Yep, teidän vanhojen äitien höpinää taas. Meillä oli 4 kk koliikki ja toinen valvotti 6 kk lähtien. Esikoista imetin 10,5 kk ja tätä toista 6 kk

Juuri siis suositusten mukaan.
Ja minun mielestäni sinä olet itse lapsellinen, kun arvostelet toista onko toinen kypsä tuntematta, senkin höppänä! Jos haluat lukea rivien välistä "että lapseni ovat olleet rasite", niin lue, jos se sinun itsetuntoasi parantaa.
Toiset tekevät nuorena, toiset vanhoina, toiset siltä väliltä, toiset monta ja toiset vähemmän.
Minulle kahdessa oli tarpeeksi ja olen kuullut myös "vanhoilta äideiltä", joiden lapsilla ollut koliikkia yms että nämä jäävät tähän, ei enempää kiitos

Ei se tarkoita sitä, että haluaisin heistä eroon.
Ja riennoille ei ole minullakaan kiire ollut, miten muuten kerkeäisin viedä lapset harrastuksiin, ja tehdä kaikkea kivaa heidän kanssaan ja opiskella ja käydä töissä sivussa? Haloo, olet aika mustavalkoinen, mutta teitäkin tarvitaan tähän maailmaan, jotta muut eivät ota mallia teistä.
Kaikkea hyvää sinulle, ja toivottavasti opit ajattelemaan nuorista äideistä positiivisemmin, etkä tee lapsistasi ilkeilijöitä

Ps. Oma lapseni sai stipendin päiväkodissa, koska hän on niin hyvä ja kiltti kaveri muille lapsille, lapset oppivat meiltä vanhemmilta - olimme sitten nuoria ta vanhoja ja sinä käytökselläsi teet vielä lapsistasi koulukiusaajia pahimmassa tapauksesssa. Rauhaa ja rakkautta!