Selittäkää joku Trivagon mainos?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Siis se missä parrakas mies ja nuori nainen tsiigailevat toisiaan käytävällä ja allasosastolla, ja lopulta näkevät toisensa vaatteet päällä hississä. Mies näyttää bisnesmieheltä, nainen punkkarilta. Jos mainoksessa on joku pointti niin edelleen multa menee yli? :D Lisäks hississä näkyy häiritsevän suoraan peili muttei kameraa, ehkä ne silti nykyään voi olla aika pieniä tai siihen on läimästy vähän kuvankäsittelyä päälle..

Siis se missä parrakas mies ja nuori nainen tsiigailevat toisiaan käytävällä ja allasosastolla, ja lopulta näkevät toisensa vaatteet päällä hississä. Mies näyttää bisnesmieheltä, nainen punkkarilta. Jos mainoksessa on joku pointti niin edelleen multa menee yli? :D Lisäks hississä näkyy häiritsevän suoraan peili muttei kameraa, ehkä ne silti nykyään voi olla aika pieniä tai siihen on läimästy vähän kuvankäsittelyä päälle..

No nähtävästi sillä punkkarilla oli myös varaa saamaan paikkaan kuin sillä tyylikkäällä menestyvällä miehellä.

Juuri näin. Hieno hotelli, joten mies on ajatellut naisen olevan "hieno nainen". Mutta sitten paljastuukin, että se on "köyhä punkkari", mutta se on päässyt hotelliin maksamalla siitä vähemmän - Trivago.

Ahaa, en myöskään ikinä tajunnut mainosta. Varsinkin kun mies näyttää itsekin kodittomalta joka on vetänyt jonkun toisen vaatteet päälle (puvun). Ja nainen näyttää siltä kun olisi siisti, mutta menossa naamiaisiin. Huikset on tehty huonosti sotkuisiksi, päällepäin huutavat että on oikeasti tosi siistit.

Erittäin epäonnistunut mainos.

Ahaa, en myöskään ikinä tajunnut mainosta. Varsinkin kun mies näyttää itsekin kodittomalta joka on vetänyt jonkun toisen vaatteet päälle (puvun). Ja nainen näyttää siltä kun olisi siisti, mutta menossa naamiaisiin. Huikset on tehty huonosti sotkuisiksi, päällepäin huutavat että on oikeasti tosi siistit.

Musta kyllä näyttää todella aidolta ja söpöltä, vaikka tiedostan että on oikeesti joku tusinamalli.
Mun tulee siitä tytöstä mieleen Robin, vallottava hymy siellä hississä.

Mun mielestä se on ihan kiva mainos. Molemmat saa erilaisen kuvan toisesta ihmisestä kylpytakeissaan ja altaalla kunnes paljastuu että ensivaikutelma onkin erilainen mitä ehkä ajatteli.

"Sama hotelli, samanlainen kokemus, mutta kaksi hintaa".
Toisaalta, mistäpä sitä voisi tietää vaikka nainen olisi kuinka rikas, ei kai sitä aina tyyli kerro.

No ensin voisi luulla, että mies on laitapuolen kulkija ja spurgu ja nainen bisnessnainen, mutta roolit osoittautuvatkin ihan toisenlaisiksi.
Ei kai tuo nainen ole laitapuolen spurgu?! Ehkä hän on vaan käynyt ysäribileissä tjt. Tai esiintyy jossakin bändissä.

miksei kameraa voisi piilottaa mukamas niiden henkilöiden taakse, nehän seisovat peilin edessä.

Ei mulle tuosta miehestä ole koskaan tullut mieleen laitapuolenkulkija/spurgu.
Kaikki parrakkaat/pitempitukkaiset miehetkö on sellaisia ensivaikutelmissa jos ei ole vaatteita päällä :D

Aijjoo, niillä oliki joku tommonen slogan mitä yks kirjotti. Mä laitan aina äänet veke mainoksiin (KOSKA NE HUUTAA NIIN HEMMEKON KOVAA VERRATTUNA ITSE OHJELMAAN!!!!) että multa menee tuommoiset yleensä ohi. Mäki jotenki ehkä ajattelin sitä miestä vähävaraiseksi ja naista hienohelmaksi. Ysäribileet tai ei, niin se look ei ole kovinkaan onnistunut, enemmänkin wannabe.

Ja mun mielestä toi kundi mainoksessa on hirveän symppis ja söpö, mutta se parta on vähän liian suttuisen näköinen. Komean parran kasvattaminen ja hoitaminen on vaivan takana, exä oli kunnon partahifistelijä aikoinaan. Mä kiinnitän niihin kyllä aina huomiota.

Mutta kiitoksia vastauksista. :)

Jos sä olet yksinkertainen, tyhmä, juntti ym... Niin se ei tarkoita, että mainos olisi epäonnistunut, vaan vain sä olet! Mainos on hyvä ja kertoo kaiken, mitä sen on haluttukin kertovan.

Trivago mainokset on yllävän hyviä, varsinkin pidän siitä suomalaisen Trivagomainoksen naisesta. Ei ole yhtään bimbo, kuten mainoksissa naiset yleensä esitetään. Vaan verevä, aito.
Se on oikeasti näyttelijä Annika joku, sukunimeä en muista,

Yhteistyössä