Miehen seksifantasioista, miten vastaisit tähän?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Miten vastaisit tähän kysymyksen: ''Kulta, mä haluaisin jutella vähän meidän seksifantasioista. Mulla on yks tietty fantasia jonka haluaisin toteuttaa sun kanssa, mutta mua vähän arveluttaa miten sä tähän suhtaudut... Mua kiihottaa peppujutut tosi paljon ja mä haluaisin kysyä, oisko mitenkään mahdollista että saisin nuolla sun persettä ja työntää naaman sun perseeseen?''

Kyseessä siis minä, joka haluan kertoa tuoreelle tyttöystävälleni mieltymyksistäni. Kerro ihmeessä miten SINÄ tuohon vastaisit :).

Miten vastaisit tähän kysymyksen: ''Kulta, mä haluaisin jutella vähän meidän seksifantasioista. Mulla on yks tietty fantasia jonka haluaisin toteuttaa sun kanssa, mutta mua vähän arveluttaa miten sä tähän suhtaudut... Mua kiihottaa peppujutut tosi paljon ja mä haluaisin kysyä, oisko mitenkään mahdollista että saisin nuolla sun persettä ja työntää naaman sun perseeseen?''

Kyseessä siis minä, joka haluan kertoa tuoreelle tyttöystävälleni mieltymyksistäni. Kerro ihmeessä miten SINÄ tuohon vastaisit :).

No katsos mieheni, kaikki miehet ovat pervoja, kukin tavallaan, joten et ole muita kummempi. En ole koskaan lähtenyt mukaan pervoiluihin. - Koeta tajuta, että fantasioissa kiihottaa niiden ajatteleminen. Tehdään sillä lailla, että nuolet mun tussua ja ihan vaan kuvittelet, että se on perse, eikös vaan. - Mutta tosiaan, jos nuo oudot ajatukset alkavat enemmän ahdistaa, minä voin etsiä sinulle terapeutin ja voitte siellä käsitellä luottamuksella asioitasi ja voit yrittää kasvaa aikuiseksi.

No katsos mieheni, kaikki miehet ovat pervoja, kukin tavallaan, joten et ole muita kummempi. En ole koskaan lähtenyt mukaan pervoiluihin. - Koeta tajuta, että fantasioissa kiihottaa niiden ajatteleminen. Tehdään sillä lailla, että nuolet mun tussua ja ihan vaan kuvittelet, että se on perse, eikös vaan. - Mutta tosiaan, jos nuo oudot ajatukset alkavat enemmän ahdistaa, minä voin etsiä sinulle terapeutin ja voitte siellä käsitellä luottamuksella asioitasi ja voit yrittää kasvaa aikuiseksi.
Jotkut seksifantasiat kiihottavat vain ajatuksen tasolla ja osa taas haluaisi toteuttaa. Selvästi huomaan että SINÄ olet se joka tässä on lapsellinen, ei ap.

Mä en tykkää noista takapuolitouhuista. Joten seksihalut lopahtais heti. Ja varsinkin tuoreessa suhteessa..
Jos suhde jatkuisi pidempään, ni sit alkais jo "ahdistaan" kun tietäis että toinen haluaa persettä ja mä en suostu siihen.

Sen jälkeen sopii kun ensin toteutat mun fantasian eli hommaat Till Lindemannin ja Oliver Riedelin mun kans kimppaseksiin.

En mä muista, että ois tarvinnut kellekään vastata.

Yritä vaivihkaa lipaista. Ellet saa nyrkistä, tee se uudelleen. Hyvällä tuurilla et joudu edes miettimään vastausta kun toinen painautuu lähemmäs.

• Tykkää
Reactions: Elena777
No tottakai jos mies haluaa kokeilla, miksi ei? Voihan sen jälkeen molemmat kertoa tykkäsikö siitä.. Kyllä kumppanin täytyy saada toteuttaa fantasioitaan, kaikki tottakai turvallisuuden ja nautinnon rajoissa. Minä ainakin kiihotun siitä jos mies kiihottuu hänen fantasioistaan minua kohtaan. Seksistä täytyy puhua mitä haluaa ja mitä on valmis kokeilemaan ;)

• Tykkää
Reactions: Elena777
Mun persettä ei nuolla, paina kyllä voi. Tai jos nyt ei muuten yli pääse, nuolioja. Mutta turha oottaa vasta palvelusta.

Ja aika monen miehen fantasia on juuri tuo, että nainen lipittäisi ahteria. Mutta miten ikinä koskaan sitä kehtaa pyytää?! Vaikka se monelle miehelle olisi seitsemäs taivas, niin häpeän takia he elävät elämänsä ottamatta sitä ikinä puheeksi.

Ja aika monen miehen fantasia on juuri tuo, että nainen lipittäisi ahteria. Mutta miten ikinä koskaan sitä kehtaa pyytää?! Vaikka se monelle miehelle olisi seitsemäs taivas, niin häpeän takia he elävät elämänsä ottamatta sitä ikinä puheeksi.
Mulle kyllä kelpaa jos nainen sitä haluaa antaa, mutta en mitenkään ''vaadi'' sitä vastapalveluksi. Haluaisin vain lipittää oman tyttöystävän pyllyä.
AP

• Tykkää
Reactions: Softy
Sinä et näköjään osaa jutella kuten aikuiset ihmiset.
AP

• Tykkää
Reactions: Softy
Miksi kaikkien pitäisi pitää samoista asioista?
Ei se varmaan ole sulta pois jos mä en halua perseseksiä :D
Samaa mieltä minäkin olen, peppuseksi ei ole kaikkien juttu eikä sitä tarvitse missään nimessä haluta. Itselläni nyt vaan on tällainen fetissi että tykkään nuolla peppua ja työntää naaman persvakoon, minulle seksuaalinen yhteensopivuus on tärkeää, joten otan yämän asian puheeksi yleensä jo ennen ekaa seksikertaa.

Yhteistyössä