Missä voi korjata laukkua?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Milanna85
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Milanna, sinänsä kiero ihminen olet! Myyt tuotteita firman piikkiin. Tässähän voi vaan olettaa, että ostat myös kaikki härpäkkeetkin firman nimiin...edustuskuluja, työvaatteita, etc...

Kiinni jäit. Häpeä!!! Olet kuvattava!

Milanna, sinänsä kiero ihminen olet! Myyt tuotteita firman piikkiin. Tässähän voi vaan olettaa, että ostat myös kaikki härpäkkeetkin firman nimiin...edustuskuluja, työvaatteita, etc...

Sinä vieras olet niin kuvottavan vihainen aina, ettet tiedä mitäs seuraavaksi voi keksiä, kunhan vaan saadaan keskustelua aikaiseksi :). Pahoittelen mutta jos olet ollut yrittäjänä, niin mikään LV laukku ei saa pistää edustusvaateksi, sekä silläkin on omat säännöt mitä saa ja mitä ei ja millä summalla/ summilla per, kk. Tietysti olen mä ulkomaailla merkkituoteidenkin myyjä ja on mulla ulkomaailla muitakin yrityksiä sekä täällä mitä touhun, mihin ei edes kuuluu millään edustusvaatteet, paitsi kokouksille ja tietyt, mihin tarvitse selitystä silloinkin. Ihan vain tiedoksi sinulle kerron, että kun jotain kirjoitat niin mieti edes pikkasen, ennen kun joku yrittäjä nauraa sun kirjoituksille.

Tosi ihana laukku.
Perusmammat täällä heti kateellisena kirjoittelee, kun toinen kysyy korjausapua.
Itsekin olisin soittanut LV:lle ja sitten jos sieltä ei tulis apua niin kyselisin suutarit yms. paikat ja kattoisin netistä jos omalta alueelta löytyisi joku paikka!

Kuvattava hän nimenomaan haluaa olla, eikö niin?

Milanna, mitä kuuluu? Viimeksi kun palstailin, olit saanu Brettin, teidäntalo oli myynnissä, avioliitto heikunkeikun ja jotain papilloomavirusrokotejuttua.
Mitäs sen jälkeen oot puhhannu :)

Äkkiä vaan tulee mieleen että menee omat ja firman rahat sekaisin. Mitähän verottaja tästä tykkää?? Kysytäänkö?

Ja en ole kade, ärsyttää vaan..
Miten rahat menevät sekaisin jos yrittäjällä on omatkin tilit olemassa :ROFLMAO:. Voit kysyä, ehkä sinulle voivat suositella jonkun vaikka yrittäjän kurssin käydä läpi, ettei noin typeriä kysymyksiä enää tulee.

Nyt olen onnellinen :D kun laukku saadaan kuntoon! Kun pelkäsin jo että se jää naarmuiseksi. Pitää olla ensi kerrallaan yli-varovainen näiden laukkujen kanssa, laukut mun intohimo, vaikka täällä sain haukkuja senkin takia.

Yhteistyössä