2
2xvierailija
Vieras
Tehtiin serkun kanssa Tukholmanristeily nyt ma-ke. Siljalla asiat pelasi eikä jonoja kuin satunnaisesti. Pääasiassa oli Aasian ihmisiä kyydissä, mennen tullen. Kiinalaisia, japanilaisia, intialaisia ja thai-ihmisiä. Etelä-Amerikastakin oli turisteja. Mutta asiaan:
Miksi suomalaiset tuntee joukoista heti, varsinkin naiset? On ne niin pullukoita ja ravitun näköisiä. Lihavia kasoja. Mauton pukeutuminen sitten lisää tyylittömyyttä. Jo nuoret naisetkin ovat pilanneet ulkonäkönsä täysin. Oli hyvä verrata näihin aasialaisiin. Siinä porukassa ei lihavia näkynyt. Jokunen mies oli tosin joukossa, jotka olivat lihottaneet itsensä aika tukevaksi.
Miksi suomalaiset tuntee joukoista heti, varsinkin naiset? On ne niin pullukoita ja ravitun näköisiä. Lihavia kasoja. Mauton pukeutuminen sitten lisää tyylittömyyttä. Jo nuoret naisetkin ovat pilanneet ulkonäkönsä täysin. Oli hyvä verrata näihin aasialaisiin. Siinä porukassa ei lihavia näkynyt. Jokunen mies oli tosin joukossa, jotka olivat lihottaneet itsensä aika tukevaksi.