Ahdistelijajoukot ovat todellisuutta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Puhuttiin ahdistelusta. Väität sä ettei suomalaiset miehet ahdistele jatkuvasti???
Ei kai kukaan sellaista voi väittää, kun joka päivä saa lukea uutisista, miten suomalaismiesten joukko on milloin missäkin päin Suomea käynyt yksin kulkevan naisen kimppuun ja raiskannut tämän. Tai miten suomalaismiehet isolla porukalla ahdistelevat naisia kauppakeskuksissa. Ja uusin että turvapaikanhakijamiehet ovat joutuneet alkaa joukolla partioimaan katuja suojellakseen suomalaisnaisia.

Katsos kun se poliisi ei puhunut tuollaisesta. Vaan hän sanoi, että julkisella paikalla tapahtuva seksuaalinen häirintä esim. kaduilla ja puistoissa on aiemmin ollut Suomessa tuntematon ilmiö. Tämä ei pidä paikkaansa. Ja tällainen lausunto vähättelee niiden naisten kokemuksia, joita on ahdisteltu aiemmin. Ei ollut puhe kuvaamasi kaltaisista joukkoraiskauksista, vaan yleensä seksuaalisesta ahdistelusta.

Jos hän tarkoitti jotain muuta, mitä tuli sanoneeksi, olisi pitänyt muotoilla sanottavansa toisin ja puhua siitä, mitä oikeasti tarkoitti. Nythän hän onkin vähän korjaillut lausuntoaan - eli ilmeisesti huomasi itsekin, että tuli sanoneeksi jotain, mikä ei ihan pidä paikkaansa eikä edes vastaa sitä, mistä oikeasti olisi pitänyt puhua.

Olet väärässä, vaan koko artikkelissa puhe ole juurikin laajamittaisesta matujen tekemästä häirinnästä. Tästä ilmiöstä hän puhui koko ajan. Kenties Telegraphin TOIMITTAJA olisi voinut muotoilla toisin!! Mutta poliisi itse puhui jokaisessa sitaatissaan ILMIÖSTÄ.

kun se on ihan saatana sama mitä tapahtuu ja kuinka lujaa huutaa. Kukaan ei tule auttamaan, kukaan ei soita poliisille eikä kukaan tee mitään muuta kuin teeskentelee "en mä näe mitään", varmaan ajatellen että ei kuulu mulle ja joku muu varmaan ehkä tekee jotain.

Joten hyviä neuvoja noi huutamiset sun muut. Mutta kun useimmiten ihan hyödyttömiä. Ihan sama onko kimpussa lauma sekakäyttäjiä, irakilaisia, somaleita, mustalaisia tai vaikka suomalaisia mummeleita. kukaan ei yleensä tee yhtään mitään auttaakseen.

kun se on ihan saatana sama mitä tapahtuu ja kuinka lujaa huutaa. Kukaan ei tule auttamaan, kukaan ei soita poliisille eikä kukaan tee mitään muuta kuin teeskentelee "en mä näe mitään", varmaan ajatellen että ei kuulu mulle ja joku muu varmaan ehkä tekee jotain.

Joten hyviä neuvoja noi huutamiset sun muut. Mutta kun useimmiten ihan hyödyttömiä. Ihan sama onko kimpussa lauma sekakäyttäjiä, irakilaisia, somaleita, mustalaisia tai vaikka suomalaisia mummeleita. kukaan ei yleensä tee yhtään mitään auttaakseen.
Joo näinhän se tuppaa olemaan koska pelätään sekaantua JOS vaikka siitä seuraa ITSELLE ongelmia

Eivät ahdistele satapäisinä laumona ja tee joukkoraiskauksia. Nyt pää pois sieltä perseestä suvakki.
Satuin näkemään videon Kölnin ahdisteluista. Mamujen itsensä kuvaama, sekainen video...hulluna mölyävä lauma miehiä pakkautuu yhden naisen ympärille... en aio kuvailla enempää, mutta voin kertoa että sen katsomisen jälkeen tietää taatusti mistä puhutaan.

Löytyy you know what -lehden sivuilta, Kölnin tapauksiin liittyvien juttujen kommenteista. Äänellinen versio avaa kyllä silmät ja korvat.

Tulkaa sitten kertomaan, että tää on ihan normaalia suomalaisiltakin miehiltä. Ei muuten ole.

Näin on. Suomalaiset miehet syyllistyvät itsekin ahdisteluun ja lisäksi eivät ole edistäneet kotoutumista juuri millään lailla.

Linkitäpä alkuun vaikka pari juttua, jossa suomalaiset ovat isolla joukolla ahdistelleet ja raiskanneet naisia.

Jos ihminen haluaa integroitua yhteiskunnan osaksi, niin mitään erillistä kotouttamista ei tarvita. Vietnamin venepakolaiset sulautuivat yhteiskuntaamme aikoinaan täysin ilman mitään älämölöä ja erityisvaatimuksia, koska heillä oli halu siihen. Nykyisillä tulokkailla taas ei ole halua kotoutua, joten silloin kaikki kotouttamistoimenpiteet ovat turhia.

Linkitäpä alkuun vaikka pari juttua, jossa suomalaiset ovat isolla joukolla ahdistelleet ja raiskanneet naisia.

Jos ihminen haluaa integroitua yhteiskunnan osaksi, niin mitään erillistä kotouttamista ei tarvita. Vietnamin venepakolaiset sulautuivat yhteiskuntaamme aikoinaan täysin ilman mitään älämölöä ja erityisvaatimuksia, koska heillä oli halu siihen. Nykyisillä tulokkailla taas ei ole halua kotoutua, joten silloin kaikki kotouttamistoimenpiteet ovat turhia.
Näinpä. Vietnamilaiset ovat ahkeria tekemään töitä ja siksi haluttua työvoimaa (olen tehnyt heidän kanssaan töitä tehtaassa). Pääsivät suht nopeasti työelämään, koska halusivat tehdä töitä ja oppia edes välttävän kielitaidon. Milloin näemme matuilta tätä samaa?

Puhuttiin ahdistelusta. Väität sä ettei suomalaiset miehet ahdistele jatkuvasti???

En tiedä mikä sinusta on ahdistelua. Minua kyllä tulee usein miehet jututtamaan. Joskus joku ei ole ihan ensimmäisestä kerrasta uskonut, etten ole kiinnostunut, mutta asia on mennyt perille ennenpitkää.

Muslimit eivät niinkään ymmärrä kieltävää vastausta ja mikäli ymmärtävät, saa vähintäänkin litsarin ja huorittelua.

Minä väitän, että suomalaiset miehet voivat yrittää ottaa kontaktia. Toiset ovat siinä taitavampia ja toiset tökerömpiä. Se ei kuitenkaan ole ahdistelua. Ahdistelua on se, kun sinua seurataan yksin tai porukalla, lääpitään, ei uskota kieltäytymistä jne. En ole eläessäni kokenut tällaista toimintaa suomalaisen miehen taholta. Se ei tarkoita sitä, etteikö sellaista voisi tapahtua, mutta yleistä se ei kuitenkaan ole.

Yhteistyössä