Voisitteko auttaa ja antaa vinkkiä etelän matkareissuun?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Eli...olisin lähdössä yksin (mieheni menehtyi alkuvuonna ) lasten kanssa ja ehkäpä kanariansaarille loka-marraskuussa. Vähän niinkuin ummikkona,mistään tietämättä kun ei oo tullu käytyä.
Matkatoimistoja useita,minkälaisia kokemuksia ja mitä hotellia suosittelisit lapsiperheelle? Lämmitettyjä altaita ainakin pitäisi löytyä. Lapset 13v ja 1v.

Vältä paikkoja missä on paljon ihmisiä samassa paikassa, avoimia toreja jne terrori-iskun varalta.
Paras maa euroopassa matkustaa on kyllä tällä hetkellä Unkari, halvempi ja ihan tarpeeksi lämmin. Miinuksena ettei ole rantoja, mutta isona plussana on se ettei siellä ole pakolaisia koska Unkari kieltäytyy ottamasta heitä. Näin terrori-iskut on minimoitu.

Minulla on kokemusta Teneriffasta ja Gran Canariasta mutta ei juuri tuohon vuodenaikaan. Molemmat ovat leppoisia ja turvallisen tuntuisia kohteita, joissa on kaunista luontoa katseltavaksi. Tuolla porukalla matkustaessa satsaisin hotelliin, jossa on kivat altaat ja kaikenlaista ohjelmaa isoille ja pienille. Ainakin Sunwing-ketjun hotellit ovat tällaisia. Hotellilta kannattaa poistua katselemaan saarta vähän kauempaakin. Kanarialla on hyvät tiet ja kiva ajella ja kävellä.

Vältä paikkoja missä on paljon ihmisiä samassa paikassa, avoimia toreja jne terrori-iskun varalta.
Paras maa euroopassa matkustaa on kyllä tällä hetkellä Unkari, halvempi ja ihan tarpeeksi lämmin. Miinuksena ettei ole rantoja, mutta isona plussana on se ettei siellä ole pakolaisia koska Unkari kieltäytyy ottamasta heitä. Näin terrori-iskut on minimoitu.

Jahas, palstapersu ehti paikalle tähänkin ketjuun pakkomielteineen.

Toisin palstapersun maantiedon taidot tuntuvat olevan heikonlaiset, kun ei ole kuullut Balaton-järvestä.

Valitse useampi mahdollinen kohde (tee karsintaa kohdekuvausten perusteella) ja etsi niistä kustakin mieleisin omat valintakriteerit ja budjettiin sopiva hotelli. Tämän jälkeen vertaa, mikä hotelleista on mieleisin. Tällä tapaa olen itse saanut valittua kohteen ja hotellin.

Mä olin Malagassa viime tammikuun alussa. Päivisin 21-22 astetta plussan puolella. Meri oli vieressä, mutta sen verran vesi oli vilpoista, että uiminen jäi.

Turkkiin ehdottomasti. Siellä voi länsimainen nainen vapaasti kävellä vaikka bikinit päällä kaupungin kaduilla ilman että kukaan käy iholle ja kaikki puhe terroristi-iskuista ja muusta väkivallasta on median paisuttelemaa propagandaa. "Euroopan" a-luokkaa.

Yhteistyössä