V
vierailija
Vieras
Joka hemmetin media hehkuttaa. Osaahan se teknisesti laulaa, mutta karisma ja persoonallisuus puuttuu. Mä en jaksa sitä kuunnella, taidan olla ainut...
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Aha...ois pitänyt olla sian (miehen) kanssa vai??Saara on nuori lupaus. Ääni on vasta kehittymisvaiheessa. Pääasia nyt että osaa tekniikan ja uskaltaa kokeilla rajojaan, kyllä se ääni siitä syvenee ja persoonallinen tapa esiintyä löytyy =)
Mä tykkäsin ensin, mutta sitten kuulin että sillä on tyttöystävä...sit meni maku koko tyypistä.
No eikö se melkoinen sika (nainen )ole sen nykyinenkin?Aha...ois pitänyt olla sian (miehen) kanssa vai??
Joku vois jo alkaa pikkuhiljaa rauhottua. Ei sulla oo parempaa tekemistä kun jauhaa Saarasta ja sen tyttöystävästä ja provoilla täällä? En tiedä ootko se Saaran gimma itse vai joku muu hullu stalkkeri, mut alkaa mennä jo aika sairaaks toi sun touhu. Kirjoitustapas ei jätä mitään epäselväks. Rauhotu ja mieti välillä jotain muita asioita.No eikö se melkoinen sika (nainen )ole sen nykyinenkin?
Outo kuuluisuus = fanitan ihan täysillä ja puren rystysiä Saaran voiton puolesta joka päivä?iha outo kuuluisuus.![]()
niin mutku jos sä taas pidät olet vähintään rekkalesbo (näin mulle sanottiin eilen irl)Oot kuulemma vain kateellinen jos et pidä. Eli pakko se on sitten pitää. En halua olla kateellinen.
Saara sitä. Saara tätä. Yököttävää
ekaa kertaa edes luin saaraa koskevaa aloitusta että äläpäs nyt höpöttele omias kiimoissas. Vastasin vain tuohon kun joku hihhuli lesbo sanoi kaikkia miehiä sioiksi.Joku vois jo alkaa pikkuhiljaa rauhottua. Ei sulla oo parempaa tekemistä kun jauhaa Saarasta ja sen tyttöystävästä ja provoilla täällä? En tiedä ootko se Saaran gimma itse vai joku muu hullu stalkkeri, mut alkaa mennä jo aika sairaaks toi sun touhu. Kirjoitustapas ei jätä mitään epäselväks. Rauhotu ja mieti välillä jotain muita asioita.
Eikös jokaisella ole oikeus omaan, subjektiiviseen mielipiteeseen, ja perusteluihin sen takana? onko se muka mollaamista??Saara on hyvä ja sillä siisti! Aiemmin täällä olen sanonut, että paremmat mahdollisuukset on edetä ja omaakin mieltä käyttää, jos tulisi vaikka kakkoseksi. Voittaja on sidottu ja tehtävä sitä mitä factorit sanoo. Mutta kaikkiaan, kukahan muu suomalainen siellä olisi paremmin pärjännyt? Suomen edellinen Euroviisuedustajako? Siis kaikki mollaajat, kertokaa kuka!