Relaatio 143

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rellu-Ellu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ei montaa sanaa uupuis. Saiskos apuja.

Suomussalmi: su hi välinen 14 oikeassa reunassa
Puolanka: mä pa välinen 14
jo ra yhdistävä 9
Paltamo: pääsanasta 6
kiva 11
go 10+4
Hyrynsalmi: ku 10 sekä ha 10 (alas). Vihje ollut, mutta ei aukea.
ha 10 ylös
hii 12

Ei montaa sanaa uupuis. Saiskos apuja.

Suomussalmi: su hi välinen 14 oikeassa reunassa mitkä nuo su yleisesti on? Ja eteen tuo hi
Puolanka: mä pa välinen 14 Mitä esim. Rukalla voi tehdä ja siihen perään tuo mä
jo ra yhdistävä 9 Mitä llajia Tommi Mäkinen ajoi ja perään tuo ra
Paltamo: pääsanasta 6 Kun on tosi äänekästä niin sanotaan, että on kauhea ...
kiva 11 Tommi Mäkisen laji ja sitten sen lajin muoto mikä järjestetään tuolla kiva:ssa
go 10+4 automerkki ja malli, malli on tuo go
Hyrynsalmi: ku 10 äitiyspakkauksessa tulee tälläinen liina, joka on tälläistä kangasta, perään tuo ku sekä ha 10 (alas) kun löydät tuon edellisen niin se samasana tähän ja ha eteen. Vihje ollut, mutta ei aukea.
ha 10 ylös vuodenaika + ha
hii 12 yleissana mitä tuo hi on, tai luistelu, sitä tehdään tiettynä vuodenaikana

Apuja kaipaisin

PUOLANKA RoRa välinen 10... Ei aukene millään, vaikka varmasti oikeita sanoja pyörittelen

HYRYNSALMI ylhäällä vasemmalla Hi 10... ja jo vasemmalla jo aiemmin kysytty Su 7+2 joka ei auennut aikaisemmalla vihjeellä.

RISTIJÄRVI pääsanassta 8+9 oikealle yläviistoon

Kiitokset etukäteen!

Apuja kaipaisin

PUOLANKA RoRa välinen 10... Ei aukene millään, vaikka varmasti oikeita sanoja pyörittelen jokamiesluokka toisin siihen ra.. eteen

HYRYNSALMI ylhäällä vasemmalla Hi 10... ja jo vasemmalla jo aiemmin kysytty Su 7+2 joka ei auennut aikaisemmalla vihjeellä. 10 on se jälkihangessa, tuo 7+2 laita sen su.. sanan perään laitetta kuvaava sana ja yhtiömuoto perään

RISTIJÄRVI pääsanassta 8+9 oikealle yläviistoon henkilö, vastasanalla aukeais, mutta lainvalvoja siiskin

Kiitokset etukäteen!

Voisinko saada apua kahteen kohtaan?

Paltamo: Ou - 12 Ka

Kajaani: ViUr -12 rajasana amhi:iin. En saa kiinni aiemmasta vinkistä, vaikka olen kokeillut kaikkia mahdollisia tuosta keksimiäni "osia".

Kiitos etukäteen!