Tutkinnallisista syistä poliisi ei voi kertoa teinitytön törkeästi raiskanneen tuntomerkkejä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Väittäisin että ihmiset ylipäätään menevät tunteella, olivat miehiä, naisia, suvakkeja, rasisteja taikka mitä tahansa väliltä. Harva ajattelee etupäässä rationaalisesti.

Hitto nainen. Emmä kaikkia suvakkeja niputakkaan samaan nippuun. On olemassa suvaitsevaisuutta mutta sillä ei ole mitään tekemistä näiden rhc ym. äärisuvakkien kanssa. Suvaitsevainen ihminen pystyy ajattelemaan asioista järkevästi kun taas äärisuvakit ajattelevat tunteella ja jalkovälillään.

Jos minä haluan tunteideni pohjalta pelastaa kaikki rotanpoikaset ja elätän niitä pihallani, niin eihän mun naapurit ole tyytyväisiä. Minä ajattelin suppeasti vain rottapoikasten hyvinvointia unohtamalla täysin, miten se vaikuttaa ympäristööni ja yhteisööni.

Onglma ei oikeastaan ole tunteilla ajattelu vaan ainoastaan se, jos se tunnepitoinen ajattelu on kovinkin suppea.

((( Onkohan mulla jonkinlainen ajatushäiriö, kun en oikeasti tiedä, seisonko tuon takana, mitä äsken kirjoitin:ROFLMAO: )))

:) saakoon päiväsi olla aurinkoinen ja iloa täynnä.
Kuka viittii luulla M42:a trolliksi?
Mitä olen nähnyt niin hän kirjoittaa ihan asiaa. Siis niin kuin asiat ovat. Eikä kuten jotkut toivoisivat niiden olevan.

No, naisten kutsuminen ämmiksi on asiatonta. Mutta eiköhän semmoisesta selviä anteeksipyynnöllä.
Eikä muuten ole lainkaan pahinta kielenkäyttöä tällä palstalla.

Kuka viittii luulla M42:a trolliksi?
Mitä olen nähnyt niin hän kirjoittaa ihan asiaa. Siis niin kuin asiat ovat. Eikä kuten jotkut toivoisivat niiden olevan.

No, naisten kutsuminen ämmiksi on asiatonta. Mutta eiköhän semmoisesta selviä anteeksipyynnöllä.
Eikä muuten ole lainkaan pahinta kielenkäyttöä tällä palstalla.
No tää on tätä. Teet niin tai näin, niin aina teet väärinpäin tiettyjen ihmisten mielestä. En vaan enää jaksa v*******a takasin heille.

Nostan hattua herrasmiesmäisyydellesi, vaikka ei mulla hattua nyt päässä olekaan. On totta, ettet koskaan sano naisista pahasti.

Asiaan. Ihmeesti jotkut luulevat ettei tuntomerkkejä tai kansallisuutta kerrota jos joku muu kuin kantis. Silti ihmeesti monta kertaa mainitaan ulkomaalaistaustaisuus mediassa

Yhteistyössä