Mies pukeutuu naiseksi = voisitko jatkaa suhdetta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mekot on erilaisia.
Tämäkin roiskeläppä kulkee mekon nimellä (miks mä laitan tuon random-naisen herutuskuvan...).

73a795e1dc3031fd29efe5483e57665f--tight-dresses-bandage-dresses.jpg

Mitä ton naisen vyötärölle on tapahtunut? Tai siis ennemminkin, missä se on? Ps. Kyllä heruis. Kaverin puolesta vastaan.

No olihan se aika järkytys eka kerta kun laitettiin mätsäävät nahkatakit selkään, että tätäkö tää nyt on.. loppuelämä. Mutta vähitellen sitä oppi hyväksymään toista kun vaan päätti rakastaa.
Mä etin vieläkin ittelleni sitä oikeaa nahkarotsia, mutta en vaan meinaa löytää!:cry::cry:

En todellakaan jatkaisi. Mihin tää maailma on menossa? Joka tuutista tulee tätä lgbthommaa.

No siitähän tässä on kyse. Nykyää kun ihmisillä on tarpeeksi tylsää ruvetaan fetissejä ulkoistamaan. Ennen oli jo tarpeeksi noloa haveilla moisista.

Sinä et nykyään ole normaal jos et ymmärrä ettei ihmiset hyväksy sukupuoltaan... Siis sinunhan pääkopassa on se vika XD

Voi luoja... Onneksi kuolen pian-

Sinäkin Brutukseni. Ensin ollaan kauniissa valkoisessa mekossa ja kampauksessa, jonka laittoon meni 3 tuntia ja seuraavassa hetkessä katsellaan nahkarotseja. Ja sitten otetaan ero, jos mies haluaa ostaa pikkarit.
AMY%20VERMONT%20Online%20myynti%20Naiset%20Nahkatakki%20-%20punainen%20-%20PS476_01.jpg
Eiku emmä punasta rotsia halua kun mustaa sen olla pitää:unsure:

• Tykkää
Reactions: Pessimisti
Silmissä sumenee ja jotain kyllä vääntyy vyötärön kohdalta, jos tuollaisia kuvia tuijottelee. Parempi etten katso.
Mä näen tuon kuvan ihan eri lailla.
Siinä joku duck face laittaa päivän viidennen instakuvan ja ajattelee että kyykkyp*ska-asento ois sexy. Kämppä siivottu just tuolt kohdalta mut muutoin on kaaos.
Photari hoitaa kropassa loput.

(No niin, ja siis on tuo nainen arvokas, ihana, sillä on ihmisarvo jne jne jos joku kauhistuu miten tuomitsen...)

Mä näen tuon kuvan ihan eri lailla.
Siinä joku duck face laittaa päivän viidennen instakuvan ja ajattelee että kyykkyp*ska-asento ois sexy. Kämppä siivottu just tuolt kohdalta mut muutoin on kaaos.
Photari hoitaa kropassa loput.

(No niin, ja siis on tuo nainen arvokas, ihana, sillä on ihmisarvo jne jne jos joku kauhistuu miten tuomitsen...)
Mitähän näiden kyykkivien duckfacejen päässä oikein liikkuu? Osaatko sanoa?

Ymmärrän jos maksullinen nainen esiintyy noin, mutta MIKSI jotkut ihan huvikseen. :/

• Tykkää
Reactions: Elena777

Yhteistyössä