Oonko mä ainut, joka ei jaksa tota Saara Aaltoa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Et... Mulla on pari viikkoa ainakin tullut jo ihan oksennusreflexi, kun joka paikka on täynnä Saara sitä, Saara tätä ja Saara, Saara, Saara.... Onhan se tietysti ainutlaatuista ja suoranainen ihme, miten hän on tuolla menestynyt, sillä kukaan muu ei varmaan ole edes yrittänyt ko. kisaan, mutta kun oikeesti sillä ei ole mikään erityislaatuinen ääni tai muutenkaan mikään ihmeellinen. Koulutettu joo, mutta ei siinä äänessä ole mitään persoonaa tai sävyä. Melkoista huutamista ja tiettyjä maneereja, joka helvetin laulukipaleessa.

Saara on nuori lupaus. Ääni on vasta kehittymisvaiheessa. Pääasia nyt että osaa tekniikan ja uskaltaa kokeilla rajojaan, kyllä se ääni siitä syvenee ja persoonallinen tapa esiintyä löytyy =)

Mä tykkäsin ensin, mutta sitten kuulin että sillä on tyttöystävä...sit meni maku koko tyypistä.

Kiva että menestyy. Mutta ei lauluääni ole sen kummempi. Kaunis ääni, mutta tämmösiä tusinatähtiä kyllä löytyy jo ihan tarpeeksi, eivät erotu tarpeeksi ääneltään, ei mitään särmää, ei iske.
Luulen, että pysyy hetken pinnalla, ja se siitä.

No eikö se melkoinen sika (nainen )ole sen nykyinenkin?
Joku vois jo alkaa pikkuhiljaa rauhottua. Ei sulla oo parempaa tekemistä kun jauhaa Saarasta ja sen tyttöystävästä ja provoilla täällä? En tiedä ootko se Saaran gimma itse vai joku muu hullu stalkkeri, mut alkaa mennä jo aika sairaaks toi sun touhu. Kirjoitustapas ei jätä mitään epäselväks. Rauhotu ja mieti välillä jotain muita asioita.

Saara on ihana ja olen todella ylpeä suomalaisena siitä, että hän on päässyt noin pitkälle tuossa ohjelmassa. :love:
Nyt hänen mahdollisuudet päästä suurille lavoille on todella hyvät, vaikka britit eivät antaisikaan Saaran voittaa

Huvittaa nämä jotka väittävät että eivät ole kateellisia, haluavat vain kuulemma sanoa mielipiteensä.
Oikeasti suomalainen kateus ilmenee JUURI NOIN, "no mitä siitä ny kaikki jauhaa,ärsyttää ku saa niin paljon huomiota!" "ei ole edes ihmeellinen ääni, en ymmärrä hehkutusta" "ei ole edes kaunis" "ei ole aito ihminen vaan vetää tekopirteetä roolia!!".
MIKSI on pakko painaa alas, jotenkin vähätellä kun toinen menestyy?
En minäkään kuuntele kaikkia lahjakkaita ja menestyneitä laulajia, mutta en koe tarvetta ilmaista nettipalstoilla etten pidä siitä ja siitä laulajasta ja mitä sekin nyt muka yrittää.
Kukaan ei voi sitä kieltää, etteikö Saara olisi lahjakas laulaja ja esiintyjä.
Jos joku ihminen suuresti ärsyttää, se kertoo enemmän sinusta kuin tästä ärsytyksen kohteesta.

Saara on hyvä ja sillä siisti! Aiemmin täällä olen sanonut, että paremmat mahdollisuukset on edetä ja omaakin mieltä käyttää, jos tulisi vaikka kakkoseksi. Voittaja on sidottu ja tehtävä sitä mitä factorit sanoo. Mutta kaikkiaan, kukahan muu suomalainen siellä olisi paremmin pärjännyt? Suomen edellinen Euroviisuedustajako? Siis kaikki mollaajat, kertokaa kuka!

Joku vois jo alkaa pikkuhiljaa rauhottua. Ei sulla oo parempaa tekemistä kun jauhaa Saarasta ja sen tyttöystävästä ja provoilla täällä? En tiedä ootko se Saaran gimma itse vai joku muu hullu stalkkeri, mut alkaa mennä jo aika sairaaks toi sun touhu. Kirjoitustapas ei jätä mitään epäselväks. Rauhotu ja mieti välillä jotain muita asioita.
ekaa kertaa edes luin saaraa koskevaa aloitusta että äläpäs nyt höpöttele omias kiimoissas. Vastasin vain tuohon kun joku hihhuli lesbo sanoi kaikkia miehiä sioiksi.

Saara on hyvä ja sillä siisti! Aiemmin täällä olen sanonut, että paremmat mahdollisuukset on edetä ja omaakin mieltä käyttää, jos tulisi vaikka kakkoseksi. Voittaja on sidottu ja tehtävä sitä mitä factorit sanoo. Mutta kaikkiaan, kukahan muu suomalainen siellä olisi paremmin pärjännyt? Suomen edellinen Euroviisuedustajako? Siis kaikki mollaajat, kertokaa kuka!
Eikös jokaisella ole oikeus omaan, subjektiiviseen mielipiteeseen, ja perusteluihin sen takana? onko se muka mollaamista??

Se että Saara pärjää on hienoa hänen kannalta. Minä en hänen esiintymisestä pidä koska on minun makuun liian hiottua, hajutonta ja mautonta. Ihmisenä en häntä tunne, joten sitä en lähde kommentoimaan. Esiintyjänä en pidä, ja kyse ei ole mollaamisesta saati kateudesta. En pidä Madonnastakaan, enkä siis ymmärrä miksi häntä fanitetaan tai hypetetään...

Saaran äärikannattajat on kummallisiam Ihan kuin Saarasta pitämättömyys olisi joku loukkaus heitä kohtaan. Miksi??

Yhteistyössä