Kuinka nopeasti syöpään kuolee jos ei käy hoidoissa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Eräällä tutulla on kuulemma syöpä ja ei myöskään käy hoidoissa, koska on uusiutunut nyt ties monennen kerran ja ei kuulemma jaksa hoitoja enää ja ennuste on siis kuolema. On kuitenkin aina todella hyvinvoivan ja terveen oloinen. Voiko syöpä olla kehossa vuosia ilman, että ihminen menee huonoon kuntoon?

Kai se riippuu syövästä.

Kun mulla syöpä todettiin, niin luulen että mulla oli ollut se noin vuoden. Ja mut otettiin samantien osastolle ja sain rutosti kortisonia koska ellei kasvainta ois saatu oitis pienemmäksi, olisin kai tukehtunut alle viikossa.

Jos ruokkii sitä maltodekstriineillä ja glukoosifruktoosisiirapilla ja muilla nopeasti (mm rusinat!, jotka ovat kuivattuja viinirypäleitä) energiaa luovuttavilla aineksilla, siis "nopeilla hiilihydraateilla". loppu voi tulla hyvinkin nopeasti.

Tädilläni oli aivoissa syöpä. Hoidettiin kyllä leikkauksella ja sädetyksellä yms. Hautajaiset tulivat kuitenkin alle kahdessa kuukaudessa diagnoosista.

Syöpä voi olla niin erilainen, joko todella ärhäkkä tai sitten aika hiljainen kasvaja. Ei voi tietää.

Riippuu syövästä. Mummun veli kuoli syöpään noin kuukaudessa sen toteamisesta, mummulla ensin hoidettiin, oli vuoden hyvä, sitten uusi ja kuoli noin puolessa vuodessa.

Yhteistyössä