piti hakea koira.. mutta enpä saanut kyytiä (mies)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija ms van
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija ms van

Vieras
Mies tiesi että mun piti hakee mun ensimmäinen jalostusnarttu tänään. Itselläni ei ole ajokorttia, no olisin mennyt bussilla jos olisin tiennyt tän. Mutta bussilla vaihtojen kanssa menee aikaa rutosti enemmän kuin autolla ... Joten en ehdi sovitusti, eipä siinä mitään jos koira olis suomessa mutta kun olis pitäny hyppää tiettyyn laivaan jotta olisin ehtinyt jatkoyhteyteen ja tiettynä aikana toiseen maahan.

Mitä tekee mies? No vittu kuorsaa. Ei helvatan helvatta. Sille nyt joka koira on samanlainen mutta mä halusin just tuon koiran ja kun kaikki oli jo sovittu. Kiva olla epäluotettava.. Myyjä kun piti pentua minulle varattuna 10vrk...

Miksi mies kuorsasi eikä kyydinnyt? Miksi mies nukkui keskellä päivää? Olitko sopinut asiasta etukäteen miehen kanssa? Oliko mies luvannut kyydin? Oliko mies suostunut koiran hankintaan?

Mies tiesi että mun piti hakee mun ensimmäinen jalostusnarttu tänään. Itselläni ei ole ajokorttia, no olisin mennyt bussilla jos olisin tiennyt tän. Mutta bussilla vaihtojen kanssa menee aikaa rutosti enemmän kuin autolla ... Joten en ehdi sovitusti, eipä siinä mitään jos koira olis suomessa mutta kun olis pitäny hyppää tiettyyn laivaan jotta olisin ehtinyt jatkoyhteyteen ja tiettynä aikana toiseen maahan.

Mitä tekee mies? No vittu kuorsaa. Ei helvatan helvatta. Sille nyt joka koira on samanlainen mutta mä halusin just tuon koiran ja kun kaikki oli jo sovittu. Kiva olla epäluotettava.. Myyjä kun piti pentua minulle varattuna 10vrk...

Älä vikise!!!!!!!!!!!!!!

No olitko ylipäätään sopinut miehen kanssa, että tämä vie? Vai olisiko miehen pitänyt osata lukea ajatuksia? Mikset herättänyt, kyllä minä ainakin herätän, jos jostain on sovittu ja pitää mennä. Kuten silloin, kun on luvannut viedä aamulla lapset kouluun bussikyydin sijaan.