Palstalaiset keitä olen oppinut arvostamaan:

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Echo = Pyrkii olemaan aina mukava kaikille, jopa niille ja ehkä juuri niille jotka häntä haukkuvat tai arvostelevat. Antaa perustelut mielipiteilleen ilman että alentuu haukkumaan ketään henkilökohtaisesti.
Päätön = Tuntuu jotenkin reilulta tyypiltä, en edes tiedä onko hän Irma vai Petteri, tai kenties jotain siltä väliltä mutta jotenkin rento kaveri.
Rätti Väsynyt = Pienistä pervoviesteistään huolimatta tuntuu mukavalta ihmiseltä, ei niin välitä kamalasti ottaa osaa mihinkään poliittiseen keskusteluun varsinkin jos vastapuolen keskustelija/t ovat naisia.

Voin toki olla joka ainosta edellämainitusta täysin väärässä, mutta näin lyhyen palstaelämäni aikana olen kiinnittänyt erityisesti näihin kolmeen huomioni :)

Sieltä voi löytyäkin vaikka Kyllikki. :geek:
en oikein usko.
ja asiaan. kaiku on tosi ok tyyppi jos ei ala uskonnosta puhumaan, moni olis suuttunu mulle ikuisiksi ajoiksi pikku kinastelusta. :oops:
monta mukavaa tyyppiä löytyy mutten ala nimiä listaamaan ettei tule sanomista listatuille.
rätti väsyny, kuka se on o_O

Echo = Pyrkii olemaan aina mukava kaikille, jopa niille ja ehkä juuri niille jotka häntä haukkuvat tai arvostelevat. Antaa perustelut mielipiteilleen ilman että alentuu haukkumaan ketään henkilökohtaisesti.
Päätön = Tuntuu jotenkin reilulta tyypiltä, en edes tiedä onko hän Irma vai Petteri, tai kenties jotain siltä väliltä mutta jotenkin rento kaveri.
Rätti Väsynyt = Pienistä pervoviesteistään huolimatta tuntuu mukavalta ihmiseltä, ei niin välitä kamalasti ottaa osaa mihinkään poliittiseen keskusteluun varsinkin jos vastapuolen keskustelija/t ovat naisia.

Voin toki olla joka ainosta edellämainitusta täysin väärässä, mutta näin lyhyen palstaelämäni aikana olen kiinnittänyt erityisesti näihin kolmeen huomioni :)
Päivän surkein aloitus. 0/5

Nyt kun KKK eli Keskinäisen Kehumisen Kerho aloitettiin, niin...
Päätön on jalat maassa -tyyppi ja hänellä on loistava huumorintaju, arvostan. Saa rauhoittumaan.

Freezecat jaksaa aina ajatella positiivisesti, ei mene hermo herkästi. Tulen melkein joka viestistä hyvälle tuulelle.

Aivansamassa on samaa inhorealismia kuin minussakin. Ei kumarra ketään. Ei tunteile, ihanan kylmä. :D

Ja monia, monia muita...

Mä en ole mitenkään kehuista riippuvainen, mutta just tänään soimasin itseäni siitä että kirjoittelen nettifoorumille ja ajattelin lopettaa kirjoittamisen. On jotenkin noloa kirjoittaa tänne.

Mut tämän ketjun myötä ajattelin että ehkä tässä kirjoittamisissani joku järki on. Jos olen tuonut iloa edes jollekulle, niin tämä ei ole ollut turhaa. :)

(ei sitten ollut kehujenkalasteluviesti)

• Tykkää
Reactions: päätön
Nyt kun KKK eli Keskinäisen Kehumisen Kerho aloitettiin, niin...
Päätön on jalat maassa -tyyppi ja hänellä on loistava huumorintaju, arvostan. Saa rauhoittumaan.

Freezecat jaksaa aina ajatella positiivisesti, ei mene hermo herkästi. Tulen melkein joka viestistä hyvälle tuulelle.

Aivansamassa on samaa inhorealismia kuin minussakin. Ei kumarra ketään. Ei tunteile, ihanan kylmä. :D

Ja monia, monia muita...

Ihanan kylmä:ROFLMAO: ihan paras tähän aamuun!

Mutta joo, mä tykkään kanssa Echosta, Päättömästä ja Rättiväsyneestä. Tykkään myös Mörköäidistä ja monesta muustakin.
Ylipäätään ehkä sellaisista tyypeistä, joiden kanssa voi olla erimieltä asioista ja keskustella niistä tekemättä sen suurempia henkilöanalyysejä.... ja niistä, jotka kestää pienen naljailun:sneaky:

• Tykkää
Reactions: päätön ja Echo

Yhteistyössä