V
vierailija
Vieras
Harmi ettei muron viestiketjuun voi osallistua omine ajatuksineen/kysymyksineen vierailijana, kuten täällä, vaan ainoastaan "rekisteröitymällä". Olisi paljon mielessä...
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Harmi ettei muron viestiketjuun voi osallistua omine ajatuksineen/kysymyksineen vierailijana, kuten täällä, vaan ainoastaan "rekisteröitymällä". Olisi paljon mielessä...
Kannattaa lukea tuokin. http://mvlehti.net/2016/03/06/hedman-partners-kirje/
Asian vierestä mutta kyseinen HP yritys oli mukana parin vuoden takaisessa WhatsApp huijauksessa palvelun tuottaneen yrityksen juridisena "neuvonantajana".
Tässä tapauksessa olin itse mukana ja se homma voitettiin. Perintäyhtiö luovutti.
Näitä huijauslaskuja ei kannata maksaa, yleensä jäljet johtaa Suomenlahden taakse.
Mielenkiinto heräsi, mikä tuo WhatsApp huijaus oli? Kerro lisää![]()
Asian vierestä mutta kyseinen HP yritys oli mukana parin vuoden takaisessa WhatsApp huijauksessa palvelun tuottaneen yrityksen juridisena "neuvonantajana".
Tässä tapauksessa olin itse mukana ja se homma voitettiin. Perintäyhtiö luovutti.
Näitä huijauslaskuja ei kannata maksaa, yleensä jäljet johtaa Suomenlahden taakse.
Hei vaan kaikille!
Onko kenelläkään antaa neuvoa, että mitä pitää virallisesti vastata arvato Financelle, jos he ottavat yhteyttä hedman partners:n kirjeen saajiin ja yrittävät karhuta rahoja?
Ratkaisu ensimmäiseen oikeustapaukseen markkinaoikeudelta pitäisi tulla viimeisimmän tiedon mukaan 4.7.2016.
Tuossa suora linkki päätökseen:Eipä ole näkynyt missään mitään aiheeseen liittyvää![]()
Asian on vähän niin noiden Hedman Partners kirjeiden kanssa että joko maksat tai et maksa. Jos et maksa, voit joutua lopulta ehkä oikeuteen, ehkä. Jos maksat, älä ainakaan maksa vaadittua summaa kokonaisuudessaan vaan neuvottele siihen alennusta 30-50% -> https://www.turre.com/turre-neuvottelija/