Tulin iltavuorosta, mies lähti käymään työpaikalla..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Tulin iltavuorosta, mies lähti käymään työpaikallaan. Oli unohtanut sykemittarinsa laturinjohdon sinne. Työpaikalta laittoi viestiä, että siellä on lattiat täynnä vettä ja joku putki haljennu, että koittaa saada jonkun huoltoyhtiön sinne.
Hetki sitten koitin soittaa, mutta ei vastannut.
Lähti jo 2tuntia sitten, työpaikalle ajaa 10min.

Aloin vaan miettii ett oikeesti..????

just.
Ala kattelemaan muita ukkoja, toi ei nimittäin kuullosta kaikkein luotettavimmalta.

Koita olla niin rakastava kun pystyt ja kysy asiasta. Sano että hän on sinulle ja lapselle tärkeä. Olen itse mokannut aikanaan. Ja nyt on kolme lasta. Joskus ihmiset ei vaan huomaa tekevänsä väärin.

Oikeesti kaikkea ei tarvitse tietää. Moni mies on viettiensä ja himojensa vallassa. Kenties tarvii pientä seikkailua. Miehelle seksi vieraan kanssa ei välttämättä ole mitään muuta kuin erilaista seksiä. Ei sen merkittävämpää (mutta fyysisenä tarpeena kuitenkin pakollinen).

Antakaa miestenne pitää "salaiset paheensa" ja omakin suhteenne alkaa toimia paremmin.

Mä olen mies ja pidän huolta vaimostani ja perheestäni. Rakastan heitä ja teen kaikkeni heidän eteensä. Tarvitsin silti välillä pientä irtiottoa ja sen teen työmatkoillani, joita on vuodessa ulkomaille suunnilleen 10. Siellä käyn maksullisissa. Huolehdin suojauksesta ja hoidan testit, eli vaaraa siitä ei seuraa.

Ilman näitä irtiottoja en jaksaisi perusarkea. Kukaan ei saa tietää ja kaikki ovat tyytyväisiä.

Oikeasti? Elämässä sattuu ja tapahtuu. Jos syytä ei ole epäillä, älä epäile. Siulla ei ole oikeutta. Jos miehesi ei ole tehnyt aikaisemmin mitään, be a fucking woman ja luota mieheesi. Hitto kun jokaisesta "mies lähti ostamaan lähikaupasta maitoa ja on viipynyt jo normaalia pidempään" - skenaariosta kuvitellaan kauhea. Miten paljon teillä on joutilasta aikaa kun voitte noin paljon miehiänne kytätä...

• Tykkää
Reactions: Elena777
Kyllä sitä on velvollinen olemaan avoin ja rehellinen toiselle omista tekemisistään. Ei ole reilua toista kohtaan mennä tökkimääm vieraita röörejä ellei ole etukäteen sovittu sellaisen käyvän molemmille. Ei se ainakaan suhdetta vahvista ja luottamus on täysin menny sitten kun se käry jossain vaiheessa käy ja oma syrjähyppy tulee esiin (varsinkin naisilla on melko hyvä vainu tällaisissa asioissa. Truet me. We know stuff) Se kertoo jo melko paljon suhteen luonteesta ja toisen osapuolen omista arvoista muutenkin, jos haluaa ihan välttämättä toisen selän takana omia himojaan jonku toisen kanssa toteutella. Jos se arki alkaa maistua puulta niin siihen kannattaa itse suunnitella joku kiva irtiotto -sen oman siipan kanssa, joka luulatavasti haluaa sitä sama, muttei ole vain vielä osannut/ehtinyt sanoa asiaa. Hässikää sitä vaimoanne/miestänne hyvänen aika!
Ja itse roastaisin miestä niiiiiin maan perusteellisesti tollasen jälkeen :D Toivon mukaan oli vain sitä mitä todella sanoi olevan.
Ja anteeksi hirveä papatus, itseä pistää vaan niin vihaksi sellaset ihmiset, jotka ajattelevat vain alapäällään ja alapäätään. Tai toimivat toisen selän takana olipa asia sitten juurikin tuo pettäminen tai aivan jokin muu.

Mä olen mies ja pidän huolta vaimostani ja perheestäni. Rakastan heitä ja teen kaikkeni heidän eteensä. Tarvitsin silti välillä pientä irtiottoa ja sen teen työmatkoillani, joita on vuodessa ulkomaille suunnilleen 10. Siellä käyn maksullisissa. Huolehdin suojauksesta ja hoidan testit, eli vaaraa siitä ei seuraa.

Ilman näitä irtiottoja en jaksaisi perusarkea. Kukaan ei saa tietää ja kaikki ovat tyytyväisiä.

Sallitko rouvallesi samat irtiotot, koska hän myös elää sitä arkea ja hoitaa perheen omilla reissuillasi (n)

Oikeesti kaikkea ei tarvitse tietää. Moni mies on viettiensä ja himojensa vallassa. Kenties tarvii pientä seikkailua. Miehelle seksi vieraan kanssa ei välttämättä ole mitään muuta kuin erilaista seksiä. Ei sen merkittävämpää (mutta fyysisenä tarpeena kuitenkin pakollinen).

Antakaa miestenne pitää "salaiset paheensa" ja omakin suhteenne alkaa toimia paremmin.

Samaa mieltä. Suosittelen aloittajaa katsomaan sormien läpi miehen 'yllättäviä' menoja. Suosittelen myös, että alat kehitellä itsellesikin vastaavia ylimääräisiä menoja. Piristää kummasti elämää.

Yhteistyössä