Sain viestin ihan tuntemattomalta naiselta joka kertoi että hän odottaa vauvaa mun ex-miehelle. Se haluis tutustua muhun ja mun lapsiin, koska ei ole tekemisissä mun exän kaa. Mitä teen? Lapset ovat nyt 5 ja 7 vuotiaat, miten kertoa lapsille vai olla kertomatta? Entä uskonko tätä naista vai pitäiskö mun kysyä exältä tätä asiaa? Jotenkin oudolta kuulostaa että otti muhun yhteyttä...[/QUOTE
Tää nainen laitto uudestaan viestiä ja haluis jutella kuulemma puhelimessa yksityiskohdista. Otin sitte yhteyttä lasteni isään. Ei kuulemma aio olla tämän naisen saatikka lapsen kanssa missään tekemisissä, jos se edes on hänen. Ja toivoo etten minäkään olisi. Tää nainen kuulemma jo pitkään kytänny exääni ja nyt varmaan otti muhun yhteyttä kun oli kuullut että hän on tapaillut toista naista. On kuulemma muillekin huudellut että seurustelee exääni kanssa vaikka todellisuudessa kuulemma tavanneet 2 kertaa. Muille haukkunut exääni. Exän kanssa ollaan kyllä sen verran väleissä, etten usko että se valehtelisi.