Ehdottomasti kylläVoisi sitä järkeä yhtälailla käyttää jo ongelman ehkäisemisessä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ehdottomasti kylläVoisi sitä järkeä yhtälailla käyttää jo ongelman ehkäisemisessä.
Jos saat tuosta testistä 5/5 niin oluen tai viinilasin tarjoan minä. Ihan valintasi mukaan.Nooooh, ihan ilman testejä voisi maalaisjärjellä kuvitella, että tyyppi oli kuvasta tunnistettavissa. Tuskinpa kissalan pojat muuten häntä olisivat napanneet.
No varmaan monessa asiassa tuo on enemmän asiasta kuin sukupuolesta kiinni. Mutta tässä kuva jutussa tuntuu aika turhauttavalta puhua naisille järkeä, vaikka asia on päivänselvä.M42 ja Aksu, teidän mielestä me naiset mennään enemmän tunteella kuin järjellä eteenpäin...millä suvakit menee?
Toi ei vastannut mun kysymykseen, ei sitten millään eli selvennyksen vuoksi: MIllä suvakit sun mielestä menee eteenpäin, tunteella vai järjellä? Siellähän on paljon myös miehiä joukossa.No varmaan monessa asiassa tuo on enemmän asiasta kuin sukupuolesta kiinni. Mutta tässä kuva jutussa tuntuu aika turhauttavalta puhua naisille järkeä, vaikka asia on päivänselvä.
En muuten ole koskaan puhunut naisista pahaa.M42 ja Aksu, teidän mielestä me naiset mennään enemmän tunteella kuin järjellä eteenpäin...millä suvakit menee?
Höh, sinäkään et vastannut kysymykseeniEn muuten ole koskaan puhunut naisista pahaa.
Juuri sanoin, että en ymmärrä heitä aina mutta se on eri asia.
Mutta jos sanoo inhoavansa vaikkapa vasenkätisiä ja samaan hengenvetoon kertoo, että osa vasenkätisistäkin allekirjoittaa tämän niin logiikassa on jotain pielessä. Ainakin mielestäni.
Kuinkahan pitkästi mun pitäis vastata tähän?Höh, sinäkään et vastannut kysymykseeni
Eli millä suvakit menevät sun mielestä eteenpäin, tunteella vai järjellä? Siellä joukossa on siis miehiä myös.
Et vieläkään vastanna mun kysymykseeni...ja mä kävin tässä välissä jo suihkussakinKuinkahan pitkästi mun pitäis vastata tähän?
Yritän mahdollisimman lyhyesti koska olet fiksu nainen.
Sinä et totisesti taatusti tahdo tilannetta jossa ihan lakiin on kirjattu, että sinut tai minut tulee tuomita eri tavalla koska olet nainen. Tai ehkäpä punatukkainen. Tai vasenkätinen.
Se, että laki on kaikille sama on asia josta minä taistelen viimeiseen hengenvetoon.
Vastasin jo, mutta et ilmeisesti ymmärtänyt vastausta. Eli siis kyllä varmaan suvakit ajattelee enemmän tunteella kuin järjellä. Siinäkin siis ehkä asiq se, jokq määrää kummalla ajattelee, ei sukupuoli.Toi ei vastannut mun kysymykseen, ei sitten millään eli selvennyksen vuoksi: MIllä suvakit sun mielestä menee eteenpäin, tunteella vai järjellä? Siellähän on paljon myös miehiä joukossa.
ahaa eli sun mielestä on siis ihan ookoo että suvakkimiehet aattelee tunteella koska kyse on kuitenkin niin tärkeästä asiasta?Vastasin jo, mutta et ilmeisesti ymmärtänyt vastausta. Eli siis kyllä varmaan suvakit ajattelee enemmän tunteella kuin järjellä. Siinäkin siis ehkä asiq se, jokq määrää kummalla ajattelee, ei sukupuoli.
Mun mielestä sun ei kuulu saada mitään etua tai rangaistusta jota minulle ei voitasi antaa.ahaa eli sun mielestä on siis ihan ookoo että suvakkimiehet aattelee tunteella koska kyse on kuitenkin niin tärkeästä asiasta?
En mä niin ole sanonut. Siitä ei nyt ollut puhe. Mä jo aiemmin sanoin, että elintasopakolaisten käännyttäminen jo rajalta olisi järkevää, koska silloin vältyttisiin monelta ongelmalta.ahaa eli sun mielestä on siis ihan ookoo että suvakkimiehet aattelee tunteella koska kyse on kuitenkin niin tärkeästä asiasta?
Ehän mä kysynyt nyt mistään eduista tai rangaistuksista vaan siitä ensinnäkin että aatteleeko suvakit tunteella vai järjellä asiat ja onko susta sellanen ihan ookoo.Mun mielestä sun ei kuulu saada mitään etua tai rangaistusta jota minulle ei voitasi antaa.
Olen satavarma, että olet samaa mieltä.
Älä koskaan liputa niiden puolesta joiden mielestä ihonväri/sukupuoli/punatukkaisuus/vasenkätisyys/uskonto/poliittinen katsomus tms. vaikuttaisi asiaan millään tavalla. Se on tuhon tie. Itsekukin äkkiä huomaa olevansa väärällä puolella.
Mutt sehän ois rasismia nykysuunnan mielestäEn mä niin ole sanonut. Siitä ei nyt ollut puhe. Mä jo aiemmin sanoin, että elintasopakolaisten käännyttäminen jo rajalta olisi järkevää, koska silloin vältyttisiin monelta ongelmalta.
Toki jos tulija pystyy selvästi osoittamaan, että pystyy itsensä täällä elättämään tai tarvitsee turvapaikkaa, on tilanne aivan eri..Mutt sehän ois rasismia nykysuunnan mielestä![]()
Kyllähän sinä kysyit. Ja minä vastasin.Ehän mä kysynyt nyt mistään eduista tai rangaistuksista vaan siitä ensinnäkin että aatteleeko suvakit tunteella vai järjellä asiat ja onko susta sellanen ihan Aakoo.
Mutku ei tuu tuohon asiaan nyt vastausta vaikka kuin yritän...![]()
No joo jooKyllähän sinä kysyit. Ja minä vastasin.
Jos luet vastauksen ajatuksen kanssa niin se riittää pitkäksi aikaa.
Mun maailma ei ole mustavalkoinen vaan useimmin tasaisen harmaa.No joo joo...mä nyt oisin vaan kerrannii halunna sulta yksinkertaisen 'kyllä' tai 'ei' vastauksen *jurputtaa*
![]()
Mä taas olen hyvinkin musta valkoinen, kyllä tai ei, joko tai ihminen..joskus siitä on hyötyä joskus haittaa...mutta sille mä en voi mitään. Opettelen ajattelemaan sillon tällön harmaalla alueella mutta vaikeeta se on ja sen jaksaminen, kyllä tai ei ois niin paljon simppelimpää ja helpompaa.Mun maailma ei ole mustavalkoinen vaan useimmin tasaisen harmaa.
Sinä et voi tietää miten paljon minuun sattuu aina kun lakia säädetään tai käytetään väärin.Mä taas olen hyvinkin musta valkoinen, kyllä tai ei, joko tai ihminen..joskus siitä on hyötyä joskus haittaa...mutta sille mä en voi mitään. Opettelen ajattelemaan sillon tällön harmaalla alueella mutta vaikeeta se on ja sen jaksaminen, kyllä tai ei ois niin paljon simppelimpää ja helpompaa.
Hitto nainen. Ethän voi niputtaa joka suvakkia samaan nippuun, varsinkin kun se leima rapsahtaa nopeammin kuin kerkee kissaa sanoa. Äärisuvakit ja äärirasistit varmaan menee pelkällä tunteella. Kummallakaan oo järjen hiventä päässäMä taas olen hyvinkin musta valkoinen, kyllä tai ei, joko tai ihminen..joskus siitä on hyötyä joskus haittaa...mutta sille mä en voi mitään. Opettelen ajattelemaan sillon tällön harmaalla alueella mutta vaikeeta se on ja sen jaksaminen, kyllä tai ei ois niin paljon simppelimpää ja helpompaa.
Hitto nainen. Emmä kaikkia suvakkeja niputakkaan samaan nippuun. On olemassa suvaitsevaisuutta mutta sillä ei ole mitään tekemistä näiden rhc ym. äärisuvakkien kanssa. Suvaitsevainen ihminen pystyy ajattelemaan asioista järkevästi kun taas äärisuvakit ajattelevat tunteella ja jalkovälillään.Hitto nainen. Ethän voi niputtaa joka suvakkia samaan nippuun, varsinkin kun se leima rapsahtaa nopeammin kuin kerkee kissaa sanoa. Äärisuvakit ja äärirasistit varmaan menee pelkällä tunteella. Kummallakaan oo järjen hiventä päässä
Siis väität että äärisuvakit on kiimapilluja kaikki?Hitto nainen. Emmä kaikkia suvakkeja niputakkaan samaan nippuun. On olemassa suvaitsevaisuutta mutta sillä ei ole mitään tekemistä näiden rhc ym. äärisuvakkien kanssa. Suvaitsevainen ihminen pystyy ajattelemaan asioista järkevästi kun taas äärisuvakit ajattelevat tunteella ja jalkovälillään.