K
keskeyttäjä
Vieras
Sain maanantaina polilla sen ensimmäisen pillerin ja eilen otin kotona yhteensä 6 cytotecia ohjeiden mukaan. Otin aamulla ensin panacodia, sitten 4 cytotecia. Alkoi melkein heti menkkakipumaiset kivut, mutta ei todellakaan pahat. Kolmesti kävin vessassa tyhjentämässä sitä raskausmateriaalia pihalle (en jäänyt analysoimaan ja tutkimaan mitä kaikkee sieltä tuli, mutta selvästi tuli tavaraa pihalle muutakin kun verta).
Verenvuoto koko ajan täysin kontrollissa ja pelkkä side on riittänyt.
Otin vielä ne 2 cytotecia ja alkoi pienet supistelut jotka loppuivat iltaan mennessä. Onko mahdollista että se kävi noin helpolla??
Uskallanko tänään lähteä ystäväni kanssa yhteisen ystävän luo illanistujaisiin vai pitääkö pelätä että hetkellä minä hyvänsä musta tuleekin litra verta kerralla lorahtaen tai saan jonkun krampin. Tarkotus ei ole mennä vetään viinaa, vaan aidosti näkeen ihmisiä kun olen tän asian kanssa viikon kökkinyt kotona neljän seinän sisällä..
Kokemuksia?
Verenvuoto koko ajan täysin kontrollissa ja pelkkä side on riittänyt.
Otin vielä ne 2 cytotecia ja alkoi pienet supistelut jotka loppuivat iltaan mennessä. Onko mahdollista että se kävi noin helpolla??
Uskallanko tänään lähteä ystäväni kanssa yhteisen ystävän luo illanistujaisiin vai pitääkö pelätä että hetkellä minä hyvänsä musta tuleekin litra verta kerralla lorahtaen tai saan jonkun krampin. Tarkotus ei ole mennä vetään viinaa, vaan aidosti näkeen ihmisiä kun olen tän asian kanssa viikon kökkinyt kotona neljän seinän sisällä..
Kokemuksia?