän vuotta. Seurallinen ja tyyppi josta kaikki tykkää ja kaikki haluaa olla miehen kavereita. Kotona vähän vetäytyvämpi, mutta hellyyden puuskan iskiessä osaa kyllä hemmotella ja paijata senkin edestä kun välillä on omissa oloissaan. Peilistä tykkää kyllä, harrastaa lihasten kasvattamista ja kyllähän siihen jonkinasteinen itserakkaus ja tulosten tuijottelu kuuluukin. On kuitenkin pohjimmiltaan vähän heikko itsetunto ja kaipaa kannustamista ja selkään taputtelua ajoittain. Lapsille todella omistautunut isä ja huomaavainen puoliso. Aluksi ajattelee asiat monesti HÄNEN kannaltaan mutta on itsepäisen kauriin kanssa (minun) oppinut jo että naiset ja lapset ensin ensin ;) Työssään tunnollinen ja pikkutarkka, stressaantuu helposti jos asioihin tulee mutkia tai normista poikkeavaa. Ei lepää ennenkuin kaikki on mallillaan, mitään ei osaa jättää huomiseksi. Lisään vielä että päätösten tekeminen on ihan älytöntä. Tarvitsee monta mielipidettä asiaan kuin asiaan ja silti ei osaa joko päättää, vaan antaa päätöksen monesti minulle ja sanoo että asia on ihan sama. Asia ei kuitenkaan koskaan ole ihan sama, vaan päätöksen teon ja asian toteutuksen jälkeen osaa päättää oliko se hyvin vai huonosti päätetty tai tekee päinvastoin kun neuvotaan. Kärsivällinen, ei suutu juuri koskaan. Suuttuessaan lyhyt vihainen ja sovitteleva.

Viimeksi muokattu:
Mun suhde vaakamiehen kanssa päättyi hyvin riitaisasti. Kumpikaan ei yksinkertasimmillakaan ymmärrä toista, joten skorpioni ja vaaka on varmaan parina sellainen joka vähiten passaa parisuhteeseen keskenään.
Mun vaakamies oli kiiltokuva ulospäin jolle tärkeintä oli mitä muut hänestä ajatteli. Kotona sai sitten puhua naiselle kovinkin rumasti ja tuli muistutus perään että "jos kerrot muille mitä sulle sanon, osaan kyllä kääntää sen sinua vastaan". Välillä oli maailman ihanin ja hellin, välillä maailman kylmin ja teki mitä halusi viis veisaamatta siitä miltä toisesta tuntui. Rakasti ihailluksi tulemista ja pettikin sen viedessä. Mutta ei se mitään, ymmärrän häntä siinä.
Stressaava, murehtiva. Mutta maailman paras isä. Silti erittäin itsekäs. Vaikka paljon lupaili niin harva niistä lupauksista pidettiin.
Tiivitettynä toisinaan maailman ihanin kun on läsnä ja lähellä, mutta kun vetäytyy kauemmas niin se tuska on hirveintä ikinä, koska vaaka osaa käyttää mentaalisia aseita erittäin hyvin.

Itse olen hyvin tyypillinen skorpioni ja tiedän että olen omistushaluinen, se ilmenee lähinnä loppumattomana läheisyyden tarpeena ja hellityksi tulemisen tarpeena.

Minun on todella vaikea sopeutua elämään täysin jonkun toisen ehdoilla, en vaadi että asiat tulisi mennä minun tavalla mutta se syö omaa itsetuntoa olla toisen käytettävissä hänen ehdoilla ja mitään ei saisi itselleen vaatia.

Tulee välillä jopa loukattu olo siitä että silloin kun miehellä ei ole jotain muuta tekemistä niin voidaan olla yhdessä ja viettää helliä hetkiä mutta kun minä kaipaisin ja ehkä välillä myönnän vaativanikin yhteistä aikaa niin toinen kokee sen rajottamisena.

Sitten saa kuunnella että eikö hän saa omia juttujaan tehä kun pitäis mun kanssa vaan olla, eikä tajua itse tekevänsä niitä omia juttuja pääasiassa kokoajan ja olevansa minun kanssa vaan silloin kun itse haluaa tai on jotain vailla.

Olen miettinyt että miten suhteen saisi toimimaan, joko minä alistun, annan periksi ja menen kuin pässi narussa tai sitten leikin ainaista kissa-hiirileikkiä ja patoan omia tunteita ja tarpeita.

Voiko vaakamiehen olettaa ymmärtävän jokupäivä omaa käytöstään ja ehkä jopa muuttavan sitä vai onko vaakamiehen kanssa suhteessa olevan oltava aina se joustava osapuoli?

No en minä ainakaan ole kovin joustava (kauris). Vaakamies joustaa, mutta hällä on muutama itselleen tärkeä asia joista ei suostu tinkimään mistään hinnasta ja siihen on minun annettava periksi. Uskon jollain tapaa horoskooppeihin, mutta oman säväyksen niihin antaa ihmisen persoona, ympäristö ja kasvatus, kulttuuri jne. Ihminen myös kehittyy elämänsä aikana ja oppii joustamaan asioissa. Parisuhteessa aika pehmittää pahimpia särmiä ja opitaan molemmin puolinen pitämään kiinni tärkeimmistä ja antamaan löysiä vähemmän tärkeissä asioissa. Jos nämä asiat sotii paljon keskenään, niin ei se suhde voi toimia.

Itse olen hyvin tyypillinen skorpioni ja tiedän että olen omistushaluinen, se ilmenee lähinnä loppumattomana läheisyyden tarpeena ja hellityksi tulemisen tarpeena.

Minun on todella vaikea sopeutua elämään täysin jonkun toisen ehdoilla, en vaadi että asiat tulisi mennä minun tavalla mutta se syö omaa itsetuntoa olla toisen käytettävissä hänen ehdoilla ja mitään ei saisi itselleen vaatia.

Tulee välillä jopa loukattu olo siitä että silloin kun miehellä ei ole jotain muuta tekemistä niin voidaan olla yhdessä ja viettää helliä hetkiä mutta kun minä kaipaisin ja ehkä välillä myönnän vaativanikin yhteistä aikaa niin toinen kokee sen rajottamisena.

Sitten saa kuunnella että eikö hän saa omia juttujaan tehä kun pitäis mun kanssa vaan olla, eikä tajua itse tekevänsä niitä omia juttuja pääasiassa kokoajan ja olevansa minun kanssa vaan silloin kun itse haluaa tai on jotain vailla.

Olen miettinyt että miten suhteen saisi toimimaan, joko minä alistun, annan periksi ja menen kuin pässi narussa tai sitten leikin ainaista kissa-hiirileikkiä ja patoan omia tunteita ja tarpeita.

Voiko vaakamiehen olettaa ymmärtävän jokupäivä omaa käytöstään ja ehkä jopa muuttavan sitä vai onko vaakamiehen kanssa suhteessa olevan oltava aina se joustava osapuoli?

Ihan kuin meidän suhteesta. :)
Aina muka rajoitin ja roikuin. Todellisuudessa näin miestä vain iltaisin ja aamulla heti silmien avauduttua hävisi omille teilleen. Olisin edes joskus halunnut viettää päivän yhdessä ja tehdä jotain mukavaa ja jos sellainen päivä sattui kohdalle niin mieletä liikeni vain se muutama tunti.
Vaikka en tietäisi teidän horoskooppimerkkejänne, niin noiden tekstien perusteella kehottaisin sinua irtaantumaan. Varmasti löytäisit itsellesi sellaisen kumppanin joka on kanssasi samoilla aaltopituuksilla. Turhaa kiduttaa itseään kun paremminkin voisi olla. Itse- ja omanarvontunto tuossa menee.

Välillä käy mielessä että helpommalla pääsis kun antais vaan olla mutta sitten taas mulla ei luonne anna periksi ns."luovuttaa" eli kestän hyvinkin paljon ennenkuin se lopullinen piste tulee vastaan mutta sitten kun se hetki koittaa, ei paluuta enää ole.

Haluisin uskoa että toinen ymmärtäis ehkä jossain vaiheessa mutta ei kiinnosta olla kokoajan selittelemässä että miksi suutun ja mistä kun toinen ei tunnu vaan tajuavan että mikä hänen käytöksessä loukkaa mua.

Kai mun on vaan katottava tää alusta loppuun että saan mielenrauhan sitten kun se ero tulee, muuten jään vatvomaan sitä että miten asiat olisi voinut olla tai miten ne olisi voinut muuttua, en osaa tehdä "kompromissiä" itseni kanssa ja nostaa kytkintä ennenkuin olen ihan totaalisen varma siitä että mikään ei tule enää toimimaan, ikinä.

Seurustelen vaakamiehen kanssa hän on ensirakkauteni hän oli ensimmäisen vuoden minua kohtaan huomaavainen ja hän teki sellaisia asioita vuokseni mitä en voinut edes toivoa tunsin itseni ainutlaatuiseksi.. Yhtäkkiä kaikki muuttui hän ei tiennyt haluaako olla enään kanssani ja sitten taas hän ei halua menettää minua? Nykyisin vaikka laittaudun olen kuullut viimeksi 4 kk sitten että olen kaunis, en saa minkäänlaista huomiota tai hellyyden osotuksia. Aina kun riidellään ja otan asioita esiin hän lupaa muuttua mutta asiat ei silti muutu.. Pyydän useasti että tehtäisi jotain yhdessä ja olen itkenytkin asiasta monesti, mutta aikaa hänen kanssaan en saa esimerkiksi on sunnuntai pyydän häntä elokuviin kanssani hän ei jaksa, mennään joku muu päivä?jokaiseen pyyntööni hän vastaa ettei jaksa.. Mutta kavereidensa kanssa hän jaksaa tehdä päivittäin asioita! Toivon vain, että hänen käyttäytymisensä muuttuisi samanlaiseksi kuin ennen, en tiedä pitäisikö minun odottaa vieläkin hänen muuttumistaan? koska en halua lähteäkkään suhteesta sillä minulla on niin paljon unelmia ja haaveita jotai haluaisin toteuttaa hänen kanssaan.

Vaakamiehiä on kahdenlaista.
Ei romanttisia ja romanttisia...pettäviä ja ei pettäviä.
3 Vaakaa ollut miehenä ( 4,jos melko lyhytkin lasketaan ) ja viimesin siis vieläkin , joten jotain on tullut huomattua :)
Nykyinen on aivan ihana,hellä,romanttinen,uskollinen,rakastava,hauska ,herkkä,superkiltti,huomaavainen.
Ikinä en vaihda :)
Itse olen myös Vaaka :)

Tämä kuvaa erittäin hyvin myös minun vaakamiestäni, 18 v yhdessä. Itse olen oinas, yhteenotto on kyllä mutta vastakohdat taitavat meidän tapauksessa täydentää toisiaan. Se jahkailu on oinaan mielestä aivan äärimmäisen ärsyttävää.

Vaaka miehen kanssa olen elänyt pian yhdeksän vuotta. Seurallinen ja tyyppi josta kaikki tykkää ja kaikki haluaa olla miehen kavereita. Kotona vähän vetäytyvämpi, mutta hellyyden puuskan iskiessä osaa kyllä hemmotella ja paijata senkin edestä kun välillä on omissa oloissaan. Peilistä tykkää kyllä, harrastaa lihasten kasvattamista ja kyllähän siihen jonkinasteinen itserakkaus ja tulosten tuijottelu kuuluukin. On kuitenkin pohjimmiltaan vähän heikko itsetunto ja kaipaa kannustamista ja selkään taputtelua ajoittain. Lapsille todella omistautunut isä ja huomaavainen puoliso. Aluksi ajattelee asiat monesti HÄNEN kannaltaan mutta on itsepäisen kauriin kanssa (minun) oppinut jo että naiset ja lapset ensin ensin ;) Työssään tunnollinen ja pikkutarkka, stressaantuu helposti jos asioihin tulee mutkia tai normista poikkeavaa. Ei lepää ennenkuin kaikki on mallillaan, mitään ei osaa jättää huomiseksi. Lisään vielä että päätösten tekeminen on ihan älytöntä. Tarvitsee monta mielipidettä asiaan kuin asiaan ja silti ei osaa joko päättää, vaan antaa päätöksen monesti minulle ja sanoo että asia on ihan sama. Asia ei kuitenkaan koskaan ole ihan sama, vaan päätöksen teon ja asian toteutuksen jälkeen osaa päättää oliko se hyvin vai huonosti päätetty tai tekee päinvastoin kun neuvotaan. Kärsivällinen, ei suutu juuri koskaan. Suuttuessaan lyhyt vihainen ja sovitteleva.

Välillä käy mielessä että helpommalla pääsis kun antais vaan olla mutta sitten taas mulla ei luonne anna periksi ns."luovuttaa" eli kestän hyvinkin paljon ennenkuin se lopullinen piste tulee vastaan mutta sitten kun se hetki koittaa, ei paluuta enää ole.

Haluisin uskoa että toinen ymmärtäis ehkä jossain vaiheessa mutta ei kiinnosta olla kokoajan selittelemässä että miksi suutun ja mistä kun toinen ei tunnu vaan tajuavan että mikä hänen käytöksessä loukkaa mua.

Kai mun on vaan katottava tää alusta loppuun että saan mielenrauhan sitten kun se ero tulee, muuten jään vatvomaan sitä että miten asiat olisi voinut olla tai miten ne olisi voinut muuttua, en osaa tehdä "kompromissiä" itseni kanssa ja nostaa kytkintä ennenkuin olen ihan totaalisen varma siitä että mikään ei tule enää toimimaan, ikinä.

= D = D tiedätkös,sitte kun pilviä taivaalle ilmaantuu,toinen toimii sulle peilinä ja törmäät toisessa omiin "puutteisiin"..saman merkin edustajana.Olen itse VaakaMies,ja kerran olen menneessä VaakaNaisen kanssa seurustellut.Mellä suhde kariutui kyllä ihan käsittelemättömiin menneisyyden ongelmiin.Siltikin ja edelleenkin,minun mielestä VaakaNaisissa (joita mulla tuttavapiirissä) on omalla kohdalla jotakin ainutlaatuisen vetovoimaista..ja hölmöltäkin kuulostaen,jotain ERITTÄIN eroottista.Kauneus,tyyneys,turvallisuus,herkkyys,NAISELLISUUS!!,lempeys,hyvät käytöstavat.. jne jne.Joten ihania olette kaikki VaakaNaiset!! T. VaakaMies vm77 = )

= D = D tiedätkös,sitte kun pilviä taivaalle ilmaantuu,toinen toimii sulle peilinä ja törmäät toisessa omiin "puutteisiin"..saman merkin edustajana.Olen itse VaakaMies,ja kerran olen menneessä VaakaNaisen kanssa seurustellut.Mellä suhde kariutui kyllä ihan käsittelemättömiin menneisyyden ongelmiin.Siltikin ja edelleenkin,minun mielestä VaakaNaisissa (joita mulla tuttavapiirissä) on omalla kohdalla jotakin ainutlaatuisen vetovoimaista..ja hölmöltäkin kuulostaen,jotain ERITTÄIN eroottista.Kauneus,tyyneys,turvallisuus,herkkyys,NAISELLISUUS!!,lempeys,hyvät käytöstavat.. jne jne.Joten ihania olette kaikki VaakaNaiset!! T. VaakaMies vm77 = )
Kiitän Vaakamies :)
Puspus!

ähäkuti vittu oon sekasi ku mattiseinäjoen seinäkellon käet perkele.
en tiiä sitä, enkä tota, ota tosta, anna tuolta, hoi vaan oon manne ilman kiveksii
piikkiä eli piliini heiluttene heiheiheiiiii vaaan dante huutaa halleluujaa lujaa
kujaa pitkin tosi lujaa neulalla silmään neulansilmään neulalla silmään taas uudelleen
jeejee jerry cottton onksulla päässä bottom ja kaikki huutaa naa naa naa na nannaaaa
billet cheek meal oli billet jotka se kusipää ryssi vittu joo aaa kuka muu muka no cheek ryssi vittu anto piiskaaaaaa, hei anna beibi piiskaaaaaa, apupaskaa joka ripuloituu ulostoituessaan oranssiksi löysäksi paskaksi saatanana auttakaaa jumalaa se tarvii teitä
se ei mee nis ei se ei mee enää niin ku toisistamme eksyttiiin hei se meni niin
sä stiedät miksi lopetan sun etsimisen hekuman jälkeen eee eeeee
martiskainen laulaaa diibadaabadaa hei me lennetään ilmoissa valtavissa virroissa silloissa illoissa siiloissa siitetään hevosia ja lampaita toisiinsa hei jee lamsevosii siitä tulee voi jee

Yhteistyössä