Saksalaiset pakenevat Merkelin politiikkaa Unkariin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
kyllä tuo tulee tapahtumaan täälläkin. on jo alkanut. kukas sitten vokkien ja anarkomarkojen kulut maksaa kun puolet veronmaksajista on muuttanu pois ja puolet istuu linnassa ajatusrikoksista syytettyinä?

toinen vaihtoehto on sota.

Tämä minäkin olen miettinyt. Mahtaa siinä unelmasuvakeilä olla ihmettelemistä, kun taikaseinästä loppuu raha ja joutuvat kaupan päälle sharia-lain alaisuuten.

He muuttavat joilla on rahaa muuttaa. Sinä köyhänä joudut elämään monikulttuurisessa helvetissä.
Jos noin on, niin miten selität että me muut viihdymme oikein hyvin mutta sinä olet ainoa jolla on ongelmia ja joka näköjään yrittää aiheuttaa niitä myös meille muille?

Ahdasmielinen änkyrä ei koe oloaan hyväksi missään. Mitäpä jos katsot peilistä sen todellisen syyllisen pahaan oloosi.

kyllä olen rasisti. kiitos sinunlaisiesi idarisuvakkipellejen. hommaf lukijoiden lukumäärä kasvaa samoin kuin ämveelehden. tätähän toiminnallanne halusitte? Sitä saa mitä tilaa!!!

kansanpuolueet ja isänmaalliset puolueet tulevat lisääntymään myös. nähdään ensi vaaleissa.

kyllä olen rasisti. kiitos sinunlaisiesi idarisuvakkipellejen. hommaf lukijoiden lukumäärä kasvaa samoin kuin ämveelehden. tätähän toiminnallanne halusitte? Sitä saa mitä tilaa!!!

kansanpuolueet ja isänmaalliset puolueet tulevat lisääntymään myös. nähdään ensi vaaleissa.
Mitäpä jos otat ITSE VASTUUN omista mielipiteistäsi, penska, ja lakkaat syyttelemästä omista sekoiluistasi muita. Sen jälkeen mieti onko niissä enää mitään järkeä.

palstasuvakilla pitää kiirettä kun ei kerkee ilmiantamaan kaikkea modeille vauvapalstoilla. vai onko tää älynkynttilä ite mode? samalla kun hänen pitäisi vahtia muitakin palstoja, ei kerkee miekkariin tekemään rikoksia kun täytyy somessa päivystää ja puolustaa kaatunutta ideologiaansa.

minkä ikäinen hän mahtaa olla. veikkaisin 20 v. se selittäisi nuoruuden naiiviuden ja sinisilmäisyyden. jos tätä vanhempi niin on täysin aivopesty henkisesti köyhä uuvelo.

palstasuvakilla pitää kiirettä kun ei kerkee ilmiantamaan kaikkea modeille vauvapalstoilla. vai onko tää älynkynttilä ite mode? samalla kun hänen pitäisi vahtia muitakin palstoja, ei kerkee miekkariin tekemään rikoksia kun täytyy somessa päivystää ja puolustaa kaatunutta ideologiaansa.

minkä ikäinen hän mahtaa olla. veikkaisin 20 v. se selittäisi nuoruuden naiiviuden ja sinisilmäisyyden. jos tätä vanhempi niin on täysin aivopesty henkisesti köyhä uuvelo.
Eli kuten arvelinkin, olet täysin vainoharhainen. Miksi olet vainoharhainen? Onko sinulla jokin mielenterveyden häiriö, vai oletko jonkin sortin fanaatikko joka elää fantasiamaailmoissa?

zimbabwe-white-farmers.jpg

Yhteistyössä