Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Minkälaiseen tarkoitukseen? Maastoa? Kaupunkia? Ominaisuuksia joita tarvitset? Mahdollisimman pienet vai onko sillä väliä?
No eiköhän tuo ole makuasia, meillä oli juuri noi ekalla enkä tas tykänny yhtä paljon ku bugigsista. En tietenkään hankkisi niitä jos ei olisi olleet parhaat meille.Emmaljungat, kääntyvillä ilmakumipyörillä, nitro city kopalla. Tuossa yhdistelmässä on KAIKKI hyvä, eikä mitään huonoa. Voittaa bugaboot kaikessa suhteessa. Bugaboo rattaissa on huono koppa vauvalle, ja ärsyttävä kuppi-istuin. Emmaljungassa on tilaa lapsella rattaissa ja kaikki hyttyssuojat ja sadesuojat parempia kuin missään muissa rattaissa. Kokeiltu on bugabootkin, ja koko vuoden käytön aikana harmitti kun meni ostamaan ne.
No eiköhän tuo ole makuasia, meillä oli juuri noi ekalla enkä tas tykänny yhtä paljon ku bugigsista. En tietenkään hankkisi niitä jos ei olisi olleet parhaat meille.![]()
Vinkumaan?Jotenkin arvasin että tulet vinkumaan. Anna nyt ihmisten ilmaista oma mielipiteensä. Sinäkin saat pitää omasi.
Vinkumaan?Rauhoitu nyt vähän, sori en tajunnut että nimenomaan tarkoituksenasi oli kilpailla mun kanssa. Sun vaunus oli varmasti parhaat teidän käytössä, en mä sitä kiistä.
Tsiisusmiten herkkää..![]()
Okei, mee nukkumaan ja rentoudu vähän. Ne on vaan vaunut.Ai minun tarkoitus kilpailla...mieti nyt hiukan tätä(kin) asiaa.
Pipo kireällä?Jotenkin arvasin että tulet vinkumaan. Anna nyt ihmisten ilmaista oma mielipiteensä. Sinäkin saat pitää omasi.