ärsyttävä vaimo

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
3 kuukautta häistä, häämatkalla riideltiin ja vaimo lähti kesken matkan kotiin eikä sanonut minulle mitään. sanoi häissä teeskennelleen eikä oikeasti olisi halunnut kanssani naimisiin, ei kehdannut kieltäytyä kosinnasta, kun kosin sukujuhlissa. yhteinen koti on jaettu minun ja vaimon puoliin, emme nuku yhdessä, hyvä kun sain edes hääyönä halata häntä. olen aivan rikki, syytän itseäni siitä että kiirehdin naimisiin. :( yritämme pitää kaiken salassa mitä on tapahtunut. en halua myöntää itselleni tehneen virheen mennessä naimisiin ihmisen kanssa, joka ei sitä halunnut. en halua erota, mutta pitääkö avioliittomme jatkua näin vai olisiko kaksi kotia ratkaisu? haluan vaimoni olevan onnellinen, vaikkei hän minua rakasta. mietin usein ennen nukkumaan menoa, että kai hänellä on jotain tunteita minua kohtaan kun suostui kosintaan ja oli hellä alttarila ja häävalssia tanssiessa. ei tuollaista voi teeskennellä, eihän?

Kosinnasta häihin on sen veran pitkä matka, että vaimo olisi ehtinyt moneen kertaan kertomaan, ettei halua naimisiin. Näin ollen vaimosi halusi naimisiin kanssasi tai ainakin hän halusi häät.

Oletko kysynyt, haluaako vaimosi eron? Epäilen, ettei hän osaa sanoa siihenkään mitään.

Kosinnasta häihin on sen veran pitkä matka, että vaimo olisi ehtinyt moneen kertaan kertomaan, ettei halua naimisiin. Näin ollen vaimosi halusi naimisiin kanssasi tai ainakin hän halusi häät.

Oletko kysynyt, haluaako vaimosi eron? Epäilen, ettei hän osaa sanoa siihenkään mitään.

Vaimo haluaa vain rahaa ja asunnon minulta eli hyvän elintason. :( Pakotti itsensä naimisiin kanssani. Halusi kalliit häät, jotka saikin. Halusi tietää miltä tuntuu olla "rikkaissa" naimisissa. Tuntuu edelleen todella pahalta, kun olen tullut huijatuksi. Minä rakastan häntä todella, mutta tunteet eivät ole molemminpuolisia.

Vaimo haluaa vain rahaa ja asunnon minulta eli hyvän elintason. :( Pakotti itsensä naimisiin kanssani. Halusi kalliit häät, jotka saikin. Halusi tietää miltä tuntuu olla "rikkaissa" naimisissa. Tuntuu edelleen todella pahalta, kun olen tullut huijatuksi. Minä rakastan häntä todella, mutta tunteet eivät ole molemminpuolisia.

Luulisi tuossa tilanteessa rakkauden loppuvan aika nopeasti sinunkin puoleltasi. Taidat olla vain läheisriippuvainen. Minä en ainakaan haluaisi tuhlata elämääni hyväksikäyttäjään, joka ei edes rakasta minua.

Meillä ei rahalla leveillä. Kohta joudutaan kituuttamaan kunnolla, kun jään työttömäksi ja miehelläkin on työpaikka vaarassa. Tärkeintä on, että rakastamme ja kunnioitamme toisiamme.

keskustelimme asiasta ja silloin vaimoni sanoi, että haluaa yhden lapsen. häämatkalla muutti mielensä ja ei anna tippaakaan periksi.

Et vastannut kysymykseen, että oletko ollut vaimosi kanssa yhdynnässä avioliiton aikana?

Jos sinä olet rikas ja vaimo köyhä, niin osoitti sinulta aikalailla järjen köyhyyttä mennä naimisiin ilman avioehtoa. Sen kun voi purkaa sitten myöhemmin, jos haluaa.

Et vastannut kysymykseen, että oletko ollut vaimosi kanssa yhdynnässä avioliiton aikana?

Jos sinä olet rikas ja vaimo köyhä, niin osoitti sinulta aikalailla järjen köyhyyttä mennä naimisiin ilman avioehtoa. Sen kun voi purkaa sitten myöhemmin, jos haluaa.

Muutaman kerran ennen häitä ja kerran häämatkan jälkeen..siinä se. Vaimo suostuu puhumaan, mutta tilanne on hänelle vaikea.

Yhteistyössä