Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Joo kasiviis vuosimallia oon. Mun mielestä on kans ihana ajatus että saisin olla kotona esikoisen aloittaessa eskarin ja koulun. Huomenna aamulla taas uutta testiä kehiin, toivottavasti tulis jo näkyvämpi viiva...Karen85: Tsemppiä ja viivalle vahvistumista! Viittaako tuo -85 sun ikään? Jos viittaa, niin ollaan sit samaa vuosikertaa![]()
Mä oon taas aina jotenkin haaveillu kolmesta lapsesta. Olisin ehkä halunnut olla kotona kun esikoinen aloitti koulun, mutta mies oli vielä sillon vähän asenteella: 'ei ihan vielä'. Toivottavasti saan olla kotona nyt sitten kun nykyinen kuopus aloittaa eskarin ja sitten koulun. Mutta siihen on niiiiiin pitkä aika.
Juu vahvistui viiva ja nyt näkyy väriäkin sen verran, että aika hyvältä näyttääKaren85, ootko tehny tänään jo testiä? Onko viivanen vahvistunut? Mulla oli eilen alaselkä tosi kipeä. Käyn tänään antamassa pissanäytteen niin katsotaan ettei ole virtsatietulehdusta mikä kipuilee..