Mua ei enään yhtään kiinnosta mitä muut ajattelee musta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tiinuliinuleenu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Tiinuliinuleenu

Vieras
Saatan kiroilla ääneen kaupassa. Viimeksi annoin kipakan palautteen kun itsepalvelu kassa piippaa myykän paikalle k18 tuotteen takia. Se oli virtu alkoholitonta simaa.
Voisivat tehdä kunnolla asiat ettei asiakkaiden tartte turhaa odottaa.

Eniten ärsytti mies, voi kun hävettää kun akka ei siedä huonosti hoidettuja asioita. Painukoon vit....n jos ei kestä sitä etten enään kestä pienintäkään vastoinkäymistä.

Tässä on taustalla kaikkee. ADHD(lapsen) vuosien syyttely koulun puolelta kuinka kotona in jotain vikaa kun lapsi on levoton ja hirvee stressi siitä. Samaan aikaan ukko toki laiskotteli kotitöissä.

Mitäs sitten , kohdunkaulansyövän esiasteet., kasvain lapsella, itellä hajos selkä ja hirveet hermokivut. Nyt kun noi on takana niin kiitos lakimuutoksen työkkärin akat pompottaa kuukauden välein aiheuttaen hirveen stressin. Ja mä oon niin stressaantunut että mua vois vertaa höyrykattilaan kyllä lapsen kanssa teen parhaani, eikä hän ärsytäkkään, mukava lapsonen. Mutta muuten mun pinna ei riitä mihinkään.

Vittuko sipilän hallitusta vaivaa??? Työtä varmaan löytyy sillä että työtön tehdään hulluksi??

Tuon asenteen ku sais suomalaisille taottua monen muun asian tiimoilla tänäpäivänä :whistle:

Ei kaikkea tarvi, eikä pidäkään kestää. NI. Ja sanoopa joku suoraan edes jotain.

Muuten vaan inistään ja piipitellään hiljaa ja toivotaan kuolemaa.

Yhteistyössä