Muslimeja muka kääntynyt KRISTINUSKOON?!?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Pitkin Suomea moni luterilainen seurakunta ja muutama helluntailainenkin iloitsee siitä, että siellä on useita kymmeniä muslimimaahanmuuttajia, näitä viime vuosina tulleita, kääntynyt kristinuskoon. Tuskin.

On. On sitä varmaan tapahtunut, että joukko muslimeja on ottanut kristillisen kasteen ja liittynyt johonkin seurakuntaan, mutta... Se johtuu sitä, että heille on opetettu, että sillä tavoin Suomesta saa pysyvän oleskeluluvan. Näin heille on valehdeltu.

Islamin uskon mukaan se, joka aidosti ja todellisesti hylkää islamin uskon, pitää tappaa oikeiden muslimien toimesta. Islamin opin mukaan voi myöskin huijata ja valehdella, mikäli se edistää islamin uskon leviämistä.

Uskonnon vaihtamisella ei kukaan saa Suomesta turvapaikkaa, mutta niin moni kuvittelee, ja vaihtaa näennäisesti islaminsa kristinuskoon.

Kristilliseen uskoon tulemisen todenperäisyys olisi helppo testata. Se vaatisi vain ja ainoastaan Allahin ja Muhammedin kiroamista julkisella paikalla, johon on kokoontunut joukko muslimeja, ja Koraanin polttamista. Sitä ei yksikään niinsanottu "kääntynyt" muslimi ole koskaan joutunut tekemään.

Summa summarum: huijareita tai huijatuiksi tulleita kaikki.

Next!

Räsäspäivi sai varmaan orkun tuosta hakemusmäärästä. Ja muutkin sinisilmäiset idiootit.

Joustaahan ne uskossaan, kun taikaseinästä (=meidän selkänahasta) saa repiä rahaa loputtomiin

Muslimi on muslimi vaikka voissa paistais.

Räsäspäivi sai varmaan orkun tuosta hakemusmäärästä. Ja muutkin sinisilmäiset idiootit.

Joustaahan ne uskossaan, kun taikaseinästä (=meidän selkänahasta) saa repiä rahaa loputtomiin

Muslimi on muslimi vaikka voissa paistais.
Räsäs-Päivi on oikeasti uskossa ja tietää että on olemassa käännynnäisiä (nimellisesti kääntyneitä) ja oikeita uskovia.

Oikea uskova kuulee jo toisen puheesta onko jollekulle uskonasiat kolahtanut henkilökohtaisesti, siihen ei auta löpistä "Raamatussa on viisaita ajatuksia" tai että osaa uskontunnustuksen rippikoulussa ulkoa.

Mä luulen että kristinuskoon kääntyneissä turvapaikanhakijoissa on aitoja ja epäaitoja kristittyjä.
Sinänsä muslimin uskoontulo ei ole mahdoton asia, Jumala on pelastanut arabimaissakin muslimeja, mutta jokaista kristityksi kääntynyttä muslimia pitäisi haastatella.

Räsäs-Päivi on oikeasti uskossa ja tietää että on olemassa käännynnäisiä (nimellisesti kääntyneitä) ja oikeita uskovia.

Oikea uskova kuulee jo toisen puheesta onko jollekulle uskonasiat kolahtanut henkilökohtaisesti, siihen ei auta löpistä "Raamatussa on viisaita ajatuksia" tai että osaa uskontunnustuksen rippikoulussa ulkoa.

Mä luulen että kristinuskoon kääntyneissä turvapaikanhakijoissa on aitoja ja epäaitoja kristittyjä.
Sinänsä muslimin uskoontulo ei ole mahdoton asia, Jumala on pelastanut arabimaissakin muslimeja, mutta jokaista kristityksi kääntynyttä muslimia pitäisi haastatella.
En minä, etkä sinä eikä Räsäs Päivi tiedä kuka on uskova ja kuka ei.
Voithan sinä heitä haastatella, mutta, jos he eivät vastaa sinulle niin mitä se kertoo? Ei yhtään mitään.

En minä, etkä sinä eikä Räsäs Päivi tiedä kuka on uskova ja kuka ei.
Voithan sinä heitä haastatella, mutta, jos he eivät vastaa sinulle niin mitä se kertoo? Ei yhtään mitään.
Kyllä sen kuulee puheesta. Ei-uskova takertuu johonkin ei-pelastavaan kristinuskon juttuun, vaikkapa lepertelee luomistyön ihmeistä luonnossa, mutta on ulkona uskosta kuin lumiukko.

Tuosta ap:n että mikseivät uskoontulleet muslimit mene kiroamaan Allahia ja mullahia muiden muslimien sekaan, niin se olisi veren kaivamista omasta nenästä.

Evankeliointi ei ole Muhammedin kiroamista (no, mä olen palstalla sitä sanonu ties miksi kun on pänniny se pedari) vaan omasta uskosta kertomista. Ei opetuslapsetkaan keskittyneet haukkumaan muita uskontoja vaan mainostivat omaansa.

Sitten, ei imaamit jaksa aina jahdata länsimaissa uskoontulleita muslimeja. Suomessa on somali-pari, Shania Gabo miehensä kans (miehen etunimeä en muista) jotka on laittaneet youtubeen uskoontulotodistuksia. No miljoonat somalit on nähneet ne ja Al-Jazeera Somali noteeras ne. Imaamit kokoontui sit miettimään että mitä noille tekis, ja langettivat fatwan eli kuolemantuomion, eli kuka tahansa muslimi saa etsiä nuo käsiinsä ja tappaa nuo. Vieläkään ei ole mitään tapahtunut, vaikka youtube-kommentoinnissa ym. saavat tappouhkauksia.

http://www.tv7.fi/vod/player/49067/

Tuohon uskomiseen on myös raamatun lause.
Alkua en muista, mutta loppu kuuluu jotenkin näin, .....mutta Jumala näkee sydämen.
Uskoon tulo tapahtuu silloin, kun henkilö antaa elämänsä Jeesukselle.
Asioiden oppiminen tapahtuu joillakin myöhemmin.
Ei meidän Echokaan ole vielä täysin oppinut.