Palautuuko maha, mielipiteitä, vinkkejä (KUVA)?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Tässä on mun maha tällä hetkellä ja olen synnyttänyt yhden lapsen 1,5v sitten. Painoa on nyt ja kuvassa 79kg ja pituutta 172cm. Vatsalihakset eivät ole erkaantuneet, testattu on. Mitä mieltä ootte, palautuuko mahani litteäksi ihan vain laihduttamalla ja seuraako iho perässä? Vinkkejä voisi laittaa myös vatsan litistykseen. Painoin viimeisilläni raskaana 116kg, eli oon laihtunut nyt 37kg. Meinaan laihduttaa vielä 14kg. Paino on sitten lopulta pudonnut 51kg.

http://aijaa.com/o2RdnM

Alavatsa mua eniten ällöökin ja siinä on ihan ehtaa läskiä päällä. Vyötäröön ei rasva mulla kerry ja se on siksi luonnostaan kapea. Lähteekö alamahan vatsarasva myös vatsalihaksia tekemällä vai tapahtuuko siis pelkkää lihasten vahvistumista, jonka myötä näyttäisi litteämmältä? Mimmoisia vatsalihasliikkeitä? Entäs iho, auttaako vain kirurginveitsi, jos alkaa roikkua? Nyt tuo eturoikko on ihan vain rasvaa tällä hetkellä :(

Ei lähde ilman kirurgin veistä. Ikävä kyllä.
Mulla oli samanlainen ja kirurgin luona selvisi, että voisin vaikka asua salilla 24/7 loppuelämäni ajan vatsalihasliikkeitä tehden, mutta kun iho ei palaudu eikä revenneet vatsalihakset.

Paikallisen lihasliikkeet eivät poista rasvaa, vaan kiinteyttävät lihaksia. Rasva poistuu laihtumisen myötä kullekin ihmiselle ominaisella tavalla eli sinulla vatsasta ilmeisesti vasta loppuvaiheessa.

Paikallisen lihasliikkeet eivät poista rasvaa, vaan kiinteyttävät lihaksia. Rasva poistuu laihtumisen myötä kullekin ihmiselle ominaisella tavalla eli sinulla vatsasta ilmeisesti vasta loppuvaiheessa.

Näin minäkin olen ymmärtänyt. Tällä keskustelulla hain lähinnä kommentteja siihen, että onko mulla toivoa edes. Mulla rasva lähtee juuri vikana alamahasta ja reisistä, koska niihin kertyy rasvaa eniten.

Mulla pienempi ja lapsen syntymästä 7vuotta. Olen rasvannut hulluna, jumpannut, laihduttanut laihaksi (163cm/49kg, tosin en enää paina noin vähän kun intouduin treenaamaan sittemmin) niin ei ole lähtenyt millään. Tosin arpia on mahassa, joten sekin vaikuttaa.

Ei nyt vastaa sun kysymykseen mitenkään, mutta hämmentyneenä kysyn, että miksi 51kg? Olet kuitenkin suhteellisen pitkä, joten tuntuu että olisit sen jälkeen ihan luuranko :) Itse olen normaalitilassa(nyt raskaana) 50-52kg ja olen 159cm pitkä ja olen hoikka/normaali. Ihan uteliaisuuttani kysyn.

Ei nyt vastaa sun kysymykseen mitenkään, mutta hämmentyneenä kysyn, että miksi 51kg? Olet kuitenkin suhteellisen pitkä, joten tuntuu että olisit sen jälkeen ihan luuranko :) Itse olen normaalitilassa(nyt raskaana) 50-52kg ja olen 159cm pitkä ja olen hoikka/normaali. Ihan uteliaisuuttani kysyn.

Siksi -51kg, koska painan sitten 65kg, joka 172cm pituuteen oikein hyvä paino. Bmi on sitten 22. Siis en meinaa painaa 51kg vaan olen laihtunut sitten -51kg :) Tosin synnärille jäi heti 8kh tuosta. Läskiä lähtee siis yht. 43kg.

Mulla on ollut aina tuollainen vatsa ennen raskauksia174/64 ja nyt painoa 82kg, synnytyksestä 1.5 vuotta. viimeinen synnytys oli sektio, josta jäi kamala ihrapussi alavatsaan ja imetän vielä en siksi ole painoa pudottanut. Mutta tiedän ettei se vaikuta vatsaani :(

Sotket nyt mielestäni kaksi eri asiaa: läskiytesi ja lapsensaannin. Mikäli olisi kyse pelkästä lapsensaannista, mahasi palautuisi, mutta koska kyse on 50 kg mätöstä naamaan, olet itse ryllyihosi tehnyt.

Mulla nyt kolmas lapsi tulossa. Raskauksissa painoa tullut n. 25 kg.
Olen pieni ja lapset yli 4kg.

Sektioita synnytykset jolloin tosiaan jäänyt arpi, joka aiheuttaa semmosta helttaa entisestään alavatsalle.

Mutta mun tommonen röllykkä lähti tankotanssilla, olkoot miten parjattu laji tahansa tällä palstalla.

Kävi niin että imetys ja kunnon treenit vihdoin sulattivat nuo mahaläskitkin. Löysää ihoa aluksi jäi, mutta kun vatsalihakset kadvoivat, se iho kiristyi jotenkin.

Kroppa siis ihan timmi raskauksien välissä näin kotiäidille, eikä pelottais tehdä joskus vielä neljättäkään.

Sotket nyt mielestäni kaksi eri asiaa: läskiytesi ja lapsensaannin. Mikäli olisi kyse pelkästä lapsensaannista, mahasi palautuisi, mutta koska kyse on 50 kg mätöstä naamaan, olet itse ryllyihosi tehnyt.

Ehkä kyseessä oli maailmanennätyslapsi ja raskaus kesti 7 vuotta.
Miten kätevää, synnytyslaitoksen jälkeen suoraan kouluun, säästyivät päivähoitomaksut!

Yhteistyössä