V
vierailija
Vieras
Ja luulee aina että vain hänen kantansa on oikea. Hän käyttäytyy ja puhuu minulle niin kuin olisin pieni lapsi. Esim kun olin hakemassa korkeakouluihin, sain kuulla jokaisesta alasta ainoastaan negatiiviset kommentit. Jos koskaan ostan vaatteita, saan kuulla siitä miten törsään liikaa. Huoneeni ei saa olla päivääkään hiukan epäsiistinä, hän valittaa vaatteista lattialla (vaikka hän itsekin heittää omat vaatteensa joskus lattialle.). Jos haluan vaikka käydä parturissa ja antaa ammattilaisen muotoilla partani, olen liian tarkka ulkonäöstäni. Tykkään pukeutua esim kauluspaitaan ja neuleeseen, jolloin saan kuulla että pukeudun aivan liian hienosti arkisiin menoihin. Jos en käytä pipoa talvella olen hullu ja yksi heijastin käärittynä käsivarren ympärille ei riitä; minun pitäisi olla joulukuusi.
Kaikki mitä teen pitää tapahtua nyt ja heti. Laskujen maksaminen, eri asioista ilmoittaminen, vaikka deadline olisi kuukauden päästä. Hän ei voi odottaa sitä 10 minuuttia kun katson tv-sarjan loppuun ennen kun laitan astiat tiskikoneeseen, KAIKKI pitää tapahtua silloin kun hän niin sanoo. Asun olosuhteiden pakosta hänen luonaan, olen 20 vuotias. Onneksi muutan kohta pois.
Kaikki mitä teen pitää tapahtua nyt ja heti. Laskujen maksaminen, eri asioista ilmoittaminen, vaikka deadline olisi kuukauden päästä. Hän ei voi odottaa sitä 10 minuuttia kun katson tv-sarjan loppuun ennen kun laitan astiat tiskikoneeseen, KAIKKI pitää tapahtua silloin kun hän niin sanoo. Asun olosuhteiden pakosta hänen luonaan, olen 20 vuotias. Onneksi muutan kohta pois.