Saara Aalto, hot or not?

Ärsyttävä tyyppi

Tunnettu jäsen
21.10.2016
2 632
1 099
113
Helsinki
Sitä vaan mietin, että onko se Saara Aalto kaunis vai ei? Ärsyttävä se on, kuten minäkin. Mutta kun ensin ajattelin että ei se ole hyvännäköinen. Mutta kun sitten ajatuksen kanssa katsoin sen kuvaa, niin kyllä se taitaa sellainen sievä olla. Mutta mietinnässä se vielä on. En ole asiasta yhtään varma.

Mun mielestä Saara ei ole mikää klassisen kaunis, tai mitään sellaista, että minä katsoisin sillä silmällä, mutta positiivinen ja taitava laulaja hän on!
Hän ei omaa kovin persoonallista ääntä edes, että senkään puolesta tykkäisin, mutta fanitan kyllä Saaraa ja toivon hänelle onnea ja menestystä - onhan hän suomalainen.:love:

Hieno muusikko ja showihminen.:love:
Hän saa ihmiset iloisiksi levittämällä positiivisuutta kaikkialle.:love:

• Tykkää
Reactions: .....
y67o.jpeg

y67m.jpeg

y679.jpeg

Hyvännäköinen (y)

Mun mielestä Saara ei ole mikää klassisen kaunis, tai mitään sellaista, että minä katsoisin sillä silmällä, mutta positiivinen ja taitava laulaja hän on!
Hän ei omaa kovin persoonallista ääntä edes, että senkään puolesta tykkäisin, mutta fanitan kyllä Saaraa ja toivon hänelle onnea ja menestystä - onhan hän suomalainen.:love:

Hieno muusikko ja showihminen.:love:
Hän saa ihmiset iloisiksi levittämällä positiivisuutta kaikkialle.:love:
Jep, ennen kaikkea loistava esiintyjä on.

• Tykkää
Reactions: Lispetti
X-factorin meikkaaja saanut Saaran kukoistamaan, mutta sivusiili on edelleen syvältä ja laaast siison.

• Tykkää
Reactions: Lispetti
Just nämä on niitä mitä ei pitäisi olla. Nätti nainen ajellut toiselta puolelta hiuksensa siiliksi. Miksi? Siis lesboutta korostaakseen, vai mikä juttu? Noin upeat hiukset pilataan tällaisella lesbo-ajelulla.
On muuten ihan karseita naisilla nuo sivusiilit :eek:

Ja ei ole mikään hottis, pikkunätti jolla on vähän ärsyttävä hymy, sori vaan :sneaky: Positiivisuudesta isot plussat

Yhteistyössä