Mikä puolue on lähimpänä minun arvojani?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Arvoihin kuuluu:

-Järkevä maahanmuutto/pakolaispolitiikkaa: Määrät joita tällä hetkellä otamme eivät ole kestävät ja määrät kuinka paljon täällä on, on korjattava. Jos saa kielteisen päätöksen niin joko käänytys takaisin kotimaahan tai jonnekin säilöön josta hänet sitten lähetettäisiin. Mitä tavallisiin maahanmuuttajiin tulee, niin ei ongelmia niin kauan kun pystyy elämään kuin normaali kansallinen (käymään töissä, opiskella, maksaa verot, jne).

-Lievempää verotusta: Minun mielestäni ainakin köyhimiltä ja keskituloisilta pitäisi laskea verotusta. Mielestäni rikaat maksaa jo tarpeeksi. Poistaisin myös mm. muutamia turhia veroja kuten ajoneuvoveron.

-Eroon ainakin eurosta ja ei Natoon: EU ero olisi jotenkuten hankala, mutta silti harkittava. EU on tuonnut paljon hyvää, mutta samalla paljon pahaa. Samalla on pientä toivoa, että EU:sta saataisiin järkevämpiä päätöksiä.
Ero eurosta olisi ainakin ensimmäinen askel parempaan. Uskon, että talous lähtisi parempaan suuntaan kun meillä olisi oma valuutta.
En haluaisi Suomea Natoon koska 1: Suomen puolustusvoimiin voidaan satsata ja 2: Se kylmentäisi Venäjä suhteita ja haluaisin edes pysyä heidän kanssaan diplomaatisesti hyvissä väleissä.

- Ei kaikille ääripäille: Vihaan sekä rasisteja ja natseja yhtä paljon kuin suvakkeja, SJW:tä ja kommareita.

-Kyllä homoliitoille: Näen ne ihmisoikeutena, että kaksi toisiinsa rakastavaa ihmistä saa mennä keskenään naimisiin. Se ei ole mitenkään minulta pois.

Tässä olisi ainakin muutamia minun ajatuksiani. Miltä kuulostaa?

Kerro vielä, miten verovaje paikataan. Eli mitä palveluita vähennetään, että verotuloja voidaan pienentää.

Tokihan tuohon maahanmuuttoon uppoaa tuhottomasti, eli sieltä toki osan saisi.

ei kellekään sellaista puoluetta löydy, että kaikki menisi aivan samoin omien ajatusten kanssa, mutta sitten on vain jonkunlainen valinta tehtävä ja valittava pienin paha.

en kyllä osaa tästä sanoa, olisiko keskusta tai sininen tulevaisuus.

Mä en kyllä ymmärrä miten jotkut kuvittelevat että olisi hyvä erota EU:sta, se olisi viiminen naula arkkuumme tässä Venäjän vieressä, hyi.

Pähkäilen samaa itse, kun jos jollain puolueella natsaa ajtukset yhteen kanssani jollain saralla, niin sitten taas jossain toiseessa tärkeässä asiassa menee ihan pieleen.. vaikeaa on. Ne mitä olen ennen äänestänyt, on muuten makuuni hyviä, mutta nyt kun alettu puhua islamista niin siinä menee taas ristiin..

ei kellekään sellaista puoluetta löydy, että kaikki menisi aivan samoin omien ajatusten kanssa, mutta sitten on vain jonkunlainen valinta tehtävä ja valittava pienin paha.

en kyllä osaa tästä sanoa, olisiko keskusta tai sininen tulevaisuus.

Mä en kyllä ymmärrä miten jotkut kuvittelevat että olisi hyvä erota EU:sta, se olisi viiminen naula arkkuumme tässä Venäjän vieressä, hyi.

Pähkäilen samaa itse, kun jos jollain puolueella natsaa ajtukset yhteen kanssani jollain saralla, niin sitten taas jossain toiseessa tärkeässä asiassa menee ihan pieleen.. vaikeaa on. Ne mitä olen ennen äänestänyt, on muuten makuuni hyviä, mutta nyt kun alettu puhua islamista niin siinä menee taas ristiin..
Sulla on kovin ennakkoluuloinen ja rasistinen käsitys Venäjästä.

Yhteistyössä