46098861 Onko täällä ketään, joka haluaisi tehdä itsemurhan yhdessä jonkun kanssa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Olen jo pidemmän aikaa halunnut kuolla, mutta olen niin pelkuri, etten uskalla edes tappaa itseäni. Kaipaisin itsemurhaan tukea, mutta sitähän nyt ei luonnolisesti keneltäkään saa ja kaikista vähiten läheisiltään. Toivoisin vain että olisi joku joka rohkaisisi minua tässä asiassa, koska ongelmani ovat sellaisia ettei niihin löydy ratkaisua ja tiedän, että koko loppuelämäni tulee olemaan samanlaista kärsimystä mitä se on tähänkin asti ollut. Oikeastaan sillä ei edes ole väliä tappaisiko toinen itseään, kunhan hän vain olisi vierelläni kun tapan itse itseni ja varmistaisi, että uskallan tehdä sen.

Veikkaan että kohtuullista korvausta vastaan vois tuollaistakin palvelua saada mutta mammapalsta ei ehkä ole ihan oikea paikka kysyä.
Onnea matkaan silti, tosta sais muuten hyvän elokuvan - pari randomisti toisensa netistä löytänyttä tyyppiä tapaa aina eri paikoissa aina uuden yhteisitsemurhasuunnitelman kanssa, mut kummankin/jommankumman rohkeus pettää aina. Siinä samalla ne vois vaikka rakastua. Molemmat vois olla miehiä. Sellainen toiveikas hyvän mielen elokuva :)

Itse olen suhtautunut itsemurha-aikeisiini, erittäin lieviin sellaisiin, että avoveden aikana päädyn pakkasessa paleltumiseen, pakkaskaudella pohdin, että hukuttautuminen on paras konsti. - Kumpi miellyttäisi sinua? Entä paikkakunta ja oletko kertonut omaisillesi hautaustoivomuksesi?

Veikkaan että kohtuullista korvausta vastaan vois tuollaistakin palvelua saada mutta mammapalsta ei ehkä ole ihan oikea paikka kysyä.
Onnea matkaan silti, tosta sais muuten hyvän elokuvan - pari randomisti toisensa netistä löytänyttä tyyppiä tapaa aina eri paikoissa aina uuden yhteisitsemurhasuunnitelman kanssa, mut kummankin/jommankumman rohkeus pettää aina. Siinä samalla ne vois vaikka rakastua. Molemmat vois olla miehiä. Sellainen toiveikas hyvän mielen elokuva :)
Minä olen kyllä sitä mieltä että tämä on juuri oiva paikka tähän "hakuun". Täällä on toinen toistaan sekopäisempää porukkaa. Suosittelen kysymään Occamin partaveitseä, se on varmaan just tarpeeks hullu ja sairas tollaseen.

Yhteistyössä