Näin valehtelee MV-LEHTI!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Oksettaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

Oksettaa

Vieras
MV-lehden porukka odottaa kieli pitkällä, että Helsingissä tapahtunut väkijoukkoon ajaminen paljastuisi muslimien terroriteoksi. Oikein muna pystyssä hehkutetaan: "VIELÄ ei tiedetä, onko kyseessä MUSLIMIEN TERRORI-ISKU!"

Siellä nimimerkki Toimitus 3 unelmoi, että voi kun olisi! Uutiseen on jopa lisätty kuva muslimista auton ratissa! Katso kuva:
http://static.mvlehti.net/uploads/2016/12/muslimi-autonratissa.jpg

Lisäksi T3 vihjaisee, että väkijoukkoon ajanut olisi tunnettu Suomessa asuva somali:
http://mvlehti.net/2016/12/31/auto-ajanut-ihmisten-paalle-helsingissa-useita-loukkaantunut/

Vaan yllätys yllätys, kuski taitaa sittenkin kuulua siihen kansaan, johon suuri osa MV-lehden lukijoista ja lehteen liityksissä olevista Odinin sotilaista kuuluu, nimittäin niinsanottuun veljeskansaamme:

"Esille tulleet seikat tukevat arviota sairauskohtauksesta

Autossa oli virolaiset rekisterikilvet."
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-2000005028064.html

Taitaa MV-lehdessä Toimitus 3:lla erektio laantua, kun ei päästykään hekumoimaan terrori-iskulla.

mitäs valhetta tuossa on kun poliisi ei ole julkaissut mitään asiasta. Ainoa tieto on, että tekijä pistettiin käsirautoihin, siksi onkin ihmeellistä, että poliisi kertoi syyksi sairaskohtauksen....musuthan noita tekee, joten aika suurella todennäköisyydellä musujen tekemä vaikka en kyllä usko, että tuo oli.

Jokos Ilja olet käynyt kuulusteluissa?

Kannattais mennä eikä tehdä tilanteestaan hankalampaa, koska kovin suurta tuomiota sinulle ei ole luvassa. Todennäköisesti selviät sakoilla.

Ja muista se, että paskan puhumisesta tai julkaisemisesta ei saa tuomiota. Muussa tapauksessa H.C Andersen, Tolkien ja Runeberg istuisivat vieläkin elinkautista ja Raamatun kirjoittajat olisivat etsintäkuulutettuja.

Myös Pahkasiassa oli aikanaan melko rankkaakin tekstiä, mutta tietääkseni sen tekijöitä ei ole koskaan haastettu oikeuteen, syystä että eivät varastaneet juttujaan, eivät solvanneet ketään paitsi kaikkia ja heillä oli olemassa semmoinen kuin tyylitaju.

Mutta tyylittömyydestä sinua ei olla haastamassa käräjille. Listalla on tekijänoikeusrikokset, rahankeräysrikos ja sokerina pohjalla kansanryhmää vastaan kiihottaminen. Joista jälkimmäinen on Halla- Ahonkin mielestä vain tuomarien mielipide.

Mut Halla- Aho sentään uskalsi mennä kuulusteluihin ja oikeuteen ja sai tuomionsa eikä se estä häntä istumassa europarlamentissa.

Sinä, munaton mies taas pakoilet oikeutta.

• Tykkää
Reactions: Lunatic
Ei kai sillä muuta tarkotusta olekaan, koko "lehdellä".
PS. Mistä niitä "lehtiä" voi ostaa, ei ainakaan löydy niistä kaupoista missä asioin. Sydämeni vuotaa verta.

Aivan. Voidaan kärjistetysti sanoa, että Iljan panettelijat ja totuuden vähättelijät osltaan tukevat terrorismia. Toki ovat usen vähemmän älykkäitä.
Mitäs sinä tuet?

Ja valaise meitä toki älynlahjoillasi. Kirjoitustaitosi tosin on niin luokatonta, että sen seasta ei suurikaan älli pahemmin pääse paistamaan. Mutta kukin tavallaan.

Ikävät jutut mamuista on se syy miksi Ilja halutaan käräjille. Suomen oikeuslaitoksesta on tullut poliittinen tuomioistuin ja sellaisia on yleensä vain diktatuureissa...
Ihan yksiselitteisesti Ilja halutaan käräjille lukemattomista tekijänoikeusrikoksista, rahankeräysrikoksesta ja kiihotuksesta kansanryhmää vastaan. Noi on kaikki ihan selkeitä rikoksia joissa ei ole mitään puolusteltavaa.
Jolloin myöskään ei kande heittäytyä marttyyriksi, ainakaan semmoisen joka ei sananvapaudesta tiedä yhtikäs mitään.

Kyseessä on ainoastaan oikeutta pakoileva kusipää.

Ymmärrän jos joku pakoilee yhdysvaltain tai venäjän oikeutta koska siellä tuomiot voi olla mitä tahansa, mutta täällä suomessa moisista rikoksista selviää ehdollisella tai sakoilla, joten pakeneminen on yksinomaan tyhmää. Mutta kun ei ole edes lusikalla annettu niin ei kauhalla voi vaatia.

• Tykkää
Reactions: Lunatic
Ihan yksiselitteisesti Ilja halutaan käräjille lukemattomista tekijänoikeusrikoksista, rahankeräysrikoksesta ja kiihotuksesta kansanryhmää vastaan. Noi on kaikki ihan selkeitä rikoksia joissa ei ole mitään puolusteltavaa.
Jolloin myöskään ei kande heittäytyä marttyyriksi, ainakaan semmoisen joka ei sananvapaudesta tiedä yhtikäs mitään.

Kyseessä on ainoastaan oikeutta pakoileva kusipää.

Ymmärrän jos joku pakoilee yhdysvaltain tai venäjän oikeutta koska siellä tuomiot voi olla mitä tahansa, mutta täällä suomessa moisista rikoksista selviää ehdollisella tai sakoilla, joten pakeneminen on yksinomaan tyhmää. Mutta kun ei ole edes lusikalla annettu niin ei kauhalla voi vaatia.
Mun mielestä sä olet riittävän fiksu tajuamaan sen, että Iljan syyksi epäillyt rikokset ovat pelkkiä keppihevosia ja todellinen syy on se, että halutaan hiljentää MV-lehti jonka uutisointi ei miellytä vallassa olevaa eliittiä.

• Tykkää
Reactions: Elena777
Ihan sama kuka autoa ajoi, kuka kävi kaupassa tai kuka leikkasi nurmikon viimeistä kertaa tänä vuonna. Oli se sitten Ahmed, lentävä paroni tai nuuskamuikkunen... Mikään ei muuta sitä faktaa, että maahanmuutto on perseestä ja monikulttuurisuus ei toimi. Se on faktaa aikaisemmista muuttujista huolimatta.

• Tykkää
Jokos Ilja olet käynyt kuulusteluissa?

Kannattais mennä eikä tehdä tilanteestaan hankalampaa, koska kovin suurta tuomiota sinulle ei ole luvassa. Todennäköisesti selviät sakoilla.

Ja muista se, että paskan puhumisesta tai julkaisemisesta ei saa tuomiota. Muussa tapauksessa H.C Andersen, Tolkien ja Runeberg istuisivat vieläkin elinkautista ja Raamatun kirjoittajat olisivat etsintäkuulutettuja.

Myös Pahkasiassa oli aikanaan melko rankkaakin tekstiä, mutta tietääkseni sen tekijöitä ei ole koskaan haastettu oikeuteen, syystä että eivät varastaneet juttujaan, eivät solvanneet ketään paitsi kaikkia ja heillä oli olemassa semmoinen kuin tyylitaju.

Mutta tyylittömyydestä sinua ei olla haastamassa käräjille. Listalla on tekijänoikeusrikokset, rahankeräysrikos ja sokerina pohjalla kansanryhmää vastaan kiihottaminen. Joista jälkimmäinen on Halla- Ahonkin mielestä vain tuomarien mielipide.

Mut Halla- Aho sentään uskalsi mennä kuulusteluihin ja oikeuteen ja sai tuomionsa eikä se estä häntä istumassa europarlamentissa.

Sinä, munaton mies taas pakoilet oikeutta.

Itse en ymmärrä, miksei kuulustelua voitu tehdä puhelimitse. Vähän kohtuutonta vaatia henkilöä tulemaan omakustanteisesti haastateltavaksi eritoten, kun minkäänlaista syytettä ei ole nostettu?

• Tykkää
Mun mielestä sä olet riittävän fiksu tajuamaan sen, että Iljan syyksi epäillyt rikokset ovat pelkkiä keppihevosia ja todellinen syy on se, että halutaan hiljentää MV-lehti jonka uutisointi ei miellytä vallassa olevaa eliittiä.
Noi rikokset on ihan käsinkosketeltavia.
Niissä ei ole mitään nauramista tai puolusteltavaa.

Vierailevalle epäilijälle mä sanon, että kirjoitan itse omat juttuni, kerron omat vitsini ja milloin laitan runon niin se on oma tekeleeni.
Jos mä uhoan niin mulla on siihen katetta enemmän kuin tarpeeksi.

Noi rikokset on ihan käsinkosketeltavia.
Niissä ei ole mitään nauramista tai puolusteltavaa.

Vierailevalle epäilijälle mä sanon, että kirjoitan itse omat juttuni, kerron omat vitsini ja milloin laitan runon niin se on oma tekeleeni.
Jos mä uhoan niin mulla on siihen katetta enemmän kuin tarpeeksi.
Vai ihan "käsinkosketeltavia" rikoksia. :D

Yhteistyössä