Miksi "itsepuolustus alkoi kiinnostaa naisia" vasta nyt, jos muka aina on raiskattu yhtä lailla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1453697821076.html

Suvakkimammat tykkäävät ulista, että suomimies on aina raiskannut vähintään yhtä paljon kuin nyt matut. Ja että vain miehet puhuvat siitä, kuinka matut nyt raiskaavat. Suvakkimammojen mukaan "miehet käyttävät nyt tapahtuneita raiskauksia omien tarkoitusperiensä ajamiseen".

Olen koko ajan sanonut, että kyllä me naisetkin ihan olemme huolissamme NYT TAPAHTUVISTA MATUJEN TEKEMISTÄ RAISKAUKSISTA. Huom., ME NAISET.

Suvakkihörhelöt, mitä teidän mielestänne osoittaa se, että suomalaiset naiset ovat juuri NYT alkaneet kiinnostua itsepuolustuksesta? Että turvasumutteet on NYT myyty loppuun? Johtuuko sekin vaan siitä, että naiset ajavat niiden suomalaisten miesten tarkoitusperiä ja ESITTÄVÄT olevansa huolestuneita vai mitä...?

Te suvakit aina puhutte muka KAIKKIEN suomalaisten naisten äänellä. Olkaa oikeasti jo hiljaa! Me enemmistö olemme tosiaan huolissamme; me enemmistö tykkäämme, kun on suomalaisten miesten katupartioita; me enemmistö sisäistämme, minkä vaaran maturaiskaajat meille ja tyttärillemme aiheuttavat.

Eiköhän me kaikki tiedetä, että suomalainen nainen on saanut olla suht rauhassa tähän asti. Nyt kun ne oikeat naisvihaajat on tulleet maahan pääsee suomalainenkin nainen kokemaan mitä se oikeasti tarkoittaa.

Eiköhän me kaikki tiedetä, että suomalainen nainen on saanut olla suht rauhassa tähän asti. Nyt kun ne oikeat naisvihaajat on tulleet maahan pääsee suomalainenkin nainen kokemaan mitä se oikeasti tarkoittaa.

Täm'ä on totta. Ainoastaan suvakit median avustuksella ovat kovaan ääneen huutaneet toista, mutta suuri hiljaisempi tervejärkinen enemmistö kyllä tietää, miten asiat oikeasti ovat olleet ja ovat nyt.

Täällä palstalla oli yhtenä päivänä joku, joka koko ajan tivasi, että "miksi raiskaukset ovat alkaneet kiinnostaa vasta nyt? Miksi vasta nyt tulee katupartioita ym.?"

Niin, olisko syy se, että nyt niitä vasta on alkanut näissä määrin tapahtua, niitä raiskauksia? Että naisetkin ovat oikein huolestuneet ja alkaneet havahtua?

Jospa nyt oletetaan kuitenki, että iltsikka sai tuosta vetävän otsikon. Mulla on tuttava joka on harrastanut potkunyrkkeilyä melkein kymmenen vuotta, toinen joka painii ja kolmas harrastaa jotain itämaista taistelulajia. Eikä yhtäainutta joka ois aloittnut jotain juuri nyt.

Täällä palstalla oli yhtenä päivänä joku, joka koko ajan tivasi, että "miksi raiskaukset ovat alkaneet kiinnostaa vasta nyt? Miksi vasta nyt tulee katupartioita ym.?"

Niin, olisko syy se, että nyt niitä vasta on alkanut näissä määrin tapahtua, niitä raiskauksia? Että naisetkin ovat oikein huolestuneet ja alkaneet havahtua?
Kyllä raiskauksista ja liian lievistä tuomioista on aina keskusteltu, mutta nyt on tullut maahan sellaista porukkaa jotka lisäävät riskiä tulla raiskatuksi ja ahdistelluksi moninkertaisesti.

Jospa nyt oletetaan kuitenki, että iltsikka sai tuosta vetävän otsikon. Mulla on tuttava joka on harrastanut potkunyrkkeilyä melkein kymmenen vuotta, toinen joka painii ja kolmas harrastaa jotain itämaista taistelulajia. Eikä yhtäainutta joka ois aloittnut jotain juuri nyt.
No kyllä ne kurssit on täyttyneet ennätystahtia eikä se mikään sattuma ole. Myös kaikenlaisten itsepuolustusvälineiden myynti on räjähtänyt. Luulen, että kesällä saamme lukea lehdistä sellaisia hirveyksiä että ei ole tosikaan.

Ahhahhaa, nämä vastaukset jotka perustuvat "muhun ja mun kolmeen ystävään" on aina yhtä hauskoja.

Luitko tuota juttua, siellä koulutusten pitäjä kertoo osallistujamäärien kasvaneen. Lisäksi osallistujanaiset kertovat itse:
"Rinta-Säntti ja niinikään koulutukseen osallistunut Meri Lämsä 21, kokevat, että viime aikojen lisääntyneet, naisiin kohdistuneet ahdistelutapaukset ovat muuttaneet hieman asennetta siihen, että itsepuolustustaitojen hankkiminen tuntui tärkeältä.
– Onhan näitä tapauksia tietysti ollut vaikka kuinka paljon ennen turvapaikanhakijoitakin, Lämsä sanoo.
Rinta-Säntille viime aikojen tapaukset olivat yksi syy siihen, miksi hän hakeutui kurssille juuri nyt.
– Isäkin kannusti tulemaan samasta syystä."

Siksi koska miehet ovat vauhkoontuneet nyt kun eri heimon edustajat vievät "heidän" naisensa ja suoltavat hädissään potaskaa minkä kerkeävät. MV-lehti hyvä esimerkki. Puhutaan jopa miesongelmasta kun ei muuta keksitä :D Joihinkin naisiinkin tuo hysteria sitten tarttuu..

Siksi koska miehet ovat vauhkoontuneet nyt kun eri heimon edustajat vievät "heidän" naisensa ja suoltavat hädissään potaskaa minkä kerkeävät. MV-lehti hyvä esimerkki. Puhutaan jopa miesongelmasta kun ei muuta keksitä :D Joihinkin naisiinkin tuo hysteria sitten tarttuu..

Vai johtuisiko siitä, että Suomi on täyttynyt raiskaavista matuista, suvakit pimittää tietoja, suomalaista miestä haukutaan jos hän yrittää toimia naisten turvana, ja kaltaisesi tyypit vielä nauravat päälle?

Vai johtuisiko siitä, että Suomi on täyttynyt raiskaavista matuista, suvakit pimittää tietoja, suomalaista miestä haukutaan jos hän yrittää toimia naisten turvana, ja kaltaisesi tyypit vielä nauravat päälle?

Jaa minä en tiennytkään olevani avun tarpeessa? Keneltä sitä apua pitäisi saada? Joltain uusnatsien katupartiolta tai sosiaalisen median sankareilta? Älä viitsi naurattaa..

Jaa minä en tiennytkään olevani avun tarpeessa? Keneltä sitä apua pitäisi saada? Joltain uusnatsien katupartiolta tai sosiaalisen median sankareilta? Älä viitsi naurattaa..

No kyllähän me se tiedettiin, että et sinä suvakki mitään apua tarvitse, kun niiden matujen kanssa peuhaamisesta tykkäät. Mutta kun me muut ei tykätä! Sehän tässä juuri se pointti on, koita nyt jossain vaiheessa nähdä ohi siitä mitä SINÄ haluat ja tarvitset. Meitä on muitakin :)

No mä voin kertoa, että jos nyt menee itsepuolustuskurssille taijohonkin budolajiin, niin sitä saa harrastaa useamman kerran viikossa useamman vuoden ennen kuin siitä alkaa olla minkäänlaista itsepuolustuksellista hyötyä. 3kk alkeiskurssilla ehtii tutustua lajiin sen verran, että voi miettiä kiinnostaako laji vai ei.
Siitä eteenpäin jos hyväksi aikoo kehittyä niin homma on yhtä raskasta kuin huippu- urheilijaksi yrittäminen.

Ja jos päällekarkaajalla sattuu olemaan esim. puukko, niin ne Auvo Niinikedot ovat harvassa joiden kannattaa edes kuvitella pärjäävänsä.

Hysteriasta ei yleensä seuraa mitään fiksua. Mut kuntoilumuotona budolajit ovat mitä parhaimpia.

No mä voin kertoa, että jos nyt menee itsepuolustuskurssille taijohonkin budolajiin, niin sitä saa harrastaa useamman kerran viikossa useamman vuoden ennen kuin siitä alkaa olla minkäänlaista itsepuolustuksellista hyötyä. 3kk alkeiskurssilla ehtii tutustua lajiin sen verran, että voi miettiä kiinnostaako laji vai ei.
Siitä eteenpäin jos hyväksi aikoo kehittyä niin homma on yhtä raskasta kuin huippu- urheilijaksi yrittäminen.

Ja jos päällekarkaajalla sattuu olemaan esim. puukko, niin ne Auvo Niinikedot ovat harvassa joiden kannattaa edes kuvitella pärjäävänsä.

Hysteriasta ei yleensä seuraa mitään fiksua. Mut kuntoilumuotona budolajit ovat mitä parhaimpia.
Tämä porukka ei tule sitten kimppuun yksin, mitenkäs meinaatte puolustautua useilta kymmeniltä hyökkääjiltä ?

Niin että tulitko kertomaan että mitään ei kannata yrittää?

Ja meinaat että ei saa kiinni, eiköhän hekin osaa juosta. Pointti mitä yritän hakea on se, että miksi ei päättäjiltä vaadita enempiä toimia nais ja yleisen rauhan eteen. Emme me voi olla tekemättä mitään, jos näitä ahdistelija/raiskausporukoita pyörii kaduilla.

Kotouttajahyysärit ovat vieneet matut karatekursseilla. Paraikaa opettelevat Tapanilan Erän tunneilla uusia niksejä naisten taltuttamiseen, jos alkavat liikaa vikuroida.

Yhteistyössä