Kannattaako jatkaa enää suhdetta,mies ei kosi??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Oon mä kuullu pariskunnista joissa nainen on ollu reipas ja moderni, mutta on ottanu varovaisen mutta muutoin hyvän miehen joka ei oo kosinu, ja nainen on kosinu -> ovat olleet onnellisesti naimisissa.
Jotkut miehet vaan jahkaa liikaa ja pelkää avioliittoa.

Mutta, mä en voisi olla jahkaajan kanssa, vaikka se mua rakastaisikin.
Mä en kosisi ikinä, mieluummin söisin pieniä kiviä.
Sen verran perinteinen olen että jos miehessä ei ole kanttia kosia, niin en tekisi semmoisella vässykällä mitään.

• Tykkää
Reactions: Elena777
Oon mä kuullu pariskunnista joissa nainen on ollu reipas ja moderni, mutta on ottanu varovaisen mutta muutoin hyvän miehen joka ei oo kosinu, ja nainen on kosinu -> ovat olleet onnellisesti naimisissa.
Jotkut miehet vaan jahkaa liikaa ja pelkää avioliittoa.

Mutta, mä en voisi olla jahkaajan kanssa, vaikka se mua rakastaisikin.
Mä en kosisi ikinä, mieluummin söisin pieniä kiviä.
Sen verran perinteinen olen että jos miehessä ei ole kanttia kosia, niin en tekisi semmoisella vässykällä mitään.

Kyllähän se noinkin on.

Koko naimisiin meno ajatus ja motivaatio on muuttunut. Enää se ei ole status yhteiskunnassa ja jos mies saa seksiä avoliitossakin niin eipä hänellä ole mitään syytä pyrkiä naimisiin. Lisäksi kaikki ne jutut että kuinka seksi loppuu hääkakkuun ja puolet liitoista päättyy eroon varmaan osaltaan pelottaa. Hääjuhla hössötyksineen on monelle miehelle varmaan ei-toivottu tapahtuma.

Ja kyllä, miehet pelkäävät kosimista ja mahdollisesti huonoa ajoitusta. Minullekin lupaili että kosii sitten, kului 4 vuotta eikä kosinut. Kysyin sitten itse että miten on asian laita? Jos en olisi kysynyt, ei oltais varmaan koskaan menty naimisiin.

• Tykkää
Reactions: Elena777

Yhteistyössä