Turhauttaa. exälläni uusi nainen ja minulla ei vieläkään ketään :(.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
jätin ex-avomieheni reilu vuosi sitten ja nyt olen saanut tietää etttä, hän on löytänyt uuden naisen ja ovat jopa ostaneet yhteisen asunnon. Minä sen sijaan en ole löytänyt ketään uutta vaikka miten ahkerasti olen tapaillut muita miehiä :(.
miksi minulle pitää käydä näin, olenhan ennenkin löytänyt uuden miehen pian sen jälkeen kun olen jättänyt entisen :(? miksi? Ja ei, en todellakaan ole katkera tai mitään, sehän olin minä kuka jätin eksäni enkä tosiaankaan halua missään nimessä palata hänen kanssaan yhteen tai olla edes tekemisissä.

Lopeta miesten katteleminen ja nauti elämästä. Keskity kaikkeen muuhun, ja huomaat että se oikea tulee sun elämääsi yllättäen, hetkenä jota et arvaa.

Älä ainakaan väkisin mitään suhdetta aloita, siitä ei hyvä seuraa. Mieluummin odottaa vaikka 5 v.sitä omaa äijää kuin hukkaa omaa ja toisen aikaa väärään parisuhteeseen.

• Tykkää
Reactions: Elena777
Lopeta miesten katteleminen ja nauti elämästä. Keskity kaikkeen muuhun, ja huomaat että se oikea tulee sun elämääsi yllättäen, hetkenä jota et arvaa.

Älä ainakaan väkisin mitään suhdetta aloita, siitä ei hyvä seuraa. Mieluummin odottaa vaikka 5 v.sitä omaa äijää kuin hukkaa omaa ja toisen aikaa väärään parisuhteeseen.
en minä enää tässä vaiheessa jaksaisi viittä vuotta odottaa kun, olen jo reilusti yli kolmekymppinen ja haluan ehdottomasti saada lapsia. Minulla ei ole kovinkaan paljoa aikaa hankkia lapsia ja olen halunnut niitä jo pikkutytöstä.

Olen odottanut jo 15 vuotta.

en minä enää tässä vaiheessa jaksaisi viittä vuotta odottaa kun, olen jo reilusti yli kolmekymppinen ja haluan ehdottomasti saada lapsia. Minulla ei ole kovinkaan paljoa aikaa hankkia lapsia ja olen halunnut niitä jo pikkutytöstä.
Silti. Älä ota ketään josta et voi olla varma että tämän kanssa onnistuu. Sulla on sen huonon äijänretaleen kanssa sitten 40-50 vuoden piina.

Lapsia tehdään nykyisin jopa neljänkympin kieppeillä.

Ja sitten: jos kuljet haku päällä, niin se epätoivoisuus näkyy susta. Itsellä on aikoinaan flaksi käynyt parhaiten kun olen keskittynyt kaikkeen muuhun ja ollut oma, iloinen itseni kaverien seurassa.
Tuo exään vertailu kertoo jo tietystä epätoivo-asteesta.

Eiiihhh

Ota ap äkkiä mies lakanoiden väliin ja nauti. Miehillä on se jorma, ja se jos mikä tekee niiiiin hyväääää

Suristimet on perseestä