Soihtukulkue Hietaniemen sankarihautausmaalle

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
612.fi-yhdistys järjestää edellisien vuosien tapaan myös tänä vuonna soihtukulkueen Helsingin Hietaniemen sankarihautausmaalle itsenäisyyspäivänä 6.12.2016 klo 18:30.

Kulunut vuosi on ollut edellistäkin tapahtumarikkaampi ja kansanosien väliin on repeämässä kuilu. Nyt on kokoontumisen, ei jakautumisen, aika. Huoli Suomen tulevaisuudesta on käsin kosketeltavissa, ja me toivotamme näistä huolestuneet kanssakansalaiset mukaan osoittamaan hiljaisesti mieltään isänmaan puolesta. Entisestään kiristyneen ilmapiirin keskellä haluamme omalta osaltamme muistuttaa, että positiivisuus, kunnioitus ja yhteen hiileen puhaltaminen ovat suomalaisia arvoja, joista on syytä pitää kiinni jatkossakin.

Kulkue järjestetään perinteisesti tänäkin vuonna.Tapahtuma ja siihen olennaisesti liittyvä soihtukulkue ovat edelleen poliittisesti sitoutumattomia, eikä yhdistys edusta mitään poliittista kantaa. Poliittisten merkkien ja tunnusten esilläpitäminen ja käyttäminen tapahtumassa on edelleen kielletty. Myös kulkueen kärjessä liikkuva yhdistyksen asettama lippuairueen saattama Suomen lippu on ainoa sallittu banneri, viiri tai lippu.

Tältä pohjalta toivotamme kaikki isänmaalliset suomalaiset mukaan kunnioittamaan edellisten sukupolvien työtä ja uhrauksia 6.12.2016.
http://612.fi/
 
Viime vuonna olin tuolla mukana. Hieno tapahtuma! Porukkaa oli paljon: miehiä, naisia, lapsia, vanhoja ja nuoria, pyörätuolilla kulkevia jne. Laidasta laitaan.

Hautausmaa oli upea kun kynttilät paloivat. Tuuli ja sade oli niin kova, että osa kynttilöistä sammui liian aikaisin. Harmi. Tänään ei ole vesisateesta ongelmaa.

Paljon vaatetta päälle ja kaikki mukaan!
 
Tekisi mieli lähteä mukaan lasten kanssa kunnioittamaan Suomen itsenäisyyden puolesta taistelleita sotaveteraaneja, mutta kun joutuu pelkäämään vihervasemmistohihhulien hyökkäyksiä.
 
Tekisi mieli lähteä mukaan lasten kanssa kunnioittamaan Suomen itsenäisyyden puolesta taistelleita sotaveteraaneja, mutta kun joutuu pelkäämään vihervasemmistohihhulien hyökkäyksiä.
Mukaan vaan! Vasemmistohihhulit yrittävät pelotella, ettei kukaan lähtisi soihtukulkueeseen.
Viime vuonna oli lapsia mukana (myös rattaissa). Poliisi oli hyvin tilanteen tasalla ja oli koko ajan kulkueen ja hihhuleiden välissä. Missään vaiheessa ei pelottanut.
 
Mitäs jos eduskunnassa SDP ei tykkäisi jossain asiassa kepun kannasta ja SDP:läiset heittelisivät kepulaisia tomaateilla ja kepulaiset potkis SDP:läisten polkupyöriä ... sitä tasoa noitten anarkistien äärioikeistolaisten jne .. touhut on
 

Yhteistyössä