Eri muuttofirmat ja muuttolaatikot kokemuksia

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Olisi kiva kuulla kokemuksia eri muuttofirmoista, sekä vuokrattavista muuttolaatikoista. Nyt ehdokkaina muuttopalvelulle ovat Jy-pi ja Ja-ki. Muuttolaatikoista Suomen muuttolaatikko. Kertokaa hyvia ja huonoja kokemuksia ko. palveluista.
 
Mitä muuttofirmaan tulee (sekä oikeastaan myös laatikoihin, jos ei käytä jotain pahvilaatikoita kaupoista tms) niin tarjous kannattaa pyytää niin monelta taholta kuin suinkin. Myös sellaisista kuljetusfirmoista jotka eivät välttämättä ole ainakaan puhtaita muuttofirmoja. Hintatarjousten erot ovat todella isot, ts. pienellä soittokierroksella voi säästää ainakin satoja euroja.
 
Muuttolaatikoista kannattaa kysellä niistä muuttofirmoista, muuton tilaajille voi saada jopa ilmaiset laatikot käyttöön. Lisäksi kannattaa miettiä, miten pitkäksi aikaa niitä laatikkoja tarvitsee, silläkin on merkitystä hintaan.
 
Olisi kiva kuulla kokemuksia eri muuttofirmoista, sekä vuokrattavista muuttolaatikoista. Nyt ehdokkaina muuttopalvelulle ovat Jy-pi ja Ja-ki. Muuttolaatikoista Suomen muuttolaatikko. Kertokaa hyvia ja huonoja kokemuksia ko. palveluista.
gotruck muuttopalvelussa on ainakin todella huono asiaspalvelu toimiston henkilökunnan toimesta. itse muuttomiehet hoitivat asian hyvin. en suosittele
 

Yhteistyössä