Rakastuin maahanmuuttajaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Niin vain kävi minulle, tavallisen suomalaisen miehen kanssa naimissa olevalle, työssä käyvälle olevalle kahden pienen lapsen äidille. Rakkaus ei katso aikaa eikä paikkaa.

Mieheni ei vielä tiedä, että olen salaa tapaillut tätä ihanaa pakolaismiestä, ja olemme harrastaneet seksiä lähes päivittäin jo viikkoja. Tilanne on alkanut painaa mieltäni, ettei oikein nukutuksi saa, ja harkitsen nyt vakavasti perheeni jättämistä ja uuden elämän aloittamista uuden ihanan rakkaani kanssa. Asia tulee olemaan miehelleni raskas jo pelkästään hänen kovan ja minulle niin vastenmielisen pakolaisvastaisuutensa takia. Luulen myös, ettei hän selviä yksin isosta asuntolainastamme. Lapsemme hän varmaan tulee hoitamaan hyvin, ja voivathan lapset myöhemmin muuttaa minun ja uuden rakkaani kanssa asumaan, kun saamme kunnolla järjestettyä yhteisen uuden kodin.

Jännittää miten asiat tästä etenevät, mutta ihanuuteni aina lohduttaa että suuri rakkautemme voittaa kaikki vaikeudet tieltään. Hänen kainaloonsa taas käpertyessä kaikki tuntuu niin selvältä ja tarkoitukselliselta.

Yhteistyössä