Relaatio 214

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
M2 ei päästä helpolla....

Oro-ruutu. mikään pääsanan ympärillä ei aukea :)

Pyhä maa - 6 4 5 4
ja oikealla Ro . 6 7 ja siitä 8 3 5
oikealla ylhäällä Ja - 7

M2 ei päästä helpolla....

Oro-ruutu. mikään pääsanan ympärillä ei aukea :) Yksi on alkuaine ja pari löytyy wikin haulla sisältää

Pyhä maa - 6 4 5 4 (ei ole mulla tuota)
ja oikealla Ro . 6 7 näyttelijä ja siitä 8 3 5 toimintaroolipeli
oikealla ylhäällä Ja - 7 kymmenen niitä on yhteensä
Joo, tosi vaikea on tämä, mutta toivottavasti noista jotain apua :)

Ongelmakohtia ruuduissa
Pyhä maa vasemmalla SoHu - 5 4 2 ja siitä 5 4

Susi
vasemmalla alhaalla TaLa - 3 3 5
ylhäällä rajasana NiGo - 8

Teräs vasemmalla alhaalla SaKu - 8 11 ja 5 4 9

Kiitos etukäteen avusta.

Ongelmakohtia ruuduissa
Pyhä maa vasemmalla SoHu - 5 4 2 tapahtuman järjestäjä ja siitä 5 4 edellisen alku

Susi
vasemmalla alhaalla TaLa - 3 3 5 kiinalainen kungfu-laji
ylhäällä rajasana NiGo - 8 novellikokoelma (löytyy wikistä)

Teräs vasemmalla alhaalla SaKu - 8 11 Marvelin ryhmittymä ja 5 4 9 italialainen villin lännen parodia

Kiitos etukäteen avusta.
Mulla tökkäsi näihin:

GAUDI:
ru.. alas 6 4

JUMALA:
pääsanasta yläoikealle 7 9
us.. 4 12
Pi.. ja pi.. välinen 7 5
ra.. ylös 7

VAKOOJA:
pääsanasta oikealle 6 6
ku.. alas 6

ALKUAINE:
ra.. 13
at.. 9
pu.. 13

PYHÄ MAA:
me.. vasemmalle 9 4
A.I. 4 5 10

Oi kiitos M2 hyvistä vinkeistä! Aivan pulassa olisin ollut ilman noita. :) Hienosti olit taas saanut kaikki sanat liittymään toisiinsa, mutta kyllä piti tosissaan kaivaa :D Se Jumalan Pi.. 7 5 oli wikissäkin pitemmästi, niin oli siksi vaikea löytää.

Yksi sana jäi silti puuttumaan: en nyt vaan millään keksi sitä Vakoojan ky.. ja ku.. välinen 6 eikun JEE. Keksin sittenkin! Kiitos vielä rellusta. Oli mukava :)

Viimeksi muokattu:
Oi kiitos M2 hyvistä vinkeistä! Aivan pulassa olisin ollut ilman noita. :) Hienosti olit taas saanut kaikki sanat liittymään toisiinsa, mutta kyllä piti tosissaan kaivaa :D Se Jumalan Pi.. 7 5 oli wikissäkin pitemmästi, niin oli siksi vaikea löytää.

Yksi sana jäi silti puuttumaan: en nyt vaan millään keksi sitä Vakoojan ky.. ja ku.. välinen 6 eikun JEE. Keksin sittenkin! Kiitos vielä rellusta. Oli mukava :)

Kiitoksia sinnekin päin. Taisi olla hiukan visaisempi tämä relaatio, tosin aika vähän kuitenkin on tullut kyselyjä.
Tuon 7 5 kävin korjaamassa, typo siinä lie tullut.

:-)

M2

Edellisten vinkit auttoivat eteenpäin, mutta....
Gaudi
alhaalla Ba - 5 8 6
ylh te - 9 2 9

Tenava pääsanasta - 7
Alkuaine ylävasen pro - 13

Pyhä maa - Pa - 5 6
ja ylh rajasana 5 4

Teräs - 12 ja 7 5

Susi - Yk - Yk - 10 14

Pyhä maa - Pa - 5 6

Vakooja
I - 1 9
oikealla Si 12 5

Jumala - Aj - 8 9

ja vastasanoja ei tietenkään mihinkään...

Niinkuin alkukommentissa sanottiin, ei päästä M2 helpolla, mut mielenkiintoinen rellu on täytettäväksi :)

Gaudi
alhaalla Ba - 5 8 6 elokuva
ylh te - 9 2 9 pitikö olla 3 2 9, jos niin rovaniemeläisen laulajan kappale

Tenava pääsanasta - 7 lisää yksi kirjain :-)
Alkuaine ylävasen pro - 13 siirtää vetyioneja kalvon läpi (mm. mahalaukun katesoluista mahan sisältöön)

Pyhä maa - Pa - 5 6 alue egyptin ja israelin rajalla
ja ylh rajasana 5 4 tutkimusmatkailija, ressu tavallaan

M2

:)

Teräs - 12 ja 7 5 12 rakennusmateriaali ja yhtyekin, 7 5 saksalaista aseteollisuutta

Susi - Yk - Yk - 10 14 elokuva, Game of thronesin lyhytkasvuinen herra tässä päähenkilönä

Vakooja
I - 1 9 antaudun
oikealla Si 12 5 tanskan ja ruotsin välissä

Jumala - Aj - 8 9 yksi inkojen jumalista (tässä se vastasana auttaisi....)

M2

en oo lukenu ketjua enkä aio ees vielä kysellä vinkkejä mut huomasin irtonaisen laatikon :D tai siis ehkä siihen toisesta suunnasta viiva tulee muttei mulla oo vielä sieltä mitään auki...

mutta siiskin... Jumala ruudun rap.. (7-kirjaiminen sana) viereen ilmesty laatikko jossa sanassa 8-kirjainta mut se ei yhdisty viivalla ainakaan siihen 7 kirjaimiseen, kuuluuko yhdistyä?

en oo lukenu ketjua enkä aio ees vielä kysellä vinkkejä mut huomasin irtonaisen laatikon :D tai siis ehkä siihen toisesta suunnasta viiva tulee muttei mulla oo vielä sieltä mitään auki...

mutta siiskin... Jumala ruudun rap.. (7-kirjaiminen sana) viereen ilmesty laatikko jossa sanassa 8-kirjainta mut se ei yhdisty viivalla ainakaan siihen 7 kirjaimiseen, kuuluuko yhdistyä?

Hei,
kävin kokeilemassa tuota. Jos alhaalta päin lähestyy niin yhdistää viivan, mutta ei ylhäältäpäin tultaessa. Pitäisi siis yhdistyä molemmista suunnista. Näin siis minulla, ehkä muilla tekee erilailla.
Tämä viiva-homma taitaa olla editorin ominaisuuksia :-) (olin tekemässä 5x5 -ruudukkoa mutta oli niin paljon ongelmia noiden viivojen kanssa että jätin 4x3:ksi)
:-)
M2

Onpahan taas hankalia... Jospa saisi vinkkiä ruutujen pääsanoista puuttuvista

Gaudi
Yläoikealle 7+5

Teräs
Alaoikealle 13

Jumala
Molemmat vasemmalle menevät

Susi
Molemmat vasemmalle menevät

Vakooja
Oikealle 7

UFO
Ylävasemmalle 13

Näillä pääsisi taas sitten jatkamaan.

Hei,
kävin kokeilemassa tuota. Jos alhaalta päin lähestyy niin yhdistää viivan, mutta ei ylhäältäpäin tultaessa. Pitäisi siis yhdistyä molemmista suunnista. Näin siis minulla, ehkä muilla tekee erilailla.
Tämä viiva-homma taitaa olla editorin ominaisuuksia :) (olin tekemässä 5x5 -ruudukkoa mutta oli niin paljon ongelmia noiden viivojen kanssa että jätin 4x3:ksi)
M2

nyt se viiva onkin sinne ilmestynyt :)

Onpahan taas hankalia... Jospa saisi vinkkiä ruutujen pääsanoista puuttuvista

Gaudi
Yläoikealle 7+5 enkku wikistä muusikko

Teräs
Alaoikealle 13 kilpailu

Jumala
Molemmat vasemmalle menevät love ja death

Susi
Molemmat vasemmalle menevät toinen on se missä on monta sutta ja toinen taruhahmo

Vakooja
Oikealle 7 se mitä se tekee

UFO
Ylävasemmalle 13 11ko? ku ne kaappaa

Näillä pääsisi taas sitten jatkamaan.