TÄMÄ ON VITUN PASKA FOORUMI

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PASKIAINEN
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

PASKIAINEN

Vieras
:mad::mad::mad::mad:
Missään muualla ei ole näin vajaata porukkaa kuin täällä!
Olette kaikki helvetinmoisia vähä-älyisiä perseennuolijoita.
Foorumihan on lisäksi ihan pystyyn kuollut. Mitään kunnollisia puheenaiheita ei ole. Jauhetaan vaan jostain kånken-repuista ja toivotelllaan mussupulleroille hyyyviä yyyyteleitä (lässytysvaihe jäänyt päälle?). Selkäsauna sille, joka tulee toivottamaan tervemenoa toisaalle. Etteks te vittu ole yhtään kiinnostuneita kehittämään tätä foorumia? Päivä päivältä vaan on passiivisempi meno täällä, mut porukka seisoo tumput suorassa vissin hamaan loppuun saakka, kunnes täällä ei käy enää ketään.

PS. Kyllä olen yrittänyt piristää palstaa ja tehdä erilaisia keskustelun avauksia, mutta yksin on vähän hankala keskustella.

Tällasia vastauksia osasinkin odottaa teiltä päästänne nyrjähtäneiltä palstapelleiltä. Kaksplussalla on toinen jalka haudassa just siks, koska _emmäääääääääviitti_tee säää_.
_Yksin_ ei kukaan tätä paikkaa saa entiselleen.
Olen ollut aika vähän aikaa täällä ja silloinkin usein vain lepuuttamassa heikkoja lihaksia - en siis lue kaikkia tekstejä enkä oleta että kukaan niin tekisi. Mikä entisessä oli hyvää, säästä se, jos siltä tuntuu - sillä tavalla se säilyy. Mutta jos tulee tarvetta puuttua asioihin - onhan tämä kuitenkin suunnattu lasten vanhemmille. Mummona - tosin lasteni äiti olen yhä - en voi muuta kuin ihmetellä maailman menoa. Osa asioista on englanniksi tai ruotsiksi, osa ranskaksi, mutta en ota kontolleni käännöksiä, sillä aina on joku vastuu lukijallakin, miten asiat ymmärtää. Tässä yksi esimerkki:

"Se tuottaa proteiinia, joka asettuu solun pinnalle ja säätelee sitä, kuinka aineet kulkeutuvat sisään ja ulos solusta. Valtaosalla Crohnin tautia sairastavista potilaista tämä proteiini toimii epätarkoituksenmukaisesti ja sallii toksiinien pääsyn soluun" - vapaa käännös Crohn`s gene -​

Tuossa on myrkyn (toxin) reitti, eikä kyse ole sairaudesta, vaan siitä, että meidän ruoka ja juomavesi (lääkejäämät ym) alkaa olla niin myrkyllistä (toxic) ettei siitä ole mahdollista selvitä hengissä. Olen aloittanut opiskelut aiheesta 1977, mutta missä ne kaikki muut opiskelijat ovat? Yksi kurssikavereista on ylitarkastaja, jotain eläimiä kai laskeskelee... Mutta näistä ruoka-asioista ei vastaa todellisuudessa kukaan:-(

Samat skitsot ne täältäkin porukkaa ajaa mitä myös AV:lta (ne jotka raportoi jokaisen aloituksen ylläpidolle). Turha näyttää esimerkkiä, sillä skitsot eivät itse tajua koskaan olevansa väärässä tai hyväksy muuta mielipidettä kuin omaansa.

P.S. Kesällä voi tehdä muutakin, kuin naputella tietokonetta.

Ihan asiaahan tuossa aloituksessa sinänsä oli, vaikka hieman erikoisesti ja kärkkäästi se esille onkin tuotu. :D Täällä todella on hiljaista kuin ruumishuoneella. Palstailijat tuntuvat olevan tosiaan aika flegmaattisia kirjoittelemaan viestejä ja varsinkin aloittamaan uusia ketjuja. Mitenköhän tähän saisi muutosta? Auttaisko vaikka parempi moderointi yhtään? Kiusanhengille kenkää jne.

Yhteistyössä