oikeasti.Virhe oikeasti, vai vaan sen moden mielestä?![]()
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
oikeasti.Virhe oikeasti, vai vaan sen moden mielestä?![]()
pakolainen huutaa, haukkuu ja valittaa kaikesta mahdollisesta ja mahdottomasta heti ensimmäiasellä viikolla saapumisestaan.No miks
pakolainen huutaa, haukkuu ja valittaa kaikesta mahdollisesta ja mahdottomasta heti ensimmäiasellä viikolla saapumisestaan.
Mua ei helpota, vaan sananvapauden kaventuminen pelottaa.
Pitihän se arvata ettei mitään oikeaa kommenttia tule. Mitä ajattelet Manchesterin seudulla Pakistanilaistausteiset miehet ovat viime arvioiden mukaan raiskanneet ja hyväksikäyttäneet jopa miljoonaa lasta? Se ei ole enää mikään sattuma.Mä olen raiskaajista sellaista mieltä että mun on pare olla ihan hiljaa vaan.
Pakistanilaistaustaiset raiskasivat siis ainoastaan VALKOISIA tyttölapsia. Ainoastaan valkoisia lapsia, ja joka ikinen hyväksikäyttäjä oli mamutaustainen. Ja tämä ei suinkaan ole ainoa tapaus Britanniassa.Pitihän se arvata ettei mitään oikeaa kommenttia tule. Mitä ajattelet Manchesterin seudulla Pakistanilaistausteiset miehet ovat viime arvioiden mukaan raiskanneet ja hyväksikäyttäneet jopa miljoonaa lasta? Se ei ole enää mikään sattuma.
Huhheijaa. Mistä tuo tilasto?Pitihän se arvata ettei mitään oikeaa kommenttia tule. Mitä ajattelet Manchesterin seudulla Pakistanilaistausteiset miehet ovat viime arvioiden mukaan raiskanneet ja hyväksikäyttäneet jopa miljoonaa lasta? Se ei ole enää mikään sattuma.
Just eilen käsiteltiin palstalla sitä uutista, jonka mukaan muutama vuosi sitten oli Ruotsissa n.100 jihadistia, nyt on 3000.Heh, minäkin kommentoin tätä kohtaa Vauvalla:
– Ei ainakaan näytä siltä, että turvapaikanhakijoiden joukossa olisi radikalisoitumisen siementä, koska he suhtautuvat luottavaisesti kristittyihin. Uskontojen väliset polarisaatiot eivät ainakaan heistä lähde.
Kuolin nauruun.
Kohta tulee kuitenkin joku hätäseen väsätty uutinen Ruotsista, että se radikalisoituminen on ruotsalaisten syytä ja vähän suomalaistenkin.Just eilen käsiteltiin palstalla sitä uutista, jonka mukaan muutama vuosi sitten oli Ruotsissa n.100 jihadistia, nyt on 3000.
Juu ei oo radikalisoitumista ei...
No eikös Suomessakin ole useita satoja jihadisteja poliisin seurannassa? Lisäksi n. 5000 hylsyn saanutta on maan alla.Just eilen käsiteltiin palstalla sitä uutista, jonka mukaan muutama vuosi sitten oli Ruotsissa n.100 jihadistia, nyt on 3000.
Juu ei oo radikalisoitumista ei...
Syyttäjä sanoi että tyttöjen lukumäärä täyttäisi Wembley stadiumin, johon mahtuu 900 000 katsojaa, syyttäjä itse on aasialaistaustainen. Hyväksikäyttötapauksesta on tehty esim sarja Three Girls,joka on oikeasti järkyttävä ja viimeisin, josta syyttäjän lausunto on peräisin, Betrayed Girls. Molemmat ovat yllättäen BBC:n tuotantoa, mutta löytyvät YouTubesta myös. Näissä on suvakeille ajateltavaa.Huhheijaa. Mistä tuo tilasto?![]()
Syyttäjä sanoi että tyttöjen lukumäärä täyttäisi Wembley stadiumin, johon mahtuu 900 000 katsojaa, syyttäjä itse on aasialaistaustainen. Hyväksikäyttötapauksesta on tehty esim sarja Three Girls,joka on oikeasti järkyttävä ja viimeisin, josta syyttäjän lausunto on peräisin, Betrayed Girls. Molemmat ovat yllättäen BBC:n tuotantoa, mutta löytyvät YouTubesta myös. Näissä on suvakeille ajateltavaa.
Syyttäjä sanoi että tyttöjen lukumäärä täyttäisi Wembley stadiumin, johon mahtuu 900 000 katsojaa, syyttäjä itse on aasialaistaustainen. Hyväksikäyttötapauksesta on tehty esim sarja Three Girls,joka on oikeasti järkyttävä ja viimeisin, josta syyttäjän lausunto on peräisin, Betrayed Girls. Molemmat ovat yllättäen BBC:n tuotantoa, mutta löytyvät YouTubesta myös. Näissä on suvakeille ajateltavaa.
Katsotaan jos YLE ottaisi ohjelmistoon. Mutta jos kerran bbc on oikein tehnyt elokuvat niin ei niillä pitäisi olla ongelmaa siinä suhteen.Syyttäjä sanoi että tyttöjen lukumäärä täyttäisi Wembley stadiumin, johon mahtuu 900 000 katsojaa, syyttäjä itse on aasialaistaustainen. Hyväksikäyttötapauksesta on tehty esim sarja Three Girls,joka on oikeasti järkyttävä ja viimeisin, josta syyttäjän lausunto on peräisin, Betrayed Girls. Molemmat ovat yllättäen BBC:n tuotantoa, mutta löytyvät YouTubesta myös. Näissä on suvakeille ajateltavaa.
Syyttäjä sanoi että tyttöjen lukumäärä täyttäisi Wembley stadiumin, johon mahtuu 900 000 katsojaa,
Wembleyn kapasiteetti on 90 000.
Ainas milloin uutisessa on kymmenkertainen numerovirhe niin kandee miettiä kuinka paljon mikään muukaan pitää paikkaansa.
Typo mutta ei ollenkaan poista itse asian ongelmaa. Koko Britanniassa uhrien määrä on järjetön. Katso nuo ohjelmat ja mieti sitten uudestaan.Wembleyn kapasiteetti on 90 000.
Ainas milloin uutisessa on kymmenkertainen numerovirhe niin kandee miettiä kuinka paljon mikään muukaan pitää paikkaansa.
Mitä olet oikeasti mieltä tästä? Muslimimiehet hyväksikäyttävät valkoisia lapsia laajassa mittakaavassa. Herättääkö mitään ajatuksia? Ei? Oletko edes tietoinen Rochdale skandaalista?Wembleyn kapasiteetti on 90 000.
Olen samaa mieltä kuin katolisen kirkon touhuista jotka ihan paavinkin toimesta yritettiin painaa villaisella.Mitä olet oikeasti mieltä tästä? Muslimimiehet hyväksikäyttävät valkoisia lapsia laajassa mittakaavassa. Herättääkö mitään ajatuksia? Ei? Oletko edes tietoinen Rochdale skandaalista?