Onko kateellisen käyttäytyminen tälläistä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Sanotaan, että nainen on naiselle susi. Onko tosiaan näin että kateus näkyy inhottavana käytöksenä sitä kateuden kohdetta kohti?

Oletko itse kokenut kateutta, inhottavia kommetteja jotka juurtavat kateudesta, vai oletko itse jopa syyllistynyt siihen?

Kaverini alkoi kaupungilla kovaan ääneen sättimään jotain tuntematonta naista. En ymmärtänyt tilannetta ja hän halusi tahalleen että se nainen kuulee mitä hän vidduilee ja jatkoi tahalleen kun näki naisen ihmetyksen.
Samaa on tehnyt leikkipuistossa muita äitejä kohtaan
Ihmettelen suuresti

Mm kerran hän alkoi haukkumaan jotain naista kirj. Huonoiksi äidiksi kun lapsi selvästi väsynyt koska kello 20:45.

Tapahtuma aikaan kävelimme naista vastaan ja kaverini pysähtyi haukkumaan sitä naista ja lasta. Vaikutti että halusi vaan loukata.

Sanoin hänelle että eihän hän tiedä mistä äiti ja lapsi on tulossa jne., eikä tunne heitä. Kaverini vastasi siihen vaan että hän voi soittaa poliisille naisesta!

Häpeän tätä kaveriani suuresti..

Mm kerran hän alkoi haukkumaan jotain naista kirj. Huonoiksi äidiksi kun lapsi selvästi väsynyt koska kello 20:45.

Tapahtuma aikaan kävelimme naista vastaan ja kaverini pysähtyi haukkumaan sitä naista ja lasta. Vaikutti että halusi vaan loukata.

Sanoin hänelle että eihän hän tiedä mistä äiti ja lapsi on tulossa jne., eikä tunne heitä. Kaverini vastasi siihen vaan että hän voi soittaa poliisille naisesta!

Häpeän tätä kaveriani suuresti..
Tuo nyt ei oo kateellisuutta ellei kaverisi sitten ole kateellinen itkevästä lapsesta..ilkeältä hän kyllä vaikuttaa.

Olen kohdannut kateutta valitettavasti, kateellinen ihminen kun voi olla kateellinen melkein ihan mistä tahansa asiasta mitä toisella on. Itte en osaa oikein kadehtia, pystyn olemaan vilpittömän onnellinen kun toisella menee hyvin kun tiedän ettei se onnellisuus ole mikään itsestäänselvyys tässä elämässä niinkun ei mikään muukaan asia.

Niin, miten voi olla kenellekään kateellinen, kun ei tiedä, mitä toisen elämässä on tapahtunut ja mitä on meneillään. Minusta kateelliset ihmiset ovat erittäin tyhmiä ja kapea-alaisia ihmisiä, jotka elävät kuplassa. Onnellisuus tehdään itse ja porukalla, vaikka juuri olisi saanut paskaa sangollisen niskaan. Se lähtee siis korvien välistä. Ei muusta. Kateellinen = Kusipää hölmö.

Yhteistyössä