V
vierailija
Vieras
Löysin sen teloitusvideon. Mitä mieltä olette siitä? Itse olen sitä mieltä, että vähän turhan paljon sitä ollaan kauhisteltu.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mikäli video on kuvattu vapaa-ajalla, herää kysymys, miksi ase on otettu vapaa-ajalla käyttöön ja miten paukkupatruunat on saatu käyttöön.
Oot varmaan hintti ja käymäti sulla on intti.Videossa ei ole mitään ihannoitavaa. Toivottavasti tekijät joutuvat siitä kunnolla vastuuseen. Joku rangaistus tahallisesta perseilystä ja sen kuvaamisesta nettiin kesken harjoituksen on tultava. Mikäli video on kuvattu vapaa-ajalla, herää kysymys, miksi ase on otettu vapaa-ajalla käyttöön ja miten paukkupatruunat on saatu käyttöön.
typerää jossittelua, helppohan se on metsäkeikalla kuvata
Oot varmaan hintti ja käymäti sulla on intti.
Metsäkeikat ovat kokonaisuudessaan vapaa-ajatonta aikaa. Toki osa ajasta on sellaista, ettei harjoitus ole aktiivisesti sillä hetkellä menossa ja on mahdollisuus käydä jossakin sodeautolla tms., tuo ei kuitenkaan ole vapaa-aikaa vaan harjoitukseen kuuluvaa aikaa. Jos video on kuvattu näin, ei tuo toiminta sovellu harjoitukseksi. Olen itse käynyr intin -90-luvulla ja silloin ainakin myös vapaa-ajalla oli ohjeena käyttäytyä sotilaallisen arvokkaasti. Mitä huumoria videossa muka on? Ja ei, en edelleenkään ole homoseksuaali.Karjalan prikaatissa ei näköjään ymmärretä inttihuumoria.
Missä kohtaa tossa on sitä huumoria?Karjalan prikaatissa ei näköjään ymmärretä inttihuumoria.
Et edes vihollista osoittelis aseella?Missä kohtaa tossa on sitä huumoria?
Kyseessä on ihan oikea ase. Semmoisella ei leikitä.
Semmoisella ei missään olosuhteissa osoitella ketään puhumattakaan liipasimen vetämisestä.
Ihan aseenkäsittelyn perussääntö on se, että asetta käsitellään aina kuin se olisi ladattu. Kas kun ne vahingot tapahtuu tyhjillä aseilla.
Tossa "huumorissa" viitataan kintaalla jokaiselle turvamääräykselle. Jos asia olis mun päätettävissä niin ottaisin lopun palveluksen ajaksi aseet pois kun niitä kerran ei sääntöjen mukaan osata käyttää.
Mä olen panssarintorjuntakessu.Et edes vihollista osoittelis aseella?![]()
Hirvee selitys, mut kysymykseen kuiteski unohdit vastata.Mä olen panssarintorjuntakessu.
Olen saanut koulutuksen rynkyn lisäksi ainakin kevyeen konekivääriin, kevyeen ja raskaaseen kertasinkoon, raskaaseen sinkoon, panssarintorjuntaohjukseen ja kevyeen kranaatinheittimeen. Niin ja tietty pasin tai bankun johtajaksi. Sen lisäksi olen ampunut siis intissä lukemattomilla muillakin aseilla saamatta niihin varsinaista koulutusta.
Ainoan vaaratilanteen aseen kanssa onnistuin luomaan kun piti ampua valokranaatteja kevyellä kranaatinheittimellä. Parikymmentä ammuttuani se kahdeskymmenesensimmäinen oli väsyneen miehen käsissä menossa kärki edellä putkeen.
Onneksi ammunnanjohtaja oli hereillä, komensi välittömästi "tuli seis" ja sanoi, että Aksu nyt ottaa hyvin rauhallisesti sen kranaatin pois putken suulta.
Tietääkseni se tutkittiin ja todettiin väsyneen miehen tahattomaksi virheeksi joten ei siit mitään seurauksia tullut.
Virheitä syntyy vahingossakin. Ei niit tuubivideoiden vuoksi tarvitse tahallaan tehdä.
Ai että onko järkeä kuvata teloitusvideoita?Hirvee selitys, mut kysymykseen kuiteski unohdit vastata.
"Et edes vihollista osoittelis aseella?" oli kysymys.Ai että onko järkeä kuvata teloitusvideoita?
No ei ole.
Mä vastasin, että mä olen panssarintorjuntakessu."Et edes vihollista osoittelis aseella?" oli kysymys.
"Et edes vihollista osoittelis aseella?" oli kysymys.
Sä olet niitä joille aseita ei pidä antaa.Reagointini, kun kuulen pääseväni teloittamaan metsähessuja
Mihin sitä vihollista tarvitaan jos jo omat tappaa osaamattomuudella tai välinpitämättömyydellä?
Joku päivä voi vielä harmittaa, että laitoit tuon videon nettiin... ihan kaikkea ei kannattaisi jakaa...Reagointini, kun kuulen pääseväni teloittamaan metsähessuja
Juu joukossa tyhmyys tiivistyy ja kaikkea semmoista.Typerä juttu, mutta toisaalta tekijöinä lauma alle parikymppisiä poikia, joilla nyt tunnetusti ei hirveästi ole järkeä päässä.
Pari ylimääräistä tiskivuoroa keittiöön olisi sopiva rangaistus.
Käytä sanaa panssarintorjuntakessu niin sit et tartte mitään lainausmerkkejä.panssari"kentsu" on taas kerran pihalla, ei niitä kaivata eikä tarpeesta hankita. Ne vaan tulee, kun on tullakseen, niinkuin nuo koko Euroopassa pommeina tikittävät, fanittamasi muslimipartalapset
Käytä sanaa panssarintorjuntakessu niin sit et tartte mitään lainausmerkkejä.